دادههای اطلاعاتی همچنین نشان داد که نوشابههای گاز دار شاهد بیشترین نرخ رشد در فاصله بین ژانویه تا ژوئن 2022 بوده که 45 درصد گزارش شده است. این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال 2021 رقم 2.3 برابر رشد را تجربه کرده است.
بخش بیشرو در این زمینه غذا و نوشیدنی بود که 22 درصد از حجم تبلیغات تلویریونی را به خود اختصاص میداد. این رقم در خصوص بخش خدمات 16 درصد است.
در این راستا شرکتهای فعال در زمینه FMCG در میان ده تبلیغ کننده برتر در عرصه تبلیغات تلویزیونی قرار گرفتند که البته نام یونیلور در این میان میدرخشد.
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.