سعی کنید لباس هارا طوری در مغازه قرار دهید تا مشتری ها در هنگام ورود به مغازه نیاز شدید به لباس در خود احساس کنند.بعد از چیدن مناسب لباس ها در مغازه نور پردازی مناسب مغازه تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون مغازه دارد.سعی کنید اطراف لباس هارا با نورپردازی مناسب شیک و زیباتر نشان دهید.همچنین نورپرددازی کل دیوار های مغازه یک محیط شیک درست میکند که مشتری را به خوبی جذب میکند.بهترین و شیک ترین لباس ها را در بهترین جای مغازه قرار دهید تا بهتر در دید مشتری ها باشد. در فروشگاه لباس هم شیک و زیبا بودن دکوراسیون لباس فروشی تاثیر زیادی در جذب مشتری و فروش شما دارد. آیا شما نیز به دنبال بهترین و شیک ترین دکوراسیون داخلی مغازه هستید؟ این مراکز با آخرین متدهای روز دنیا بهترین طراحی را به افراد مختلف موجود در مرکز خود ارائه می دهند. تبلیغات همانگونه که می دانید با هدف ارائه یک پیام خاص و جذاب برای مخاطب ساخته می شود و شاید با تماشای تیزرهای تبلیغاتی یا پوستر برندهای گوناگون خارجی و ایرانی ، مشاهده و مطالعه فلسفه های طراحی این تبیلغات و تفکر در خصوص نحوه جلب توجه مخاطبان، بتوانید به یک پاسخ مهم در مورد سوال این نکته برسید.
همه ی افرادی که به داخلی مغازه میروند اولین چیزی که به آن توجه میکنند دکوراسیون فروشگاه و نحوه ی قرار دادن لباس ها است.بعد از دکوراسیون مغازه به لباس ها توجه میکنند و حتی اگر قصد خرید لباس را نیز نداشته باشند با دیدن لباس ها جذب میشوند. هرکسی که به قصد خرید به لباس فروشی برود با دیدن لباس ها میتواند برای خود لباس انتخاب کند و یا اصلا قصد خرید ندارد با دیدن لباس ها جذب آن ها شده و میخرد. رنگ زرد به خوبی میتواند نگاه را به خود جذب کند پس میتواند بهترین انتخاب برای بخش هایی باشد که جاهای حساس و مهم مغازه است و میخواهید مشتری به سمت آنها کشیده شود. دقیقاً به همین علت است که کمپانی های معروف و نامدار در سراسر جهان، تمامی شعبات و فروشگاه های کوچک و بزرگ خود در هر نقطه ای از جهان را با بهترین و زیباترین ویترین ها دکوراسیون می کنند تا نه تنها در حد و اندازه نام و برند خود عمل کرده باشند بلکه بتوانند باز هم در کنار کیفیت و جنس مناسب کالاهای خود، به کمک ویترینی مناسب، مشتریهای وفادار بسیار بیشتری را جذب کنند همین فرمول می تواند برای فروشگاه های کوچک و بزرگ دیگر نیز در هر زمینه ای کارساز بوده و تا حد زیادی سبب موفقیت آنها گردد.
بهتر است میز پیشخوان مغازه پوشاک کنار درب ورودی نباشد زیرا که هنگام ورود حس خوبی نمی دهد ، پس سعی کنید میز را در گوشه و دور از درب ورودی قرار دهید و در انتخاب سایز و اندازه ی آن هم دقت کنید که متناسب برای فضای مغازه باشد ، اگر مغازه ی کوچکی دارد هرگز از پیشخوان های بزرگ یا پیشخوان با طول زیاد استفاده نکنید. مثلا از هالوژن به تعداد زیاد استفاده کنید. به همان میزان هم تعداد این مغازه ها زیاد است و سطح رقابتی را بالا می برد. از دیگر موارد بسیار مهمی که می تواند برای برآورد هزینه های طراحی داخلی مطب تاثیر به سزایی داشته باشد، این است که بدانید طراحی داخلی را به چه شخصی واگذار می کنید. استفاده از تابلوهای زیبا و دکوراتیو در دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی، یکی از ایدههای فوقالعادهای است که میتوانید با سلیقهی خود و متناسب با اجزای دیگر فضا، پیادهسازی کنید. در واقع یکی از نکات مهم در طراحی دکوراسیون مغازه خشکبار و آجیل فروشی این است که کالایی را برای فروش در اختیار دارید، باید به گونه ای چیدمان نمایید که مشتری بتواند از لحاظ بصری با آن ارتباط لازم را برقرار نماید؛ به همین دلیل است که چیدمان مناسب و دکوراسیون داخلی مغازه و فروشگاه ها بسیار مهم است.
