بسیاری از بازدیدکنندگان به دنبال مطالبی هستند که با خواندن آنها، مشکلی را حل کنند که با مطالعه شخصیت مخاطب، به خوبی میتوانید به سوالات و پاسخهای مورد نیاز او دست پیدا کنید. رپورتاژ آگهی مانند یک اسب تروآ (تروجان) عمل میکند و خوانندگان نباید متوجه تبلیغی بودن محتوا شوند چراکه آنها علاقهای به مطالعه تبلیغات ندارند و در عوض میخواهند به ازای وقت صرف شده، مطلبی یاد بگیرند. رپرتاژ خبری، همانطور که از نامش هم پیداست، یک شیوه تبلیغاتی است که اتفاقا بسیار هم موثر است. تولید و انتشار ریپرتاژ خبری، شیوهای است که هم برای تولیدکننده آن رپورتاژ (که در واقع همان صاحب برند است)، هم برای وبسایت منتشر کننده آن و هم برای مخاطبانی که آن را میخوانند مفید است. در ادامه به توضیح سود و کاربرد رپورتاژ آگهی برای هر یک از سه دسته ذکر شده یعنی برند تولید کننده رپورتاژ، وبسایت منتشر کننده و بازدیدکننده خواهیم پرداخت.
برای بیشتر از 5 سایت نیز، بیشترین میزان تخفیف ممکن را روی رپورتاژهای شما در نظر میگیریم. ما با تمام سایتهای معتبر و مرتبط با کار شما آشنا هستیم و رپورتاژ شما را در تمام آنها منتشر میکنیم. برای سفارش آنلاین رپورتاژ آگهی کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین رپورتاژ آگهی ثبت نمائید تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.
متن لینک بهتر است از کلمات کلیدی مورد نظر سئو یا تبلیغات انتخاب شود و لینکها به صفحههای کاملاً مرتبط سایت داده شود تا اگر بازدیدکننده روی آن کلیک کرد، در سایت شما گیج نشود. تیتر مطلب باید مرتبط با موضوع و هدف انتخاب شده بوده و هیجانانگیز باشد که توجه مخاطبین را در همان لحظه اول جلب کرده و آنها را به خواندن رپورتاژ علاقهمند کند. از هنرهای تیترنویسی و کپی رایتینگ میتوان در این راه استفاده کرد. همچنین بهتر است برای سئو، نام کسب و کار و برند خود را در عنوان مطلب بنویسید. اولین قدم در تعیین استراتژی برای استفاده از این روش، مشخص کردن هدف آن است.
نی نی سایت
رپورتاژ آگهی چیست ؟ تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو سایت خرید رپورتاژ آگهی ارزان-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک
زمانی که یک سایت از راههای مختلف مثل بنر، تبلیغات و … به سایت دیگری لینک میدهد، به این معنی است که آن سایت بک لینک گرفته است. حالا اگر این بک لینک در قالب یک مطلب و توضیحات جذاب ایجاد شود به آن رپورتاژ میگویند. کلمه رپورتاژ آگهی که به انگلیسی معادل Advertorial (ترکیبی از Advertisment و Editorial) میباشد، امروزه به یکی از بهترین و مؤثرترین راههای رونق کسبوکارهای اینترنتی تبدیل شده است.
تا حد امکان بکوشید عنوان مطلب شما به مخاطب نشان ندهد که با یک رپورتاژ آگهی روبهروست. مثلاً مطلبی با تیتر «با بهترین شرکت مشاوره مدیریت ایران آشنا شوید» نخوانده نشان میدهد که برای انتشار آن پول داده شده است. اما همین مطلب میتواند با عنوانهای نرمتری مانند «پنج معیار برای انتخاب شرکت مشاوره مدیریت مناسب» منتشر شود و مقاومت کمتری هم ایجاد کند.
- تنها تفاوتی که بین این URL و URL اصلی وجود دارد، تگی است که در انتهای آن قرار دارد.
- مزیت عالی دیگر این روش این است که هر کسب و کاری چه بزرگ و کوچک، B2B یا B2C میتواند از آن استفاده کند.
