نگاهی مقایسه‌ای به تغییرات تبلیغات محیطی

11/3
1401

نگاهی مقایسه‌ای به تغییرات تبلیغات محیطی

نگاهی مقایسه‌ای به تغییرات تبلیغات محیطی

همچنین بررسی‌ها مشخص کرد، اجرای کمپین‌هایی با محوریت فروش اقساطی در آبان ماه رشد داشته است. با وجود این رشد، کمپین‌هایی با محوریت معرفی محصولات در دو ماه همچنان رتبه اول را از آن خود کرده‌اند.



طبق گزارش مورد نظر، مقایسه 10 رسته برتر تبلیغ کننده نشان می‌دهد؛ صنعت خدمات بیشترین سهم تبلیغاتی را در این دو ماه به خود اختصاص داده‌اند. البته این صنعت در مـاه مـرداد 51 % و در ماه آبان 40% از تبلیغات 10رسته پرتبلیغ را داشته است.


برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.


منبع: http://mbanews.ir/Dashboard-emrc/3250-A-comparative-look-at-environmental-advertising-changes.html

برندهای فعال در تبلیغات محیطی نیز در آبان ماه با تغییراتی روبرو بوده و مقایسه10 برند برتر نشان می‌دهد خدمات گردشگری و تفریحی که در هر دو ماه حضور فعالی در 10 برند برتر داشته اسـت، در مـاه آبـان با کـاهش مواجه بوده اسـت.برندهای، فلای دی تو، سفرمارکت و علی بابا در این رسته جز ده برند پر تبلیغ در مرداد ماه بوده‌اند. همچنین در رسته محصولی نوشیدنی‌ها چای دبش و دلستر جز 10 برند پر تبلیغ در آبان ماه بوده‌اند.

در بخش دیگری از این گزارش آمده، حجم تبلیغات خدمات ارتباطی و پس از آن نوشیدنی ها در بین رسته های پر تبلیغ بیشترین میزان رشد سهم از تبلیغات را در آبان ماه داشته اند. در بین 10 رسته پر تبلیغ، خدمات ارتباطی از جایگاه چهارم به جایگاه اول رشد داشته و نوشیدنی‌ها با یک پله جا به جایی به جایگاه چهارم در آبان ماه منتقل شده است.

شرکت پژوهش بازار رسانه امروز (emrc) با انتشار گزارشی به مقایسه تغییرات تبلیغات محیطی در بازه زمانی مردادماه تا آبان ماه 1401 پرداخته است. در این گزارش اعلام شد: بررسی تبلیغات محیطی در بازه زمانی مورد نظر نشان می‌دهد، از 1700 تابلو، 1651 مورد به تبلیغات تجاری اختصاص داده شده است.