برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
محصولات جدید باراکا با همراهی AdOne به بازار معرفی شدند
منبع: http://mbanews.ir/%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA/2039-Baraka-s-new-products-were-introduced-to-the-market-with-AdOne.html
مریم احمدوند، مدیرمارکتینگ شرکت رضوان شکلات (باراکا)، دربارۀ تبلیغات اخیر این برند گفت: «باراکا با هدف گسترش سبد محصولی تکنفره، سه محصول جدید از این گروه را در نیمۀ دوم سال 1401 به بازار معرفی کرد. پس از معرفی محصول به بازار، کمپین تبلیغاتی با هدف افزایش آگاهی مخاطبان نسبت به محصولات اجرایی شد. اتوبوس، رسانۀ تبلیغاتیای بود که برای معرفی محصولات از آن استفاده کردیم. اتوبوس یکی از رسانههای محیطی است که با استفاده از آن میتوان فضای گستردهای از شهر را پوشش داد. محصولات جدید برای گروه مخاطبان وسیعی تهیه شدند، اما ما با تمرکز بر گروه جوانان، خصوصاً کارمندان، دانشجویان و… تبلیغات معرفی را برنامهریزی کردیم. تبلیغات انجامشده بهخوبی در معرض دید مخاطبان قرار گرفت و نتایج مثبتی از آن به دست آمد. تبلیغات ادامهدار خواهد بود و در سال 1402 تلاش میکنیم کمپین 360درجهای با هدف افزایش اثربخشی، اجرا کنیم.»
برند باراکا با همراهی آژانس AdOne، سه محصول جدید خود را از طریق رسانۀ تبلیغاتی اتوبوس به مخاطبان معرفی کرد.
رعنا معروفخانی از آژانس AdOne، دربارۀ تبلیغات اتوبوسی باراکا گفت: «یکی از رسانههای مهم تبلیغاتی در ایران اتوبوسها هستند که به دلیل گردش در شهر، توجه گروه مخاطبان وسیعی را به خود جلب میکنند؛ رسانهای که برای معرفی محصولات جدید میتواند مفید و تأثیرگذار باشد. با توجه به اینکه باراکا قصد معرفی سه محصول جدید به بازار را در فصل زمستان و پیش از ایام نوروز داشت، تیم ما استفاده از رسانۀ اتوبوس را با ارزیابی عادات رسانه ای گروه مخاطب بر اساس ابزار تخصصی Habex و میزان Reach مطلوب بر اساس ابزار OHM در نظر گرفته و به برند پیشنهاد کرد؛ پیشنهادی که با استقبال روبهرو شد و نتایج مثبتی را هم برای برند به ارمغان آورد. مخاطبان اصلی محصولات جدید باراکا جوانان با طبقه اجتماعی متوسط به بالا هستند؛ بر همین اساس، برای معرفی محصولات، تمرکز اصلی بر مناطق مرکزی و بالاتر از آن بود. ما در تلاش بودیم، مسیرهای اتوبوسی را که در معرض دید گروه مخاطبان اصلی محصولات باراکا هستند، هدف قرار دهیم. بازه زمانی نزدیک به عید نوروز و حضور گستردۀ مردم در شهر، به معرفی بهتر محصولات کمک کرد. علاوهبراین موضوع، یکی از گروه مخاطبان محصولات جدیدف دانشجویان هستند که ما سعی کردیم مسیرهای تردد آنها را نیز برای تبلیغات در نظر بگیریم. همچنین ایده پردازی این کمپین با همراهی آژانس 1001 برندینگ انجام شده است.