در قالب این کمپین تبلیغاتی شاهد صحنههایی هستیم که در آنها یک زوج جوان عاشق سریال علمی تخیلی «The Secret of Wakany» میشوند. فصل به فصل، شور و شوق این زوج افزایش یافته و این روند تا جایی پیش میرود که هر دو تقریبا وسواسی میشوند. شبهایشان به طور کلی قربانی سریال شده و زوج جوان لوگوی سریال را بر روی بازوهایشان خالکوبی میکنند. آپارتمانشان به موزه سریال تبدیل شده و Wakany بر روی شیوه حرف زدن، خوابیدن و نفس کشیدن آنها تاثیر میگذارد. خلاصه این که هر دو به شدت معتاد سریال شده اند. همه چیز خب پیش میرود تا این که آخرین قسمت سریال با پایانی غم انگیز آنها را در موجی از غم و اندوه غرق میکند.
www.bestadsontv.com
در نتیجه آژانس تبلیغاتی «BETC» پاریس با همکاری کارگردان موفق و معروف، آنتونی باردو جکت، از شرکت فیلمسازی «پارتیزان»، دست به طراحی و اجرای یک آگهی تبلیغاتی با این مضمون زده اند که وجود یک پایان نا امید کننده برای یک سریال، بیننده را در دریایی از غم و اندوه غرق خواهد کرد.
11/11
1401
غرق شدن در فیلمها شما را بر باد میدهد
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
منبع: http://mbanews.ir/%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA/3262-The-Secret-of-Wakany.html
بر کسی پوشیده نیست که زیاده روی در تماشای فیلم و سریال اخیرا به یک پدیده اجتماعی تبدیل شده و با وجود تولید موج جدیدی از سریالهای فانتزی و بسیار حماسی، دیگر نمیتوان به راحتی چشم از آن پوشید. در ادامه شبکه تلویزیونی «CANAL+» در قالب کمپین جدید خود تصمیم گرفت تا بر روی این موضوع تاکید کند: «ممکن است در پایان این قبیل سریالها نوعی احساس یاس و نا امیدی به ما دست دهد.»