در واقع مدیریت بازاریابی با هدف بالابردن کارآیی فعالیتهای مارکتینگ شرکت سایت fieldmarketing انجام می شود. پاول کالاویس یکی از کارشناسان بازاریابی شرکت Sterling Park Group است. هنگامی که یک پست وبلاگ می نویسید، آیا از اولین عنوانی که به ذهنتان می رسد استفاده می کنید یا سعی می کنید چندین عنوان بنویسید و از بین آن ها انتخاب کنید؟ بازاری که بخش عمدهی آن را کارخانجات تشکیل میدادند و پس از اینکه محصول از خط تولید خارج میشد، بازاریابی باید آن را به سمت بازار مصرفی هدایت میکرد (به زبان خودمان باید بگوییم: Push میکرد و سعی میکرد زودتر کالا و محصول به مصرف برسد). تمرکز بر ایجاد صدای نام تجاری و هدایت افکار و اندیشهها بهجای فروش، کار بیهودهای است. بیشتر از کمیت، بر کیفیت محتوا تمرکز کنید: یک مطلب کامل و جامع (برای مثال بیش از ۱۵۰۰ کلمه) به مراتب ارزش بیشتری (حدود ۵ برابر) نسبت به یک مطلب کوتاه و غیرآموزنده دارد. نیازی به گفتن نیست که مردم نسبت به گذشته زمان بیشتری را در شبکه های اجتماعی صرف می کنند و متخصصان روابط عمومی استراتژی خود را از تمرکز بر نشریات خبری به تمرکز بر افزایش ترافیک وب سایتها و رسانه های اجتماعی تغییر داده اند. متوسط زمان صرف شده در رسانه های اجتماعی در سال 2020، 145 دقیقه در روز بوده که نسبت به سال قبل افزایش یافته است.
در نتیجه Google محتوایی را ارائه می دهد که معتبرترین در هر زمینه است. ارائه کمپینهای جامع دیجیتال مارکتینگ از جدیدترین اهداف تجاری ما در سال جاری است. شرکت دیجیتال مارکتینگ نوین مارکتینگ یک آژانس تمام دیجیتال میباشد که با بیش از ده سال سابقه، به مشتریان خود در طیف وسیعی از صنایع در حال خدمات رسانی میباشد. نمی توان فرمول واحدی برای تمام کسب و کارها ارائه داد، زیرا رفتار مخاطبان هر کسب و کاری متفاوت است. طبیعتا این روش مزایای زیادی را برای مخاطبان خود به همراه داشته که در حال حاضر بر سایر روش های بازاریابی برتری و محبوبیت بیشتری دارد. مزایای طرح بازاریابی چیست؟ هدف ما در اینجا شناسایی نقاط قوت و برتری رقبا و تمرکز بر مزایای تلاشهای بازاریابی آنها است. به یاد داشته باشید که بهترین نوع آژانس دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کار شما به بودجه شما، اهداف بازاریابی دیجیتال شما و اینکه چقدر می خواهید در فعالیت های بازاریابی دیجیتال خود تمرکز کنید بستگی دارد.
همان طور که گفته شد تعدادی از دفاتر حزب کمونیست به دفتر مائو گزارشی ارسال کردند که در صورتی که گنجشک ها نابود نشوند روند رشد اقتصادی بخش کشاورزی کشور، کُند خواهد شد! روش های بازاریابی بسیار متفاوت و پیچیده هستند و ما در ادامه این مطلب می خواهیم به شما در یادگیری موثرترین تکنیک های بازاریابی دیجیتالی 2021 کمک کنیم و به 14 تا از بهترین ها اشاره خواهیم کرد. در ادامه چند روش برای این کار را به شما معرفی خواهیم کرد. ورود به قلمرو بازاریابی، سازمان را وادار به کشاکش با رقبا و تلاش برای پیشی گرفتن از آنها از طریق مکانیزمهای بازاری خواهد کرد و از این حیث سازمان بر الزامات تجاری بازار مسلطتر خواهد شد.
