پوستر های رمزگشایی UB19 آدیداس یک سری پوستر های بسیار ملموس هستند که در راستای معرفی کفش ورزشی “UltraBOOST19” جدید آدیداس به عنوان یک کفش ورزشی با کارکرد بالا طراحی و تولید شده اند. با نگاهی فراتر از استاندارد های شاخه گرافیک بردار و عکاسی ورزشی، طراحان پوستر ها بیشترین بهره را از کارگاه تیم دیزاین محصول بردند. ایده کار رمزگشایی از فرایند دیزاین و نمایش تفکر خستگی ناپذیر و امتحان های خلاقانه ای بود که طی روند خلق پیشرفته ترین کفش ورزشی آدیداس پیش می آمدند. ارائه تصاویری از نمونه های اولیه و ماکت های کج و کوله و چکش خورده که مردم اکثرا آن ها را زباله می پندارند، به شیوه ای صحیح و انسانی پشت صحنه کفش های جذاب برای دوندگان واقعی را به تصویر می کشند.
کار تبلیغات در فضای باز توسط “Studio Lore” هلند برای آدیداس در شاخه های مد و خدمات خرده فروشی انجام شد.
دست اندرکاران
آژانس تبلیغاتی: Studio Lore، هلند
روسای خلاقیت: جیمز ییتز اسمیت، دارن کرونج
روسای هنری: ایوو پالوچینی، خوزه بسگا
عکاس: بارت اومز
www.adsoftheworld.com
منبع: https://mbanews.ir/%D8%B1%D9%85%D8%B2%DA%AF%D8%B4%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%A2%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%B3-%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%B1/