ایجاد احساس اعتماد در مردم نسبت به کسب و کارتان یکی از رموز موفقیت در دیجیتال مارکتینگ است. در روش سنتی باید حتما یک بازاریاب استخدام کرد و حقوق و مزایا برای او در نظر گرفت اما در کانتنت مارکتینگ این نیاز ما را برآورده کرده و بر اساس محتوای سایت ما کار بازاریابی محتوایی را برایمان انجام میدهند. در بازاریابی محتوا یا کانتنت مارکتینگ (content marketing) ، محتواهایی تولید می شود که نه تنها به عنوان منبع از آنها استفاده میشوند بلکه از آن در طول قیف فروش نیز به عنوان ابزار فروش استفاده می شود. سعی نکنید دیگران را مجبور به خرید محصولاتتان کنید، شبکه های اجتماعی محل عرضه مستقیم کالا نیست بلکه پایگاه فوق العاده برای معاشرت و تعاملات اجتماعی است.
روش اول این می باشد که خود شما شروع به تبلیغات می کنید و در سایت های دیگر تبلیغات خودتان را قرار می دهید. همچنان در طول چرخه پروسه ایمیل مارکتینگ کسبوکار خود، روی زمان ارسال ایمیل خود تستهای بسیاری انجام دهید تا بهترین زمان برای ارسال آنها استخراج شود. متخصصان محتوا در اصل سازندگان محتوا هستند آنها استراتژی محتوا را تعیین میکنند و همچنان وبلاگ نویسی را انجام میدهند. به عنوان مثال شخصی که برنامه ریزی برای استراتژی نوشتن محتوا ها و مارکتینگ آنها را به عهده دارد متوجه می شود که مشتریان در حال حاضر نمی توانند خیلی به شرکتشان اعتماد کنند، به همین دلیل روش هایی را در پیش می گیرد تا بتواند اعتماد مشتریان را جلب کرده و رضایت مشتریان را به دست آورد . اگر مطلب بازاریابی دیجیتال را مطالعه کرده باشید، تفاوت دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی را متوجه شدهاید. در حقیقت، اکنون که تقریبا همه چیز در مورد دیجیتال مارکتینگ را بررسی کردیم، باید به نکات ظریف آن هم بپردازیم. وقتی یک نفر در یکی از شبکه های اجتماعی شما نظر میگذارد، باید سریع دقیق و هوشمندانه پاسخگو باشید اگر مخاطبین فکر کنند که شما صرفا برای تبلیغات در این فضا حضور دارید ضربه بزرگی به دیجیتال مارکتینگ خودتان زده اید.
البته فراموش نکنیم تمام کمپینها باید مورد سنجش قرار بگیرند و فقط راه انداختن کمپین کافی نیست. محتوا میتواند به صورت متنی در وبلاگ شما باشد و یا به صورت پاد کست و ویدئو در اختیار مشتریان شما قرار بگیرد. مخاطبانتان دوست دارند احساس کنند که شما به آنها اعتماد دارید و به آنها به عنوان محرم راز نگاه می کنید و حاضر هستید که اطلاعاتی که به ظاهر محرمانه هستند را در اختیار آنها قرار دهید. آمار نشان داده در حال حاضر بیش از ۵۰ میلیون نفر از ساکنان آمریکا عملیات بانکی خود را به صورت آنلاین انجام می دهند. چهرهای محبوبی که در حوزه کسب و کارتان فعالیت می کنند را شناسایی کنید آنها را در پست های خود تگ کنید، به کامنت های آنها پاسخ دهید و به عضوی از تیم شان تبدیل شوید.
