این معیارها بر اساس دستورالعملهایی که برای عموم در دسترس هستند مشخص و تعیین میشوند. هرچه این معیارها در تولید یک محتوا و ساختار کلی یک وب سایت بیشتر رعایت شوند، الگوریتمهای موتورهای جستجو رتبههای بهتری به آن صفحات اختصاص میدهند. به این معنی که گوگل هرگز جایگاهی را در صفحه نتایج جستجو به کسی نمیفروشد. گوگل سایتی را برای حضور در بالاترین جایگاهها (صفحه اول) لایق میداند که از دید کاربران بهترین کارآیی را داشته باشد و بتواند احتیاجات کاربران را رفع کند. گوگل صاحبان سایتها را ملزم به رعایت استانداردهای خرید بک لینک پرقدرت، که بر همین اساس طرح ریزی شدهاند، کرده است و عجیب نیست که منافع کاربران را بر منافع صاحبان سایت مقدم بداند. به همین دلیل است که، گوگل مدام سایت و محتوای آن را بررسی میکند و از هر نظر مورد سنجش قرار میدهد.
بهترین پلاگین های سئو برای وردپرس
سئو چیست ؟ راهنما و مفاهیم SEO به زبان ساده فرادرس مجله-خرید بک لینک،خدمات لینکسازی،خرید رپورتاژ،خرید PBN گلدلینک
در این قسمت به رایج ترین پرسش های افراد در هنگام اولین برخورد با موضوع خرید پی بی ان پاسخ داده ایم. در این فصل به بررسی پرتکرار ترین سوالات در زمینه سئو پرداخته ایم و در عین حال از طریق پاسخ ها مروری بر فصول قبلی هم داریم. به یاد داشته باشید که لازم نیست تمام معیارها را همیشه تجزیه و تحلیل کنید، اما خوب است که یک نمای کلی از معنای آنها داشته باشید تا از تفسیر نادرست داده ها دوری کنید. هر دو معیارهای از نظر دقت مشکلاتی دارند، بنابراین ما توصیه نمیکنیم که بر اساس این دو معیار نتیجهگیری بزرگی انجام دهید. در بخش فیلتر، نوع دستگاه را انتخاب کنید و به جای فیلتر، گزینه Compare را انتخاب کنید. فقط به یاد داشته باشید که این استراتژی بسیار مخاطره آمیز است و ممکن است در درازمدت نتیجه ای نداشته باشد.
در بخش ساختارسازی توضیح دادم که طراحی صفحات آرشیو و اصلی کاملا بر مبنای لینکسازی داخلی است و قرار نیست متن زیادی بنویسید. هم کیفیت زیادی دارد و هم میتوانیم به بهانههای مختلف و طوری که کاربر آزار نبیند از درون مقالات به صفحات مهم و مرتبط لینک بدهیم. در سایدبار صفحات که معمولا در صفحات مقاله استفاده میشوند، به جدیترین و مهمترین مقالات مرتبط لینک بدهید. این باعث می شود مقالاتی که جدید منتشر میشوند از سایدبار لینکهای زیادی دریافت کنند و اعتبار مناسبی کسب کنند.
در این صفحه سعی کردم ابتدا یک مسیر مشخص برای یادگیری خدمات لینک سازی گلدلینک ترسیم کنم تا به صورت گام به گام آن را دنبال کنید. بنابراین سعی میکنید بیشتر مقالات سایتتان در این خصوص باشد. در فصل تحقیق کلمات کلیدی کاملا توضیح دادم چگونه با ابزار کبوتر؛ خوشهسازی (کلاسترینگ) کنید. کار بعدی شما یافتن و ساختن کلمات کلیدی لانگتیل برای آن حوزهها است. مثلا شما یک مجله در حوزه تربیت فرزند دارید و در پروسه کیورد ریسرچ متوجه میشوید مبحث بازی کودکان نسبت به سایر مباحث پر جستجوتر است. البته برای انجام این کار نیاز دارید تا به تعداد کافی محتوا تولید کرده باشید و سپس این محتواها را در یک صفحه با رابط کاربری عالی در کنار هم جمع کنید و لینک دهید.
