در این گزارش آمده؛ محصولات لکهبر در 5 درصد از مغازههای پنل emrc حضور داشتهاند.
بازار محصولات لکه بر آرام و بیتلاطم در جریان است. طبق گزارش ارائه شده توسط شرکت پژوهش بازار رسانه امروز (emrc) محصولات این بازار در دوره ی “دی تا اسفند 1400″ تادورهی ” اسفند تا اردیبهشت 1401″ با افزایش 3 درصدی روبرو بودهاند.
لازم به ذکر است اطلاعات ارائه شده بخشی از گزارش شرکت پژوهش بازار رسانه امروز (emrc) از بازار محصولات لکه بر است که از مطالعه دورهای بازار محصولات در خرده فروشیها به دست آمده است. هدف این مطالعه کمک به تصمیم گیری تیمها و مدیران بازاریابی و فروش در صنایع مختلف، با ارائه نتایج به دست آمده از رصد مستمر تغییرات بازار خرده فروشان است. علاقه مندان میتوانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با emrc در ارتباط باشند.
طبق بررسی صورت گرفته؛ لکهبرهای فرش، موکت و مبل میانگین قیمت بالاتری نسبت به لکهبرهای لباس دارند. همچنین این محصولات در 1 درصد از مغازههای پنل emrc دیده شدهاند. علاوه بر موارد ذکر شده، میزان پذیرش این محصولات نزد مصرف کننده 96 درصد بوده است. در بازار محصولات لکه بر سایزهای مختلف عرضه شده است که در این میان دسته بندی های 500 تا 700 میلی لیتربیشترین میزان فروش حجمی را داشتهاند.
08/4
1401
نگاهی به بازار محصولات لکهبر
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
منبع: http://mbanews.ir/%D8%AA%D8%AD%D9%82%DB%8C%D9%82%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1/3172-A-look-at-the-stain-remover-market.html
دسته بندی های موجود در بازار برای این محصولات شامل بطری با درب اسپری دار، بطری پلی اتیلن، بطری با درب برس دار است که سهم فروش بطری با درب اسپری دار و بطری پلی اتیلن به یک اندازه می باشد.