برند باراکا با همراهی آژانس AdOne، سه محصول جدید خود را از طریق رسانۀ تبلیغاتی اتوبوس به مخاطبان معرفی کرد.
رعنا معروفخانی از آژانس AdOne، دربارۀ تبلیغات اتوبوسی باراکا گفت: «یکی از رسانههای مهم تبلیغاتی در ایران اتوبوسها هستند که به دلیل گردش در شهر، توجه گروه مخاطبان وسیعی را به خود جلب میکنند؛ رسانهای که برای معرفی محصولات جدید میتواند مفید و تأثیرگذار باشد. با توجه به اینکه باراکا قصد معرفی سه محصول جدید به بازار را در فصل زمستان و پیش از ایام نوروز داشت، تیم ما استفاده از رسانۀ اتوبوس را با ارزیابی عادات رسانه ای گروه مخاطب بر اساس ابزار تخصصی Habex و میزان Reach مطلوب بر اساس ابزار OHM در نظر گرفته و به برند پیشنهاد کرد؛ پیشنهادی که با استقبال روبهرو شد و نتایج مثبتی را هم برای برند به ارمغان آورد. مخاطبان اصلی محصولات جدید باراکا جوانان با طبقه اجتماعی متوسط به بالا هستند؛ بر همین اساس، برای معرفی محصولات، تمرکز اصلی بر مناطق مرکزی و بالاتر از آن بود. ما در تلاش بودیم، مسیرهای اتوبوسی را که در معرض دید گروه مخاطبان اصلی محصولات باراکا هستند، هدف قرار دهیم. بازه زمانی نزدیک به عید نوروز و حضور گستردۀ مردم در شهر، به معرفی بهتر محصولات کمک کرد. علاوهبراین موضوع، یکی از گروه مخاطبان محصولات جدیدف دانشجویان هستند که ما سعی کردیم مسیرهای تردد آنها را نیز برای تبلیغات در نظر بگیریم. همچنین ایده پردازی این کمپین با همراهی آژانس 1001 برندینگ انجام شده است.