
بروزرسانی: 23 خرداد 1404
نگاهی تحقیقاتی به بازار آبمیوه ایران
07/221402
نگاهی تحقیقاتی به بازار آبمیوه ایران
طبق نتایج به دست آمده توسط شرکت پژوهش بازار رسانه امروز (emrc)، در بازه زمانی (نیمه فروردین-نیمه اردیبهشت1402)، از میان انواع آبمیوه بیشترین میزان فروش مربوط به نوشیدنی ها بوده است و از بین نوشیدنی ها طعم پرتقال بیشترین میزان فروش حجمی را به خود اختصاص داده است. همچنین میزان فروش حجمی نوشیدنی و نکتار و آبمیوه خالص در این بازه زمانی نسبت به دوره قبل هر کدام حدود5% کاهش، و آبمیوه بدون کنسانتره 59% رشد داشته است.
در ادامه؛ بررسی ها نشان می دهد: حدود 174 برند و 1451 کالای فعال (به معنای حضور داشتن در بازه (نیمه فروردین- نیمه اردیبهشت) در بازار آبمیوه به ثبت رسیده است. علاوه براین، در طی بررسی یک ساله محصول آبمیوه، فروش این محصول همواره در حال افزایش بوده است. فروش محصول آبمیوه در آخرین بررسی (نیمه فروردین- نیمه اردیبهشت) نسبت به سال گذشته 7درصدافزایش فروش حجمی و 56درصد افزایش فروش ریالی داشته است.
در مجموع طبق نتایج، 3 برند برتر این محصول در دوره (نیمه فروردین- نیمه اردیبهشت 1402) به ترتیب حدود 48درصد، 14درصدو 27درصد از فضای قفسه مغازه هایی که در آن حضور داشته اند، به خود اختصاص داده اند.
برای دریافت اطلاعات تکمیلی از بازار آبمیوه با شرکت پژوهش بازار رسانه امروز (emrc) در ارتباط باشید.
emrc.infoبرای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
منبع: http://mbanews.ir/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C/3529-A-research-look-at-Iran-s-juice-market.html