به طور مثال دکوراسیون داخلی یک لوازم التحریر با یک مغازه پوشاک مردانه فرق خواهد کرد. همان طور که گفته شد نمای ساختمان وسیله ای برای ارتباط افراد خارج آن، با محیط داخلی آن است. از دیگر ویژگی های دکوراسیون مغازه همان طور که در بالا هم به آن اشاره شد این است که متناسب با شرایط و موقعیت مغازه و نیاز مشتریان به نوع محصول یا اجناس فروشی طراحی می شود و این هماهنگی و تناسب در بازار تجارت بسیار حائز اهمیت است که طراحان دکوراسیون مغازه به آن توجه بسیار زیادی می کنند. در طراحی دکوراسیون مغازه از ترکیب دو رنگ آبی – اناری استفاده شده که ما را به یاد آبی،اناری پوشان بارسلونا می اندازد .این ترکیب رنگی برای دکوراسیون داخلی یک بوتیک مدرن مناسب و هوشمندانه است . استفاده از اثاثیه ضروری به صورت صاف و خطکشی شده در کنار وجود فضای خالی فراوان به چشمنوازی چیدمان کمک زیادی کرده است. در کنار دکوراسیون مغازه، ایده های جذاب برای اجرای دکوراسیون و طراحی زیبا و با کیفیت مغازه و نحوه ی چیدمان اجناس و وسایل بسیار مهم و ضروری می باشد تا بتواند به بهبود روند فروش و جذب مشتری بیشتر کمک نماید.
که البته موضوع انتخاب رنگ با توجه به دکوراسیون انتخابی شما و نورپردازی محیط، امری سلیقهای است. و مشتری ها میتوانند به راحتی لباس مورد علاقه ی خود را پیدا کنند.حتمی در نورپردازی به خوبی دقت کنید مغازه را زیاد شلوغ نکنید و از نور آبی برای نورپردازی مغازه و اطراف قفسه های لباس استفاده کنید. زمانی که بخواهید روسری و شال مورد نظر خود را در پیشخوان مغازه قرار دهید، برای جلوگیری از آلودگی و چروک شدن لباس، کافی است از یک یا چند سبد رنگی استفاده کنید. همانطور که در رستوران ها علاوه بر کیفیت غذا زیبایی دکوراسیون رستوران تاثیر زیادی در جذب مشتری دارد.
دکوراسیون مغازه به سبک مدرن توجه بسیاری از مردم را به خود جلب می کند . طراحیهای مدرن بسیاری وجود دارند که میتواند حالوهوای فروشگاه را تغییر دهند. طراحی نمای تجاری: یکی از مسائلی که امروزه در بسیاری از محافل مورد بحث قرار می گیرد، مسئلهی مهم مسکن است. یکی از عوامل بسیار مهم که باعث جلب توجه مشتریان و زیباتر به نظر رسیدن طلا و جواهرات میشود، نور زیاد و البته انعکاس نور است. این پرده ها در ساعت های اوج تابش نور خورشید می توانند تا حد بسیار زیادی جلوی نور و گرمای وارد شده به مغازه را گرفته و از فساد مواد غذایی جلوگیری کنند. یکی از ویژگی ها و محاسن با ارزش دکوراسیون مغازه این است که نقش بسیار مهمی در میزان عرضه و فروش محصولات و جلب اعتماد مشتریان دارد.
حتمی لباس هارا به خوبی در مغازه بچینید تا بتواند مشتری را به خوبی جذب کند. ارائه ی ایده های جذاب و خلاقانه در دنیای تجارت و کسب و کار بسیار حائز اهمیت است و امروزه دکوراسیون مغازه عامل اصلی برای جذب مشتری بیشتر و فروش بیشتر صاحبان مشاغل و حتی ایجاد ارتباط بهتر بین فروشنده و مشتری می باشد. تمامی این موارد در کنار ایده های جذاب و زیبا که با فضای داخلی و اجناس فروشی هم خوانی داشته باشد، به روند فروش و حتی برند سازی محصول کمک بسیار زیادی کرده و حتی صاحبین مشاغل را در عرصه ی رقابتی پیشتاز خواهد کرد. بنابراین اهمیت دکوراسیون مغازه با طراحی شیک و زیبا روزبه روز بیشتر می شود و صاحبان مشاغل در دنیای رقابتی امروز برای جلب مشتری بیشتر سعی بر آن دارند تا دکوراسیون مغازه های خود را با کیفیت تر و جذاب تر طراحی کنند و اجناس و محصولات خود را با زیبایی هر چه تمام تر در مغازه های خود بچینند. نکته ی بسیار مهم برای دکوراسیون بوتیک ها نورپردازی می باشد که به شدت در انتخاب مشتری تاثیر گذار است هرگز مغازه ی خود را کم نور و تاریک نکنید ، مغازه باید با نورپردازی درست پر از انرژی و روشن باشد که برای این موضوع به نورپردازی و تزیین اتاق پرو هم دقت کنید ، نکته ی بعدی قرار دادن فضایی برای استراحت و نشستن مشتری می باشد که با این کار حس بهتری به آن ها می دهید که باعث می شود با حال بهتری بتوانند انتخاب کنند .
