– بازاریابی برای برقراری ارتباط با مخاطبان در مکان و زمان های مختلف همیشه گزینه مناسبی بوده است.
با ما همراه باشید تا هر آن چه را که نیاز است را به شما بگوییم.
دیجیتال مارکتینگ چیست؟ سوالی که قبل از هر چیز در ذهن افراد به وجود می آید این است که دیجیتال مارکتینگ چیست.
بنابراین بازارهای آفلاین های دیگر به اندازه سال های قبل موثر نیستند و باید با یک رویکرد مناسب در کنار بازار سنتی و آفلاین، بازار آنلاین را هم داشت.
بازاریابی دیجیتال در واقع نوعی از بازاریابی محصولات و خدمات است که به واسطه دستگاه های الکترونیکی و اینترنت مانند گوشی همراه، تبلت، لپ تاپ و غیره انجام می شود.
منبع: https://www.ghatreh.com/news/nn14020504326036121600/%D9%87%D9%85%D9%87-%DA%86%DB%8C%D8%B2-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%87%D8%B1-%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%D9%85
در دنیای امروز هم شما باید افراد را همان جایی که بیشترین وقت خود را می گذرانند پیدا کنید و آن ها را مورد هدف قرار دهید که این اتفاق در حال حاضر در دنیای اینترنت و فضای مجازی در حال وقوع است.
در این مطلب قصد داریم به یکی از موضوعات پر چالش و پر طرفدار و داغ امروزی به نام دیجیتال مارکتینگ بپردازیم.
از آن جایی که امروزه دسترسی مردم به اینترنت زیاد شده و این روند رو به رشد است، بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ هم تحت تاثیر این روند قرار گرفته و هر روز به وضوح شاهد پیشرفت های چشمگیر در این بازار هستیم.