www.famouscampaigns.com
منبع: http://mbanews.ir/%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA/3097-Iceland-supermarket-creates-Chill-Out-Zone-to-soothe-sweltering-shoppers.html
تحقیقات انجام شده توسط برند نشان میدهد که 58 درصد از بریتانیاییها برای خنک شدن در هوای بسیار گرم به راهرو مواد غذایی فریزری در این سوپرمارکت پناه برده اند.
سوپرمارکت ایسلند با شبیه سازی هوای خنک در بخشی از فروشگاه مشتریان عصبانی را آرام میکند.
این نوآوری باعث شد تا موج گسترده ای از مشتریان به درهای فروشگاه هجوم بیاورند. خریداران تنها برای چند دقیقه حضور در اطراف دستگاه تهویه مطبوع یا باز کردن درب فریزر برای استراحت در فضایی با دمای زیر صفر وارد این سوپرمارکت میشوند.
بریتانیاییهای مبتکر همچنین از گذاشتن پاها در کاسههای آب یخ (41 درصد)، نوشیدن نوشیدنیهای گرم (33 درصد) و استفاده از بستههای نخود فرنگی منجمد (27 درصد) به عنوان راههایی خلاقانه برای خنک کردن بدن یاد میکنند.
این فروشگاه همچنین کاسههای آب سرد را برای سگهای مشتریان و حتی یک چادر و سایه بان برای سگها ارائه میدهد تا پنجههای کوچک آنها کمی خنک شود.
اوان شهریار، مدیر این شعبه یک «منطقه استراحت» برای مشتریان در راهروی مربوط به مواد فریزری ایجاد کرده است. حرکت فوق شامل صندلیهای مخصوص آفتاب گرفتن، اسپری خنک کننده و آب نباتهای یخی رایگان میشود.
مدیر یکی از شعب سوپرمارکت «ایسلند» در لندن، در واکنش به افزایش دما در سرتاسر بریتانیا، به مشتریان این فرصت را میدهد تا در قالب یک طرح خلاقانه از گرمای شدید خیابانهای لندن فرار کنند.
موج گرما امروز به بحث داغ میان مردم جهان تبدیل شده و کارشناسان هواشناسی امسال گرم ترین روزها را در بریتانیا پبش بینی میکنند.
این حرکت نمونه ای عالی از تلاش مدیران و کارمندان فروشگاه برای جلب رضایت جامعه محلی خود به شمار میرود.