اگرچه کار چندان عالی از کار درنیامد و ایراداتی وارد بود اما باز هم فرصت استراحت برای دست اندرکاران فراهم شد.
در برخی تصاویر انگشتها شکلاتی، چهرهها کج و معوج و حروف در هم ریخته به نظر میرسد.
برای اولین بار در عرصه تبلیغات، با استفاده از هوش مصنوعی، ترکیب صدا و هنر باعث شد تا ایدهها زنده گردد.
در نهایت تجربه ای جالب بود که به دست آمد.
برای مشاهده ویدیو اینجا کلیک کنید.
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
منبع: http://mbanews.ir/%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA/3338-Kit-Kat-breaks-taboos-in-the-field-of-advertising-by-using-artificial-intelligence.html
در آگهیهای تبلیغاتی جدید کیت کت، تیم تبلیغاتی برای اولین بار به شعار برند عمل کرده، به خود استراحت داده و کار را به هوش مصنوعی سپردند.
www.deesigntaxi.com