برای رفع این چالش بود که آژانس تبلیغاتی نت بینا، سرویس نت بینا تلسکوپ را راه اندازی کرد.
هر روزه محتواهای فراوانی در شبکه های اجتماعی مختلف تولید می شود که هر کدام می تواند برای کسب وکارها و برندها مهم و حیاتی باشد.
به کمک شبکه های اجتماعی متنوع حالا دیگر هر کاربری در هر پلتفرمی، نظرات و تفکرات خود را به راحتی ثبت و به اشتراک می گذارد.
نت بینا تلسکوپ، با پایش فضای مجازی و وب و ارائه ی تحلیل عمیق و کارآمد، امکان تصمیم گیری هوشمندانه تر درباره استراتژی بازاریابی دیجیتال و روابط عمومی برند را فراهم می کند.
عصر دیجیتال و گستردگی شبکه های اجتماعی باعث شده تا رسانه های نوین با ماهیتی جدید شکل بگیرد.
در این شرایط پایش و مدیریت این داده های انبوه می تواند به چالشی سخت برای کسب وکارها و برندها تبدیل شود.
در شرایط فعلی و با حجم انبوه داده ی دیجیتال، تحلیلی کارآمد از دیدگاه مخاطب، می تواند باعث انتخاب های مؤثرتری برای برندها شود.
منبع: https://www.ghatreh.com/news/nn14020303514969438208/%D9%87%D9%88%D8%B4-%D9%85%D8%B5%D9%86%D9%88%D8%B9%DB%8C-%D9%86%D8%AA-%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%A7-%D8%AA%D9%84%D8%B3%DA%A9%D9%88%D9%BE-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%B3-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D9%88%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7
نت بینا تلسکوپ مجهز به موتور هوش مصنوعی با قابلیت تحلیل دقیق افکار و احساسات کاربران بوده و امکان مدیریت لحظه ای برند از طریق رصد محتوای وب و پلتفرم های اجتماعی مانند اینستاگرام، توییتر، تلگرام و آپارات را به برندها می دهد.