Brief: ما چگونه رستوران «Steamboat» را به گزینه منتخب اهالی سریلانکا برای خوردن غذا های آسیایی در پایتخت این کشور، کلمبو، تبدیل کردیم؟
ایده: سریلانکا یک جزیره است. در نتیجه غذاهای دریایی بخش هایی جدایی ناپذیر از رژیم غذایی مردم این کشور به شمار می روند. به طور طبیعی، رستوران های غذای دریایی متعدد با طیف متنوعی از غذاهای آسیایی برای جذب ذائقه های گوناگون با هم رقابت می کنند. به هر حال، همه غذاهایی که سرو می شوند، همیشه تازه نیستند.
رستوران Steamboat همواره به سرو غذای دریایی تازه افتخار کرده است. این غذا ها به سبک های چینی، ژاپنی یا تایلندی آماده می شوند.
بنابراین، به منظور متمایز کردن Steamboat به طور خاص از رستوران های آسیایی دیگر، مدیران و کارمندان آژانس تبلیغاتی «Phoenix Ogilvy» تصمیم گرفتند تا مفهوم طراوت را به طریقی که هرگز پیش از این ندیده اید، نشان دهند.
تبلیغات چاپی توسط آژانس Ogilvy سریلانکا برای رستوران Steamboat، در شاخه غذا، انجام شدند.
دست اندرکاران
آژانس تبلیغاتی: Phoenix Ogilvy – کلمبیا، سریلانکا
رئیس ارشد اجرایی خلاقیت: راجیو آر. منون
رئیس هنری: راگر کنت شالس
نویسنده: راجیو آر. منون
رتوش گر تجاری: The I / روشن مالاواراچی
www.adsoftheworld.com
منبع: https://mbanews.ir/%D8%BA%D8%B0%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AA%D8%A7%D8%B2%D9%87-%D9%BE%D8%B4%D8%AA-%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7-%D8%A8%D9%86%D8%B4%DB%8C%D9%86%DB%8C%D8%AF/