در تابستان ۱۴۰۳، تبلیغات محیطی محصول ماست در پنج شهر تهران، شیراز، مشهد، تبریز و اصفهان توسط شرکت emrc؛ مورد پایش قرار گرفت.
در این پایش تنها دو برند کاله و پگاه در این بازه زمانی روی ۴۷ سازه اکران محیطی داشته اند که برند کاله ۹۲ درصد از فضای اکران این محصول را در اختیار داشته است.
در این بررسی مشخص شد، بیشترین میزان فعالیت برندها برای تبلیغات محصول ماست، به ترتیب روی سازه های بیلبورد، استیشن بورد و عرشه پل ها بوده است.
لازم به ذکر است: پایش ارائه شده توسط ابزار AD*X یا مانیتورینگ تبلیغات که \xa0یک سیستم جمع آوری اطلاعات از تبلیغات تلویزیونی، محیطی، رادیو، روزنامه و مجله است، انجام شده است. این ابزار\xa0 به برندها کمک می کند تا روند تبلیغات برندهای مختلف را از نزدیک دنبال کنند.