از جمله اقداماتی که میتوان در جهت ارتقای سئوی وبسایت انجام داد میتوان به فشردهسازی تصاویر، استفاده از دادههای ساختیافته و بهینهسازی فایلهای css اشاره کرد که با انجام هریک از این موارد میتوان تا حد زیادی سرعت سایت را افزایش داد همانطور که میدانید عامل سرعت یکی از مهمترین عواملی است که باعث ارتقای رتبه وبسایت میگردد. همانطور که برای وبسایت خودتان به دنبال محتوای مناسب هستید، میبایست برای پایگاه های اجتماعی خودتان هم استراتژی محتوا داشته باشید. روش قدیمی و سنتی به این صورت بود که شرکت ها و کمپانی ها به دنبال مشتریان میگشتند. به این دلیل که تبلیغات Broad Match برای دسترسی به حجم وسیعی از بیننده ها در دیجیتال مارکتینگ ایجاد می شود، جستجو کننده ها ممکن است تبلیغ شما را ببینند، در حالیکه تبلیغ شما نامرتبط است، بر روی آن کلیک کنند و این باعث افزایش خیلی سریع هزینه های شما شود. نوع پیش فرض کلمات کلیدی در ادوردز بوده و هدف آن این است که به حجم وسیعی از بیننده ها برسد. این نوع استراتژی بر روی تمامی محتواهایی که مشتریان شما در معرض آن هستند تمرکز میکند.
هدف از ویدیوهای برند، ایجاد آگاهی در مورد شرکت شما و جذب مخاطبان هدف میباشد. این پژوهشگر در پایان بیان کرد: شخص باید سه مرحله را طی کند که اول آگاهی از محصول، دوم ارزیابی محصول و سوم اقدام به خرید است. باید در این برنامه طرح کسب و کار شما،جامع و کامل گنجانده شده باشد. چگونه بازاریابی موبایلی باید همگام با استراتژی دیجیتال مارکتینگ باشد؟ دلیل استفاده از دیجیتال مارکتینگ چیست ؟ از آنجا که اکثر شما تا کنون حتما با ابزارهای مختلف دیجیتال مارکتینگ از جمله شبکه های اجتماعی ، تبلیغات کلیکی ، طراحی سایت و یا بازاریابی محتوا سر و کار داشته و درگیر بوده اید، قطعا به دنبال این موضوع هستید که بدانید مزیت و منفعت منحصر به فرد یک برند پیج نسبت به سایر ابزارهای دیجیتال مارکتینگ چیست ؟ برای اینکه بدانید استراتژی های بازاریابی شما عمل میکنند یا خیر، باید ببینید این استراتژی ها چه تعداد مشتری را به برند شما جذب میکنند و در نهایت چقدر خروجی مالی دارد. چکیده این مطلب : زمان مطالعه : 11 دقیقه 0 نظر 202 بازدیدبرندسازی و سئو دو مقوله بسیار مهم برای کسبوکارهای امروزی هستند. بازاریابی در شبکه های اجتماعی مقوله حساسی است که اگر به درستی عمل نکنید باعث طرد شدن شما می شود.
باید تلاش کنید با نسبت خوبی این دو گزینه را بالا ببرید تا سریعتر بین نتایج جست و جوی گوگل ظاهر شوید. به این صورت که پس از شناسایی توسط موتور های جستجو و استفاده از سئو در سرچ موتور های جستجو بخصوص گوگل دیده شده و مشتریان به سایت ما راه پیدا میکنند. به این معنا که می توان کانتنت مارکتینگ را پلنی بلند مدت در نظر گرفت و با سایت تولید محتوای مناسب به تدریج در موتور های جستجو به خوبی دیده شود. به همین دلیل است که امروزه افراد بیشتر از طریق تلفن همراه یا لپ تاپ خود کسب درآمد میکنند و کارهای یدی و دشوار، کمتر دیده میشود. افراد با استفاده از شبکه های اجتماعی می توانند محتوای خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و از محتوای تولید شده دیگران استفاده کنند. پس از آنکه هدف خود را مشخص کردید، میتوانید برای تعیین استراتژی و تولید محتوا اقدام کنید. شما میتوانید توسط این مراکز جذب شده و مشغول به کار شوید. در این نوع کلمه ی کلیدی بدلیل اینکه جستجو می تواند شامل کلماتی قبل و بعد از عبارت مورد نظر باشد، دارای انعطاف بوده، اما امکان دارد ورودی زیاد و نامربوطی را به وب سایت شما وارد کند.
