
بروزرسانی: 29 خرداد 1404
رویکردی تازه برای ساختن برند شخصی
تاکتیک هایتان را متناسب با مخاطبانِ هدف تان تدوین کنید و آنها را از طریق کانال های متعدد پیاده سازی کنید.
مشخص کنید که چه چیزی برند شما را ارزشمند می کند و پیام تان را منتشر کنید. این کار را از طریق سخنرانی در انظار عمومی، شبکه های اجتماعی، مطبوعات و سایر کانال ها انجام دهید.
\xa06.اجتماعی کردن برند شخصیحساب رسی سالانه داشته باشید تا کاستی ها را شناسایی و برطرف کنید و نقاط قوت تان را مبنای رشد و پیشرفت خود قرار دهید.
به طور منظم بررسی کنید که ارزش پیشنهادی و داستان شخصی تان تا چه حد با بستر و فضای حرفه ای و شخصیِ فعلی تان تناسب دارد.
رویکردی تازه برای ساختن برند شخصی
متحدانی را در میان اینفلوئنسرها، مروجین و گروه های آنلاین و آفلاین پیدا کنید.
\xa07.ارزیابی مجدد و تنظیم برند شخصیHarvard business review
منبع: http://mbanews.ir/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C/3347-A-fresh-approach-to-building-a-personal-brand.html
ماموریت، علایق و نقاط قوت تان را کشف کنید.
سوابق و صلاحیت هایتان را بنویسید، سرمایه ی اجتماعی تان را اندازه گیری کنید و صفاتی که شما را توصیف می کند، لیست کنید. بعد از آشنایان مورد اعتمادتان بخواهید شما را توصیف کنند و روی تفاوت هایی که پیدا می کنید، کار کنید.
دل تان می خواهد در زندگیِ آدم هایی که برایتان مهم هستند، چه تغییری ایجاد کنید؟ دوست دارید وقتی چنین تاثیری را بر اطرافیان تان می گذارید، چه ارزش هایی را دربر گرفته باشید؟
\xa0 2. بازنگری تصویر بیرونیبرندسازیِ شخصی یک تجربه ی انفرادی نیست.
بررسی کنید که آیا تصویری که از خودتان ارائه می دهید، هم سو با هویت مطلوب تان است یا خیر.
\xa03. طراحی قصه ی شخصی
داستان های به یادماندنی و تاثیرگذاری را شناسایی کنید که به بهترین وجه، آنچه را که هستید انعکاس می دهند. بعد این داستان ها را برای دیگران تعریف کنید.
چه بخواهید و چه نخواهید، نظری که افراد درباره ی شما دارند، در مکالمه های غیررسمی و خودمانی، مهمانی ها و مصاحبه های شغلی شکل می گیرد. شما به شکل خودآگاه یا ناخودآگاه در حال تبلیغ کردن خودتان هستید.
با پیمودن هفت گام می توانید جهان را از ارزش فردی تان مطلع کنید.
- تعریف کردن هدف
منبع:
به پیام هایی که در هر یک از تعاملات اجتماعی می فرستید، توجه کنید.
\xa05.منتشر کردن داستان برند شخصی
وقتی ارزشِ پیشنهادیِ فردی تان را از طریق داستان ارائه می دهید، به یادماندنی تر، تاثیرگذارتر، قابل فهم تر و متقاعدکننده تر می شود.
\xa04.تجسم بخشیدن به برند شخصی