AD*X چیست و چگونه کار می کند؟
انتشار: دی 30، 1403
بروزرسانی: 29 خرداد 1404

AD*X چیست و چگونه کار می کند؟


AD*X یا مانیتورینگ تبلیغات که یک ابزار در اختیار شرکت emrc است، یک سیستم جمع آوری اطلاعات از تبلیغات تلویزیونی، محیطی، رادیو، روزنامه و مجله است و به کسب وکارها کمک می کند تا روند تبلیغات برندهای مختلف را از نزدیک دنبال کنید.

مانیتورینگ تبلیغات تلویزیونی در شرکت emrc از سال ۱۳۸۰ با ۶ شبکه شروع و تا سال ۱۴۰۲ به ۹ شبکه افزایش پیدا کرد. با اضافه شدن سیستم پردازش تصویر به مانیتورینگ تبلیغات تلویزیونی، از مهر ماه ۱۴۰۳ به بعد سه شبکه ورزش، مستند و سهند نیز به تدریج به شبکه های مورد پایش اضافه گردید و تعداد آن به ۱۲ شبکه افزایش یافت. از ابتدای سال ۱۴۰۳ نیز چهار شبکه نمایش خانگی (نماوا، فیلم نت، فیلیمو و تماشاخونه) به مارنیتورینگ تبلیغات تلویزیونی اضافه شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره AD*X با شرکت emrc در تماس باشید.



منبع: https://mbanews.ir/adx-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D9%85%DB%8C%DA%A9%D9%86%D8%AF%D8%9F/