به عبارت دیگر، صفحاتی که به منابع فوقالعاده لینک میشوند، خود را به عنوان مرکز محتوای مفید در چشم Big G معرفی میکنند. همانطور که می بینید، این برچسب ها شامل کلماتی هستند کهثابت شده است که کلیک ایجاد می کنند. بنابراین وقتی این عبارات را در عنوان و توضیحات صفحه خود وارد می کنید، احتمالاً کلیک های بیشتری دریافت خواهید کرد. با توجه به اینکه اکثر جستجوهای گوگل در حال حاضر بر روی دستگاه های تلفن همراه انجام می شود، خوانایی برای SEO بیش از هر زمان دیگری مهم است. بنابراین هنگامی که یک عدد را در عنوان محتوای خود (و در توضیحات متا ) خود قرار می دهید، می توانید CTR خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. هرچه کاربران گوگل را خوشحال تر کنید، رتبه بالاتری خواهید داشت.
۱۲. استفاده از گوگل سرچ کنسول
چگالی کلمات کلیدی درواقع همان میزان تراکم کلمات کلیدی شما در محتواست؛ مثلا فرض کنید که در یک محتوا هزار کلمهای، شما ده بار کلمات کلیدی خودتان را تکرار کردید که یعنی میشود 1 درصد. در کل کرال باجت یک بخش مهم از سئو تکنیکال سایت شما به شمار میرود که باید به عنوان یک متخصص سئو، حواستان به کرال باجت سایت خودتان باشد. تنظیمات کرال سایت که معمولا آنها را اسم کرال باجت میشناسند که به فارسی معنی بودجه کرال را میدهد. بسیاری از افراد میکنند که کرال فقط یک بخش ساده در سایت به شمار میرود؛ در صورتی که اگر کرال باجت شما هدر برود، میتواند تاثیرات منفی بر روی سئو سایت شما بگذارد. در این حالت شما یا باید از برنامه نویس خودتان بخواهید که امکان اضافه کردن اسکیما به صفحات سایت شما ایجاد کند و یا اینکه از ابزارهای آنلاین برای اینکار استفاده کنید.
- الگوریتمها گستره متنوعی از فاکتورهای گوناگون را مد نظر قرار میدهند و سپس تصمیم میگیرند که هر صفحه وب باید چه جایگاهی در نتایج جستجوی کاربران داشته باشد.
- سئو مناسب نه تنها باعث بهبود رتبه سایت در نتایج جستجو بلکه باعث میشود که کاربران از بین ده ها سایت در نتایج جستجو از وب سایت شما به عنوان سایت انتخابی خود دیدن کنند.
- از این ترفند می توان برای لینکسازی داخلی سایت و بهبود رتبه سئو سایت کلی استفاده کرد.
- شناخت این اصول و به کارگیری آنها در طراحی سایت و تولید محتوا و صفحات بسیار حائز اهمیت است.
- این نتایج ارگانیک میتوانند شامل صفحات وب متن محور، مقالههای خبری، تصاویر، ویدیوها و دیگر انواع محتوای خاص باشد.
- ساختار اطلاعاتی سایت خود را بهینه کنید و از ایجاد نقشه سایت غافل نشوید.
در نتیجه اگر سایت شما در گوگل دیده شود کاربران زیادی وارد سایت شما خواهند شد. اگر کاربران زیادی وارد سایت شما شوند؛ در نتیجه شما شانس بیشتری برای فروش خواهید داشت. سرمایه گذاری ای که در SEO صرف میشود به مراتب حتی از تبلیغ در تلویزیون بهتر است. موتورهای جستجو در نتایج جستجو به وبسایتهایی که ویژگیهای فنی خاصی را نشان میدهند امتیاز بالاتری میدهد. به عنوان مثال کانکشن ایمن، طراحی واکنشگرا یا ریسپانسیو و لود سریع؛ ویژگی های فنی مورد اهمیت برای موتورهای جست و جو میباشند. فروش رپورتاژ اگهی تکنیکال مجموعه اقداماتی است که باید انجام دهید تا مطمئن شوید وبسایتتان از نظر فنی در این موارد با مشکل مواجه نخواهد شد.
در بهترین سئو پس از انجام هر سفارش تمام موارد و گزارشات کارهای انجام شده در پنل کاربری برای هر سفارش به صورت مجزا قرار خواهد گرفت. بزرگترین ابزار های آنالیز سایت، سرچ کنسول و آنالیتیکس هستند که هر دو از ابزار های خود گوگل می باشند. در کنار آنها Ahrefs، SEMrush، Moz و… به شما کمک خواهند کرد. قیمت سئو سایت هم مثل زمان سئو به این برمیگردد که روی چه کلمه ای قرار است سئو انجام شود و رقبای شما در آن صنعت چقدر هزینه می کنند، اما به صورت تقریبی می توان گفت هزینه سئو سایت ماهانه از 3,200,000 تومان شروع می شود.