
بروزرسانی: 19 تیر 1404
شبیه سازی هوای خنک و مشتریان عصبانی
www.famouscampaigns.com
منبع: http://mbanews.ir/%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA/3097-Iceland-supermarket-creates-Chill-Out-Zone-to-soothe-sweltering-shoppers.html
این حرکت نمونه ای عالی از تلاش مدیران و کارمندان فروشگاه برای جلب رضایت جامعه محلی خود به شمار می رود.
بریتانیایی های مبتکر همچنین از گذاشتن پا ها در کاسه های آب یخ (41 درصد)، نوشیدن نوشیدنی های گرم (33 درصد) و استفاده از بسته های نخود فرنگی منجمد (27 درصد) به عنوان راه هایی خلاقانه برای خنک کردن بدن یاد می کنند.
تحقیقات انجام شده توسط برند نشان می دهد که 58 درصد از بریتانیایی ها برای خنک شدن در هوای بسیار گرم به راهرو مواد غذایی فریزری در این سوپرمارکت پناه برده اند.
این نوآوری باعث شد تا موج گسترده ای از مشتریان به در های فروشگاه هجوم بیاورند. خریداران تنها برای چند دقیقه حضور در اطراف دستگاه تهویه مطبوع یا باز کردن درب فریزر برای استراحت در فضایی با دمای زیر صفر وارد این سوپرمارکت می شوند.
اوان شهریار، مدیر این شعبه یک «منطقه استراحت» برای مشتریان در راهروی مربوط به مواد فریزری ایجاد کرده است. حرکت فوق شامل صندلی های مخصوص آفتاب گرفتن، اسپری خنک کننده و آب نبات های یخی رایگان می شود.

این فروشگاه همچنین کاسه های آب سرد را برای سگ های مشتریان و حتی یک چادر و سایه بان برای سگ ها ارائه می دهد تا پنجه های کوچک آن ها کمی خنک شود.
موج گرما امروز به بحث داغ میان مردم جهان تبدیل شده و کارشناسان هواشناسی امسال گرم ترین روز ها را در بریتانیا پبش بینی می کنند.
مدیر یکی از شعب سوپرمارکت «ایسلند» در لندن، در واکنش به افزایش دما در سرتاسر بریتانیا، به مشتریان این فرصت را می دهد تا در قالب یک طرح خلاقانه از گرمای شدید خیابان\u200e های لندن فرار کنند.
سوپرمارکت ایسلند با شبیه سازی هوای خنک در بخشی از فروشگاه مشتریان عصبانی را آرام می کند.
نویسنده: تیم تحریریه روحانی نژاد