
بروزرسانی: 19 تیر 1404
مقایسه هزینه تبلیغات درنیمه اول 1399و1400
برندهای برتر به تفکیک رسانه
در بین ده برند برتر، محصولات غذایی طبیعت با 49 درصد افزایش نسبت به سال1399، بیشترین سهم ارزش تعرفه ای را در نیمه اول سال1400داشته است. بعد از آن میهن که در دوره مشابه در سال گذشته رتبهاول را دارا بود با15درصد کاهش، در جایگاه دوم قرار گرفته و دلپذیر با46 درصد افزایش سومین برندی است که بیشترین سهم ارزش تعرفه ای را در نیمه اول سال1400از آن خود کرده است. برندهای شهر فرش، ایرانسل، دیپوینت، رونیکس و غنچه در سال1400جزء ده برند برتر قرار گرفتند.
