ویدیوی تبلیغاتی «کاغذ» در زمان سفر می کند
انتشار: بهمن 10، 1401
بروزرسانی: 19 تیر 1404

ویدیوی تبلیغاتی «کاغذ» در زمان سفر می کند

منبع: www.sommer-co.com

برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.



منبع: http://mbanews.ir/%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA/2869-Advertising-film--Paper--travels-through-time.html

در این ویدیوی تقریبا ۲ دقیقه ای توسعه تکنولوژی در هوندا به وسیله لگتریک نمایش داده شد. در این ویدیو از تکه های کاغذ متفاوت و تصاویر\xa0وسایل نقلیه متنوع روی آن ها فیلمبرداری شده است. صداگذاری های مناسب به این وسایل نقلیه موجود در آگهی اعتبار می دهد. انتقال از یک وسیله به یک وسیله دیگر در عین یکپارچگی ویدیو اتفاق می افتد. این ویدیو با این جمله پایان پیدا می کند: هرگز نمی دانید که یک رویا شما را به کجا خواهد برد.

11/101401

ویدیوی تبلیغاتی «کاغذ» در زمان سفر می کند

تعداد کمی از ویدیوهای تبلیغاتی یک پیام معنادار (مانند آنچه در این تبلیغ هوندا مشاهده می کنیم) دارند. سختی ماجرا اینجاست که یک داستان تبلیغاتی باید به نحوی تعریف شود که اتفاقات مختلف و مهم یک برند را، بدون اینکه از هیجان ویدیوی تبلیغاتی کاسته شود به هم مرتبط کند. شرکت تبلیغاتی RPA\xa0 توانست با ویدیوی تبلیغاتی Paper در این زمینه موفق عمل کند.