محبوبترین پلتفرم مورد استفاده برای بازاریابی در میان شبکههای اجتماعی در ایران اینستاگرام و تلگرام هستند. از ابزارهای تجزیه و تحلیل سایت مثل گوگل سرچ کنسول استفاده کنید تا ببینید چه کاری می توانید برای بهبود عنوان خود انجام دهید. در بازاریابی ویروسی یا بازاریابی وایرال تلاش بر گستردگی هر چه بیشتر تبلیغات است. طراحی سایت، تبلیغات در گوگل، تولید محتوا، خدمات سئو و بهینه سازی سایت بخشی از سرویسهای این مجموعه را در بر میگیرد. آژانس های رسانه های اجتماعی می توانند محتوای اجتماعی را مدیریت و تولید کنند و در پلتفرم های اجتماعی مانند فیس بوک و اینستاگرام تبلیغات ایجاد کنند. جستجوی پولی که به آن تبلیغات پولی نیز می گویند، راه دیگری برای ایجاد ترافیک به یک وب سایت تجاری است. آژانسهای سئو همیشه از بهترین شیوه های بهینهسازی موتور جستجو، از جمله پیروی از الگوریتم جستجوی گوگل، استفاده میکنند. بزرگترین موتورهای جستجوی ویدیویی در ایران آپارات و در جهان یوتیوب است. ابزارهای رایج در این نوع تبلیغات شامل فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و یوتیوب و حساب گوگل ادز (Google Ads Manager) است.
خوشحالیم که طی سه سال همکاری مداوم، توانستیم رضایت این مجموعه را در زمینه ارائه خدمات سئو جلب کنیم. در دنیایی که مملو از سر و صدای دیجیتالی است، ایجاد محتوای نامربوط یا بی دلیل توجه هیچکس را جلب نمی کند. محققان روانشناسی ثابت کرده اند که قصه گویی بهترین راه برای جلب توجه افراد، ذخیره اطلاعات در خاطرات و تاثیرگذاری روی احساسات آنها است. این برنامهریزی با شناسایی مشتریان احتمالی و علایق آنها ممکن میشود. به هنگام بازاریابی حضوری ممکن است بازاریابان این اشتباه را انجام دهند که تنها خودشان صحبت کنند و به مشتری اجازه صحبت ندهند. حالا بگید چیکار میکنید که مشتری پیدا کنید؟ اگر قدمی در مسیر دیجیتال و دیجیتال کردن کسب و کار خود برنداشتهاید کافی است همین حالا با ما تماس بگیرید تا بهترین خدمات دیجیتال را برایتان به ارمغان بیاوریم. حال ممکن است برایتان سوال شود که اصول بازاریابی یا آمیخته 7pبرای حفظ مشتری کدامند؟ این روشها ممکن است بر اساس محتوای صفحه، اطلاعات شخصی و مبادله پویای اطلاعات باشند. و هر چیز دیگری با پایه و اساس دیجیتال. برای ارسال محتوای مناسب به شخص مناسب در زمان مناسب، از تقسیم بندی مخاطبان استفاده کنید و آن ها را بر اساس ویژگی های شخصی مانند اطلاعات جمعیت شناختی ، روان شناسی و اطلاعات رفتاری به گروه های خاص تقسیم کنید.
با اضافه کردن اطلاعات جدید و بازنشر آن ها می توانید ترافیک خود را تا دو الی سه برابر افزایش دهید. این تکنیک به شما امکان می دهد ارزش ایمیل های خود را افزایش دهید. در واقع، تبلیغات شما در اینترنت این مشتری ها را دنبال می کنند و احتمال بازگشت آنها به وب سایتتان را برای خرید افزایش می دهند. در واقع، آنها نقشهای متعددی را ایفا میکنند و باید به عنوان محقق بازار، طراح، تصمیمگیرنده، تأثیرگذار در روند تصمیمگیری مدیران بالایی، دیپلمات، مذاکرهکننده و… برای اینکه به Google کمک کنید محتوای شما را به عنوان مرجع معتمد بشناسد، مدل ستون- خوشه که در فارسی به مدل مادر- فرزند معروف است را در وبلاگ خود پیاده سازی کنید. جالب است بدانید که بیش از 80 درصد بازدید ماهانه وبلاگ وب سایت ها از پست هایی است که حداقل شش ماه قبل منتشر شده اند.