بازاریابی فرآیند علاقمند کردن مردم به محصولات یا خدمات سایت fieldmarketing شرکتتان است. بدون شک اولین تصمیم درست، شروع کردن است. موضوعی که به نظر میرسد ثبات نسبتا خوبی دارد آن است که این شاخه در حال طی کردن روند رو به رشد خود است. سپس سایت را متناسب با هدف خود طراحی کرده و محتوای مورد نظر بر اساس هدف تعیین شده را در سایت قرار دهید. اگر بعد از ایجاد گروه بلافاصله سعی کنید محصولات خود را بفروشید اعتماد افراد را از دست خواهید داد ابتدا باید به آرامی اعتماد ایجاد کنید و سپس با شگردهای مختلف برای کالای خودتان تقاضا ایجاد کنید. در این مثالAli با مبلغ 0.04 سنت و Quality Score 8 است ، سپس Reza با مبلغ 0.02 سنت و Quality score 9 است و در آخر Mina با مبلغ 0.06 سنت و Quality Score 5 قرار دارند. این تبلیغات میتواند در قالب یک بنر، پاپآپ یا موارد دیگر برای مخاطبان در وبسایتها آیا اپلیکشنهای مختلف، متناسب با نیاز بیزینس و مخاطبان شما، نمایش داده شود. هر چه رتبه ی تبلیغ بالاتر باشد، سبب می شود تبلیغ در جایگاه بالاتری به نمایش در بیاید که این امر غالبا سبب افزایش درصد کلیک بر نمایش (CTR) نیز می شود.
وقتی از Broad Match استفاده میکنید، تبلیغ شما دارای این شرایط است که برای تمام کلمات موجود در کلمه کلیدی ای که استفاده کرده اید و بیینده جستجو می کند به نمایش گذاشته شوند. در نتیجه می توان گفت استراتژی تولید محتوا و بازاریابی محتوا به آینده توجه دارد و نتیجه آن به یکباره حاصل نمیشود بلکه نتیجه آن به تدریج نمایش داده میشود و با توجه به نیاز مشتری تعریف میشود. توجه (Attention) : مشتری نیاز های مشخصی دارد، از این نیاز ها آگاه است و در عین حال خدمات و یا کالای شما را نیز میشناسد. بسیاری از رشتهها وارد این فرآیند میشوند و شخصیت برند را مطابق با اهدافشان میسازند». در موتورهای جستجویی که از روش پرداخت به ازای هر کلیک استفاده می کنند، تنها هنگامی از شما پول دریافت می شود که کاربری روی نام سایت شما کلیک کند و به آن وارد شود. بازار پول یکی دیگر از بازارهای مهم میباشد که برای این به وجود آمده است تا احتیاجات مردم را برآورده کند، بنابراین آنها میتوانند پول قرض بگیرند، قرض بدهند یا پس انداز کنند.
بهترین راهکار، استفاده ترکیبی از سئو و گوگل ادوردز برای نگهداری برند در نتایج بالای صفحات جستجو است. در سخنرانی هایتان خودتان را تبلیغ کنید و از دیگران بخواهید تا از صفحات اجتماعی شما بازدید کنند و پیام های شما را لایک کنند و به دیگران معرفی کنند. اما زمانی که از علامت “-” قبل از هر کلمه استفاده کنید، در زمان جستجو اگر آن کلمه در کنار کلمه ی کلیدی شما باشد، دیگر تبلیغ شما نمایش داده نخواهد شد. با این حال باید به تاثیر نمره ی کیفیت در جایگاه نمایش تبلیغ توجه داشت، این بدان معناست که نمره ی کیفیت تبلیغ افزایش نخواهد یافت مگر اینکه درصد CTR تبلیغ شما با درصد CTR مورد انتظار در جایگاه بالاتر یکسان باشد. در خارج از دنیای مجازی از هر فرصتی استفاده کنید و به شیوه دهان به دهان خودتان را تبلیغ کنید، تلفن بزنید و آنها را دعوت کنید تا مطالب شما را با دیگران به اشتراک بگذارند.
