برند کن با راه اندازی کمپین تبلیغات محیطی جدید خود با شعار «همه کن حریف» و تصویرسازی از یک چاقوی سوییسی که محصولات متنوع این برند را نمایش می دهد، تلاش دارد مخاطبان ۳۰ تا ۴۰ ساله ی مدرن از طبقه اجتماعی B را هدف قرار دهد. این کمپین با هدف تقویت یادآوری برند (ریکال)، قصد دارد از تصور رایج «کن فقط هود است» فراتر رود و گستره محصولاتش، شامل فر، گاز و سینک را به مخاطبان معرفی کند. پیام این کمپین، که بر کیفیت و کارایی متمرکز است، به زنان پرمشغله می گوید: «کن، همه چیز را برای یک آشپزخانه کامل فراهم کرده است.»