یکی از روشهای بدست آوردن بک لینک های با کیفیت بالا این است که از طریق ایمیل از سایر وب سایت هایی که دارای امتیاز دامنه یکسان یا بالاتری نسبت به شما هستند بخواهید که از محتوای برتر خود به محتوای شما لینک بدهند. با مدیریت این جامعه شما در حال ایجاد روابط پایدار با مشتریان وفادار و نزدیک شدن به آن ها هستید و خود را نیز به عنوان یک قدرت در صنعتتان تثبیت می کنید. البته شما می بایست یک مقایسه ای انجام دهید و آن مقایسه مشتریان وب سایت خود با رقیبها می باشد. برای این منظور ابتدا می بایست یک برند یا نام تجاری را انتخاب و سپس برای جایگاه سازی آن برنامه ریزی و اقدام نمود. روش آسمان خراش یک استراتژی SEO است که در آن شما محتوایی را پیدا می کنید که در کلمه کلیدی مورد نظر شما بهترین رتبه را دارد و سپس محتوایی ایجاد می کنید که بهتر از آن باشد. سپس از ابزارهای SEO مثل ahrefs برای یافتن همه سایت هایی که به محتوای رقیبتان پیوند داده اند، استفاده کنید و از مرتبط ترین آنها بخواهید که لینک رقیب شما را با لینکی به محتوای بهبودیافته شما جایگزین کنند. یکی از بهترین راه ها برای افزایش مشارکت و ایجاد آگاهی و اقتدار برند، ایجاد روابط با مشتریان، کاربران و سایر افراد در صنعت است.
خواسته در بازاریابی، شکل برآورده ساختن نیازهاست و تقاضا توانایی رفع خواسته است. نوین مارکتینگ در سال ۱۳۸۵ با هدف ارایه خدمات نوین دیجیتال مارکتینگ با کیفیت بالا و به شکل کاملا شفاف و با بهره مندی از کادری مجرب تاسیس گردید. استراتژی های درونگرا می توانند در طول زمان نتایج قابل توجهی داشته باشند، اما معمولاً به گذر زمانی طولانی تری (شش ماه تا یک سال یا بیشتر) قبل از افزایش فروش نیاز دارند. گرفتن لینک ورودی از وب سایت ها و صفحات باکیفیت و قدرتمند، برای افزایش قدرت دامنه وب سایت شما بسیار مهم است. که در نتیجه این عمل باعث می شود سایت مربوطه در صفحات بالای نتایج موتور جستجو قرار گیرد.
وبلاگ نویسی به تنهایی می تواند به برندها کمک کند تا در مقایسه با برندهایی که هرگز وبلاگی پست نمی کنند، 67 درصد سرنخ بیشتری کسب کنند. آژانس های بازاریابی درونگرا یا inbound marketing به دنبال موقعیت آنلاین یک تجارت هستند که مشتریان بتوانند آنها را پیدا کنند، در طول زمان اعتماد ایجاد کنند و در نهایت به افزایش فروش منجر شود. اگر بتوانید افراد زیادی را ترغیب کنید تا هم زمان در مورد شما و محصولتان به خوبی صحبت کنند، می توانید آگاهی مخاطب نسب به برندتان را خیلی سریع تر افزایش دهید. اگر محصول جدیدتان، یک نسخه جدیدتر از محصولات قدیمی است، یک برنامه مبادله برای آن در نظر بگیرید. اگر در حال توسعه یک برنامه از انواع ماركتينگ های جدید یا بهبود برنامه های قبلی خود هستید، باید تکنیک های جدید بازاریابی اینترنتی را حتما در نظر بگیرید و اجرا کنید. ماریا و همکاران (2012) نیز گفتهاند با گسترش فعالیت بازاریابی اینترنتی در اروپا لزوم استفاده از مدلهای تسریعکننده و مطمئن در شبکههای فروش بسیار ضروری به نظر میرسد. امروزه دیگر اکثریت مردم در همۀ کشورهای جهان به وسیلۀ لوازم الکترونیکی از کامپیوتر و لپتاب گرفته تا گوشیهای موبایلی که در دست هر کسی است، به اینترنت دسترسی دارند و زمان زیادی را در وبسایتها و به خصوص شبکههای اجتماعی صرف میکنند.
