نمایش راه با سیب زمینی سرخ کرده مکدونالد
انتشار: آذر 12، 1403
بروزرسانی: 31 خرداد 1404

نمایش راه با سیب زمینی سرخ کرده مکدونالد


مکدونالد در کمپین جهت دار خود با نمایش سیب زمینی های سرخ کرده نمادین ش راه را نشان می دهد.

در دنیای تبلیغات نمایش مسیر رسیدن به یک برند معمولا در لوگوی آن و یک فلش خلاصه می شود. در این میان، مکدونالد فرانسه تصمیم گرفت تا با راه اندازی یک کمپین جهت دار و الهام از یک جنبش هنری برجسته قرن بیست و یکم به اسم «مینیمالیسم»، جایگاهی ممتاز را به دست آورد.

بر روی زمینه ای رنگی، سیب زمینی های سرخ کرده راه را نشان می دهند. با توجه به مسیر، ۸ رنگ پیشنهادی ۶۴ ترکیب مختلف را می سازند.

به لطف این کمپین تازه، شما دیگر هرگز راه اشتباهی را نخواهید رفت.

www.thedrum.com



منبع: https://mbanews.ir/%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%D8%B3%DB%8C%D8%A8-%D8%B2%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%B3%D8%B1%D8%AE-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D9%85%DA%A9%D8%AF%D9%88%D9%86%D8%A7%D9%84/