گفتنی است برای جایگاه نمایش بالاتر مجبور به افزایش هزینه کلیک هستید اما این بدان معنا نیست که با افزایش هزینه کلیک ها می توانید نمره ی کیفیت آن کلیدواژه را افزایش دهید. در این مزایده هر شخص که Ad Rank آن بالا قرار گیرد برنده مزایده از سوی گوگل می شود ، همان طور که در تصویر مشاهده می کنید Ali با Ad Rank 0.32 از بقیه تبلیغ دهندگان بالاتر بوده و گوگل آن را در نتایج بالاتر قرار می دهد. پس از بررسی عوامل بالا، گوگل امتیاز نهایی تبلیغ شما را محاسبه میکند و هزینه پرداختی بابت تبلیغ را اعلام میکند. از جمله شبکه های اجتماعی معروف هستند که ایجاد پروفایل و فعالیت در آنها یکی از عوامل موثر بازاریابی در دیجیتال مارکتینگ است. برنامه ریزی برای تعامل با فالورهای شبکه های اجتماعی و پاسخ به موقع به نظرات و سوالات دنبال کنندگان پایگاه های اجتماعی یکی از عوامل مهم موفقیت در دیجیتال مارکتینگ است.
Exact Match نوع خاص و محدود شده ی انواع کلمات کلیدی است. کلمه کلیدی Phrase Match در داخل “… نرخ تبدیل میتواند برای هر هدفی باشد مثل تعداد فروش ، تعداد جذب لید ، میزان بازدید از یک صفحه ، تعداد دانلود یک فایل ، تعداد کلیک روی لینکهای داخل ایمیل و … این مولفه، مهم ترین عنصر آمیخته بازاریابی است و میزان سود و بقای یک کسب و کار را تعیین میکند. در صورت وجود سوء تفاهم آن را سریع و به صورت حرفه ای برطرف کنید، این کار از اصول اولیه بازاریابی است. فقط کافی است کمی طبق قواعد و اصول موتور های جستجو حرکت و عمل کنیم، در نتیجه باید منتظر تماس های روزافزون مشتریان باشیم.
ولی در content marketing هر یک از صفحات سایت محتوایی جداگانه با تعداد کلمات بهینه می تواند داشته باشد. این موارد متنوع هستند، از تولید پست های وبلاگی تا تولید صفحات با محتوای ثابت می تواند در این امر تاثیرگذار باشد و هدف آن ایجاد ارتباط دو طرفه بین مشتری و شرکت شما و در نهایت جلب اعتماد مشتری و هدایت مشتری به سمت خرید است. در ادامه توضیحاتی مختصر و مفید در این باره خواهیم داد. برای راحتی شما در شناخت کلی کانالها تعدادی از پرکاربردترین کانالهای بازاریابی را برای شما آماده کردهایم که میتواند بسیار مفید باشد. با این نوع کلمه کلیدی، جستجو کننده ها فقط زمانی می توانند تبلیغ شما را ببینند که دقیقا عبارت مورد نظر شما را جستجو کرده باشند. این نوع به شما این اجازه را میدهد که به تعداد زیادی از بیننده ها برسید، اما کنترل بهتری بر روی پخش تبلیغ خود داشته باشد. مسلما این نوع تبلیغ بر روی میزان فروش شما تاثیرگذار است، اما راهی برای تحلیل و آنالیز بازدهی آن وجود ندارد. به زبان ساده میتوان گفت امتیاز کیفی تبلیغات گوگل یا همان Quality Score، عامل تعیین کننده رتبه تبلیغات (Ad Rank) یا همان سیستم امتیازدهی به متن تبلیغ است که طبق آن، رتبه آگهی شما برای نمایش مشخص میشود.