
آگهی های تبلیغاتی بریتیش ایرویز یک صفحه گذرنامه ویرایش شده را به تصویر می کشند که در آن چهره فرد به یک سو کشیده شده و دهانش باز مانده است. مسافران در فرودگاه های بریتانیا در چند سال اخیر حضور در صف های طولانی و غیر عادی را در طول مسیر تجربه کرده اند.
مجموعه آگهی های تبلیغاتی بریتیش ایرویز تحت عنوان «غیر عادی» با تاکید بر روی سفر کوتاه میان گیت ورودی تا گیت خروجی فرودگاه شهر لندن، به لطف خدمات «Cityflyer» این خطوط هواپیمایی، به نمایش صحنه هایی از بی قراری مسافران می پردازد.
02/101402
بریتیش ایرویز چهره ها را دگرگون می کند