IKEA سنگاپور
Malaysia Airlines
کی اف سی
اسنیکرز همچنین از فیلم ویدئویی برای ادای احترام به مقام مادر استفاده کرده است. با مشارکت آژانس تبلیغاتی MediaCom مالزی، این برند در قالب یک ویدئو، داستان تلاش یک مادر از صبح تا شب و انجام کار های روزمره توسط او را بیان می کند. پدر در این داستان شاهد تلاش های مادر است و با اسنیکرز به بچه ها رشوه می دهد تا قبل از بیدار شدن مادر به او در انجام کار های روزمره خانه کمک کنند.»
این برند حمل و نقل هوایی ملی مالزی مراتب تقدیر و تجلیل را از مقام شامخ مادر به جا آورد. در این راستا Malayzia Airlines با نمایش تصاویری از کارمندان مادر خود در فیسبوک، به آن ها ادای احترام کرد.
این غول فست فود دسته گلی را به مادران تقدیم کرد که واقعا به سیب زمینی های سرخ کرده خاص این برند شباهت دارد.
خطوط هوایی سنگاپور
ایکیا در قالب یک سری نفاشی های کارتونی در صفحه فیسبوک خود به مادران ادای احترام می کند. با عنوان «برای قهرمانانی که ما را بزرگ کردند، غذا جلوی ما گذاشتند و خانه را به مکانی امن برای زندگی ما تبدیل کردند،» این تصاویر جذاب به ما می گویند که «در هر خانه یک قهرمان وجود دارد. آن ها باعث می شوند تا در خانه احساس امنیت کنیم. آن ها در مواجهه با مشکلات از ما محافظت می کنند. حتی وقتی از دست ما عصبانی هستند، همواره به ما غذا می دهند و ما را شاد نگاه می دارند. آن ها کاری می کنند که کار های مشکل و تمام نشدنی آسان به نظر برسند حتی اگر لازم باشد که تمام شب را بیدار بمانند. از همه مهم تر، آن ها باعث می شوند تا در خانه احساسی عالی و فوق العاده خوب به ما دست دهد. مادران عزیز، از شما متشکریم که همچون قهرمان در فضای خانه می درخشید. روز جهانی مادر مبارک.»
برند ها نیز از این فرصت و روز خاص برای ادای احترام به مادران در سرتاسر جهان استفاده کرده اند. از ارسال پست های مختلف در رسانه های اجتماعی گرفته تا راه اندازی کمپین های ویدئویی، هر یک از برند ها به طریقی تقدیر و تجلیل از مقام شامخ مادران در همه جای دنیا را به نمایش گذاشتند.
خطوط هوایی AirAsia با بذل توجهی دلنشین تر از بقیه، فیلم ویدئویی خود را به مادران اختصاص داد. در این فیلم رقص اعضای خانواده در کنار هم با آهنگی شاد نشان داده می شود. همراه با فیلم این کپشن جلب توجه می کند: «خطاب به همه مادران زحمتکش در سرتاسر جهان، به خاطر لذت و عشقی که به ما می بخشید و به خاطر مراقبت های بی دریغتان، از شما سپاسگزاریم.»
مک دونالد مالزی
AirAsia
ام بی ای نیوز: شیوع ویروس کرونا اگرچه برگزاری بسیاری از رویداد های مهم را در جهان به تعویق انداخت اما باعث نشد که روز جهانی مادر از یاد برود. بر اساس اطلاعات دریاقتی از بنیاد تحقیقات ملی سنگاپور، بیش از ۸۰٪ از افراد شرکت کننده در یک بررسی امسال روز مادر را جشن گرفتند. ۷۸٪ از آن ها نیز گفته اند که وضعیت فعلی ویروس کرونا باعث شده تا اهمیت تقدیر از مقام مادر نزدشان اهمیت بسزایی را پیدا کند. تحقیفات نشان داده اند که مصرف کنندگان علاقمندند تا بیشتر از حد متوسط (۱۴۵ دلار) را به خرید هدایا و برگزاری جشن به مناسبت روز مادر اختصاص دهند.
اسنیکرز مالزی
در تصویر ساده ای که در صفحات فیسبوک و اینستاگرام کوکا کولا با دیگران به اشتراک گذاشته شد، کوکا کولا بر روی نیمرخ مادری تمرکز کرد که بچه اش را می بوسد. همراه با پست این کپشن نوشته شد: «تقدیم به کسی که هر روز کاری می کند تا احساس امنیت و دوست داشته شدن کنیم. روز مادر مبارک.»