پشتیبانی سخت افزاری پشتیبانی کامپیوتری پشتیبانی سخت افزار کامپیوتر

یک کارشناس پشتیبانی شبکه باید توانایی تحلیل و حل مشکلات را داشته باشد و در برنامه ریزی های دوره ای مسلط بوده و توانایی نظارت بر تجهیزات شبکه را داشته باشد. یک مهندس پشتیبانی شبکه مسئولیت طراحی، راه اندازی و نگهداری ارتباطات، اشتراک فایل ها و منابع مشترک در یک سازمان را برعهده دارد. یک پشتیبان شبکه باید خیال مشتریان را ازین بابت که شبکه توانایی پاسخگویی به تمام نیازهای کاربر از جمله ورود اعضا با نام کاربری و رمز عبور خاص را دارا می باشد راحت کند.

اطلاعات تماس

پشتیبانی سخت افزاری پشتیبانی کامپیوتری پشتیبانی سخت افزار کامپیوتر

که متاسفانه برخی از افراد از ناآگاهی کارفرما و یا به علت اینکه بنا به شرایط مالی کارفرما می خواهد هزینه کمتر کند، سواستفاده می کنند و با سرمایه و اموال آن‌ها شروع به نگهداری و پشتیبانی سخت‌افزار شبکه کسب تجربه می‌کنند. در مثال بعدی زمانی که ما فایروال اینترنت شرکت را مدیریت می کنیم، کارمندان با وجود محدودیت و کنترل اینترنت دیگر مشغول کارهای شخصی خودشان نخواهند شد زیرا سیستم روتر ما علاوه بر ایجاد محدودیت گزارش دقیق از رفتار پرسنل به کارفرما ارائه می دهد. زمانی که ما برای شما سرور شِیر فایل راه اندازی می کنیم و مدیریت دسترسی و طبقه بندی بخش ها داخل آن اجرا می شود در واقع دسترسی همه کاربران به اطلاعات شرکت را تسهیل می کنیم و روزانه صدها دقیقه از زمان کارمندان جهت پیدا کردن فایل ها تلف نمی شود. تنوع خدمات ، امنیت ، مهارت بالای کارشناسان و پشتیبانی حرفه ای را در کلینیک ای تی خواهید یافت.

  • شرکت خدمات شبکه تکنویار در حال حاضر با بهره گیری از دانش فنی بالا، تخصص شبکه، استفاده از جدیدترین تجهیزات شبکه و غیره توانسته گام بلندی در جهت رفع نیازهای گروه های مختلف در جهت پیشبرد اهداف خود بردارد.
  • در قرارداد پشتیبانی شبکه ریز خدمات مورد نیاز مجموعه ها و قابل ارائه به همراه شرایط مربوطه اعلام می شود تا کارفرما درباره جزییات مربوطه اطلاعات کسب کند و نسبت به خدماتی که قرار است ارائه شود اطلاعات کافی داشته باشد.
  • برای دریافت استعلام قیمت پشتیبانی شبکه با شماره‌های موجود در وب سایت تماس حاصل کنید.
  • این نوع از خدمات پشتیبانی شبکه شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 تا 17 آماده سرویس دهی به شما می باشد.

امروزه وجود شبکه های رایانه ای در ادارات و شرکت های بزرگ و کوچک یک ضرورت است. از سیستم عامل، برنامه ها و سایر تنظیمات نیز می توان نسخه پشتیبان تهیه کرد. لزوماً لازم نیست از آنها نسخه پشتیبان تهیه کنید، اما اگر کل هارد دیسک شما خراب شود، می تواند کار بزیابی اطلاعات را آسان تر کند. اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید با فایل های سیستم بازی کنید، رجیستری را ویرایش کنید و به طور منظم سخت افزار خود را به روز کنید، داشتن یک نسخه پشتیبان کامل از سیستم ممکن است در زمان شما، در زمانی که مشکلات پیش می آید صرفه جویی کند. خدمات شرکت ترازنت؛ ارائه دهنده خدمات شبکه، شامل پشتیبانی از شبکه، نصب تجهیزات حفاظتی شبکه و… است. یک شرکت پشتیبان وظیفه دارد که تمام مشکلات موجود در شبکه را در کوتاه‌ ترین زمان ممکن حل کند.

محافظت و امنیت شبکه

ما ساده ترین بستر برای ارتباط سریع بین مدیران فناوری اطلاعات با کارجویان و کارشناسان شبکه، مهندسان آی تی و برنامه نویساننرم افزاری را فراهم نموده ایم. قطع شدن شبکه یا کندی اینترنت یا عدم کارکرد کامپیوترها، سرورها و نرم افزارهای مالی و اداری به این معنی است که تمامی فعالیت های شما مختل می شود. خطرات ویروس ها و عدم تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات حیاتی شرکت نیز از مواردی است که می تواند به کسب و کار شما ضررهای بیشماری را متحمل کند. با رشد سازمان ها و اضافه کردن برنامه های کاربردی دیجیتال و مبتنی بر ابر، تقاضا برای خدمات اینترنتی سریع و بسیار قابل اعتماد در مکان های شرکتی افزایش می یابد. تقویت شبکه MPLS با راه‌ حل‌های اینترنت همراه و پهنای باند می‌ تواند به سازمان‌ها کمک کند تا نیازهای اتصال را به روش‌های مقرون‌ به‌ صرفه برآورده کنند. هر مدار اینترنتی نشان دهنده یک بردار در شبکه شرکتی است که به محافظت در برابر بدافزارها و سایر تهدیدات سایبری از جمله باج افزار نیاز دارد.

انجام پشتیبانی فنی در سطح پایه عبارت است از انجام وظایف نگهداری و تعمیر تجهیزات محاسباتی و شبکه، از نقطه دریافت و نصب تجهیزات محاسباتی تا نقطه دسترسی موفق به شبکه. پشتیبانی فنی شبکه شامل نصب تجهیزات محاسباتی، حل مسئله و نگهداری شبکه تحت نظارت دقیق است. یک تکنسین فنی شبکه برای نصب تجهیزات مرتبط با شبکه و پیاده سازی نرم افزار، دسکتاپ، تجهیزات محاسباتی و تجهیزات جانبی، مهارت ها و دانش تجهیزات محاسباتی در حین کار را ارتقا می دهد.