حتی دیگر لازم نیست که از صفر شروع به کار کنید و زمان زیادی برای انجام کارهای تکراری صرف کنید تا یک مدل سه بعدی دکوراسیون داخلی فروشگاه مغازه را از اول مدلسازی، تکسچرینگ، تنظیمات رندرینگ و خروجی رندر نهایی را بگیرید و تازه شروع به انجام عملیات طاقت فرسای پست پروداکشن در فوتوشاپ نمایید. از صفحه nv برای نمایش آگهی های کار در فروشگاه استفاده کنید. هنگامی که به فضای جدید مغازه خود وارد می شوید و یا قصد تغییر دکور قبلی خود را دارید، در ابتدا از خود بپرسید “در این فضا چه کاری انجام خواهید داد؟ چرا که اگر فروشندگان به دکوراسیون مغازه و فروشگاه خود اهمیتی ندهند مشتریان نمی توانند به محصولات و اجناس آن اعتماد کنند و این باعث می شود که فروشندگان در عرصه بازار رقابتی عقب بمانند و حتی توانند با مشتریان خود به طور صحیحی ارتباط برقرار کنند.
برای اینکه با نکات طراحی دکوراسیون داخلی مغازه و رنگ آمیزی آن آشنا شوید شما را به تماشای این ویدئو دعوت می کنیم. در کنار همه این ها استحکام و ظرافت از واجبات طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی است. طراحی دکوراسیون مغازه باید تا حدی زیبا و با کیفیت باشد که علاوه بر چیدمان صحیح و زیبا، بتواند حس خوبی را به مشتریان انتقال داده و آن ها را به درون مغازه جذب نماید و این طراحی باید با توجه به موقعیت مغازه ها و نیاز های مشتریان انجام شود تا بتواند مغازه داران را در پیشبرد اهداف خود کمک نماید. در این زمان پیشنهاد می شود بیرون و داخل مغازه ی خود را با چوب دکور بندی طراحی داخلی مغازه خشکبار فروشی کنید. پیشنهاد میشود منابع نور را متعدد انتخاب کنید و از تجمع نور در یک نقطه جلوگیری کنید. نظم یکی از موضوعهایی است که باعث جذب مشتری به ویترین و داخل مغازه میشود. فروشگاه پوشاک یکی از مغازه هایی است که نیازمند طراحی دکوراسیون ایده آل و جذاب می باشد و دکوراسیون مغازه نقش مهمی در انتخاب صحیح و رضایت مشتریان دارد که انواع مختلف این نوع دکوراسیون را در ادامه تفکیک می نماییم.
همانطور که پیشتر گفتیم، انعکاس نور بحث زیباییشناسی دیگری است که استفاده از آن در دکوراسیون طلا فروشی میتواند باعث جلب توجه مشتریان شود. ۳- استفاده از رنگ بندی سفید برای دکوراسیون مغازه مناسب و هوشمندانه است . مثلا اکثر خدمات درمانی سفید و آبی و یا سفید و سبز هستند و اکثر طلا فروشیها از رنگ طلایی و رنگهای خنثی برای طراحی لوگو و دکوراسیون خود استفاده میکنند. لازم است تا سلیقه ها و احساسات مشتریان این دو محل و مکان متفاوت در نظر گرفته شود و با توجه به این ذائقه ها دکوراسیون مورد نظر نیز طراحی گردد. در صورتی که با این اصول آشنایی مناسبی ندارید، اقدام به هزینههای بیپایه و اساس جهت تغییر دکوراسیون ساختمان انجام ندهید و از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید. در طراحی دکوراسیون مغازه خشکبار فروشی و آجیل فروشی، سعی کنید از رنگ های گرم مثل قرمز، زرد و نارنجی استفاده کنید. دکوراسیون بوتیک و فروشگاه در فروش آن تاثیر بسیار زیادی می گذارد که حتما باید به آن توجه کنید ، اول اینکه مدرن بودن و به روز بودن مغازه ی شما بسیار مهم است که باید به آن متناسب با نوع محصولی که میفروشید هماهنگ کنید به عنوان مثال اگر فروشگاه پوشاک رسمی برای آقایان است پس باید دکوراسیون و سبک خود را رسمی تر و کلاسیک طراحی کنید و اگر لباس زنانه ی مجلسی می باشد از دکور های باشکوه استفاده کنید یا برای دکور مغازه شورت و سوتین به علت محدودیتی که دارد از رنگ بندی متنوع همراه با سادگی استفاده کنید .