عشق آرام آرام پا می‌گیرد » اخبار بازاریابی-تبلیغات-کسب و کار-تحقیقات بازاریابی


06/5
1401

چای احمد: عشق آرام آرام پا می‌گیرد

عراقی‌ها عاشق چای هستند. دورهمی با اعضای خانواده و دوستان هرگز بدون یک فنجان چای کامل نمی‌شود. این بخشی از فرهنگ و سنت عراقی‌ها بوده و از شما تا جنوب این کشور همگی عاشق و شیفته چای هستند.

مخاطب این تی وی سی دوستداران چای است. این قبیل افراد مسلما با با چای و سنت‌ها مربوط به آن، از نحوه ریختن چای در فنجان گرفته تا رنگ آن، بزرگ شده اند. آن‌ها هم مانند چای احمد سال‌ها صرف آشنایی با هنر دم کردن و نوشیدن چای کرده و در این زمینه به تخصص و تسلطی فراوان دست یافته اند. چای احمد نیز قدمتی 35 ساله داشته و به نوبه خود در این زمینه صاحب نظر است.

ایده اصلی تی وی سی فوق تمرکز بر روی کسانی است که چای شناس بوده و طعم خاص و منحصر یک فنجان چای ناب را می‌توانند از بقیه تشخیص دهند. نحوه ریختن چای در فنجان و ارتباط شکل گرفته میان برند و متخصصان چای نشان می‌دهد که چای احمد نیز در این زمینه متخصص است.

آژانس تبلیغاتی «Brodmann»، فعال در شهر سلیمانیه عراق، عهده دار طراحی و اجرای این تی وی سی شد و البته به خوبی از پس انجام آن برآمد.

www.adsoftheworld.com




برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.


منبع: http://mbanews.ir/%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA/3125-Ahmad-Tea–Passion-Slowly-Cooked.html