برای پیاده سازی صحیح تکنیک های تقسیم بندی مخاطبان در استراتژی بازاریابی ایمیلی خود، به CRM و سیستم سازی نیاز دارید تا بتوانید مشتریان مناسب را در پایگاه داده ای با پیام های خاص خودشان قرار دهید. با نوین مارکتینگ قابلیت فروش خود را افزایش دهید! بسیاری از تکنیک های بازاریابی به جای افزایش اثربخشی بر روی مخاطبانی که قبلاً به دست آورده اید، برای جذب مخاطبان جدید هستند. به همین دلیل است که هدف گیری مجدد مخاطب یا همان ریتارگتینگ، به عنوان یک تاکتیک بسیار کم استفاده در این لیست جای می گیرد. اگر می خواهید که مشتریان شما فرم خاصی را در وب سایت پر کنند و به لیست مشترکین و اعضای سایت شما یا به لیست ایمیل مارکتینگ شما وارد شوند، باید دعوت به اقدام ها یا همان call to action های خود را بهینه کنید.
این نوع مفهوم معمولا در یک بازار در حال توسعه که در آن نیاز به محصول در تعداد زیادی وجود دارد، معنا پیدا میکند. روابط عمومی: حتی در روزگاری که کانالها و تاکتیکهای مدرن و پر زرق و برقی در دسترس کسبوکارها و مردم قرار دارد، هنوز هم شکل دادن به رابطهها به سبک و سیاق قدیم برای بازاریابی کارآمد ضروری است. دیجیتال مارکتینگ یک استراتژی چند وجهی است که هدف آن مورد هدف قرار دادن مخاطبان، دسترسی به مشتریان و ایجاد روابط با مشتریان به صورت آنلاین، در طیف وسیعی از کانالها است و در نهایت آنها را به مشتری وفادار و خرید بیشتر در آینده وادار میکند. آنها همچنین خدمات مربوط به پاسخگویی و واکنش به تعاملات مشتری در پلتفرم های رسانه های اجتماعی را ارائه خواهند داد.
ریتارگتینگ به شما این امکان را می دهد تا با نمایش تبلیغات مربوط به آن محصول در سایت های دیگر (به عنوان مثال تبلیغات بنری یا تبلیغات فیس بوک) ، علاقه اولیه آن مشتری را به او یادآوری کنید. مشاوره دیجیتال مارکتینگ بازاریابی آنلاین اینترنتی سئو SEO و برندینگ مشاور بازاریابی اینترنتی و آنلاین به طور کلی با ادبیات مربوط به کسبوکار و خصوصا بازاریابی و فروش آشنایی و تسلط نسبی داشته باشد. انتخاب t1 و t2 مهم است و تیم فروش می تواند بگوید که چه زمان هایی t1 و t2 باید مشخص شود. اگر یک صفحه “درباره ما” در وب سایت خود دارید که فقط برای بیان آنچه شما انجام می دهید و برای چه کسانی این کار را انجام می دهید ایجاد شده است، یک روایت جذاب راهی عالی برای ارتقاء آن صفحه و استقبال خوانندگان است. در نظر داشته باشید که قصه گویی چقدر قدرتمند است و اگر داستان شما مملو از تعارض و تعجب باشد و احساسات مخاطب را درگیر کند، آن ها بدون توجه به میزان معروفیت برند شما، شما را دنبال خواهند کرد. البته میزان هزینه بستگی به کیفیت سایت و هزینه کلیک رقبا نیز خواهد داشت.