- در این روش، ابتدا نظر مخاطب جلب میگردد و پس از آن ذهن مخاطب در رابطه با یک مطلب خاص آماده میشود و در پایان و پس از ایجاد نیاز، خدمات مرتبط معرفی میشوند.
- سعی کنید آنقدر با مجله آشنا شوید که بتوانید با دیدن یک مقاله، با خطای کم حدس بزنید که چنین مقالهای به آن مجله تعلق دارد خرید رپورتاژ گلدلینک (روی صفحه وب کلیک کنید https://goldlink.ir/p/buy-advertorial/) یا نه.
این امر باعث میشود تا کسانی که رپورتاژ آگهی مرتبط با کسبوکار شما را مشاهده میکنند با برند شما آشنا شوند. معمولا سایتهایی که از رتبه خوبی در گوگل برخوردار هستند ، اقدام به انتشار وخرید رپورتاژ آگهی می نمایند. البته بدیهی است که صاحبین کسب و کار نیز این سایت ها را برمی گزینند . زمانی که شما در این سایت ها اقدام به انتشار رپورتاژ می نمایید، چند تا لینک به سایت شما می بخشد. این کار منجر به آن شده که گوگل به سایت شما اعتبار داده و رتبه شما را بهبود می بخشد.
توازن بین محتوای تبلیغاتی و ارائه اطلاعات
در صورتی که بک لینک بعد از مدتی معمولا ۶ ماه یا ۱ سال از بین میرود. یکی دیگر از نکاتی که در هنگام خرید رپورتاژ آگهی از سایتها می بایست به آنها توجه داشت، سن دامنه است. قطعا هر چقدر که سن دامنه بیشتر باشد، نشان دهنده این نکته است که سایت مدت زمان طولانی است که در حال فعالیت بوده است. بله، شکی نیست که خودتان هم میتوانید مستقیماً با این وبسایتها وارد مکاتبه شوید. اما در نهایت، این کار نه تنها هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت، بلکه به احتمال زیاد، محتوای شما نیز از نظر سئو تاثیرگذاری کمتری دارد.
معرفی نشریلا به عنوان یک پلتفرم عالی برای انتشار رپورتاژ آگهی و معرفی خدمات
متن رپورتاژ آگهی بهتر است لحنی شبیه لحن بقیه مطالب سایت انتخاب شده داشته باشد؛ چون با این کار، محتوای شما شباهت بسیار کمتری به تبلیغات خواهد داشت و تعامل بیشتری میگیرد. هر چقدر که نوع نوشتن و گفتار مطلب با سایت منتشرکننده نزدیکتر باشد، نتایج بهتری گرفته خواهید شد. در نتیجه، به کمک امکانات ارائه شده توسط نشریلا میتوان با صرف هزینهای معقول، مطالبی متنوع و اثرگذار برای رپورتاژ آگهی تهیه کرد و امکان معرفی تخصصی کسب و کار و سفارش رپورتاژ آگهی در آن فراهم است. همانطور که در طراحی بیلبوردها، تحقیق در رابطه با محل نصب تبلیغات، اهمیت بسیار بالایی دارد، به هنگام نوشتن رپورتاژ آگهی نیز انتخاب محل انتشار مهم خواهد بود. مطالعه و بررسی رسانههای موجود، از اولین گامهای آشنایی با نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی به شمار میآید چراکه در نهایت، تبلیغ شما توسط خواننده آن رسانه (مجله، سایت و …) مورد بررسی قرار میگیرد. در مقایسه با تبلیغات سنتی، رپورتاژ آگهی انعطاف بیشتری دارد و میتوان از آنها در مجلات، روزنامهها و پستهای وبلاگی استفاده کرد.
در ثانی آن ها به اعتبار این سایت های بزرگ اعتماد دارند و شما را تایید خواهند کرد و علاقه پیدا می کنند وارد سایت شما شده و از محصول شما خریداری کنند. اصطلاح رپرتاژ آگهی برای اولین بار در سال ۱۹۴۵ به ادبیات انتقادی رسانهها اضافه شد. به دلیل اعتماد مخاطبان به رسانهها، رپرتاژ آگهیها بسیار مؤثر است.