در تابستان ۱۴۰۳، تبلیغات محیطی محصول ماست در پنج شهر تهران، شیراز، مشهد، تبریز و اصفهان توسط شرکت emrc؛ مورد پایش قرار گرفت.
در این پایش تنها دو برند کاله و پگاه در این بازه زمانی روی ۴۷ سازه اکران محیطی داشتهاند که برند کاله ۹۲ درصد از فضای اکران این محصول را در اختیار داشته است.
در این بررسی مشخص شد، بیشترین میزان فعالیت برندها برای تبلیغات محصول ماست، به ترتیب روی سازههای بیلبورد، استیشن بورد و عرشه پلها بوده است.
لازم به ذکر است: پایش ارائه شده توسط ابزار AD*X یا مانیتورینگ تبلیغات که یک سیستم جمع آوری اطلاعات از تبلیغات تلویزیونی، محیطی، رادیو، روزنامه و مجله است، انجام شده است. این ابزار به برندها کمک میکند تا روند تبلیغات برندهای مختلف را از نزدیک دنبال کنند.
منبع: https://mbanews.ir/%DA%A9%D8%A7%D9%84%D9%87-%D9%88-%D9%BE%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%B1%DA%A9%D9%88%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D8%AD%DB%8C%D8%B7%DB%8C-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88/