دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

درآمد را افزایش می دهد: کمپین های بازاریابی دیجیتال می توانند از استراتژی های پولی و ارگانیک برای درآمدزایی استفاده سایت fieldmarketing کنند. ارسال فاکتور بعد از خرید که باعث اطمینان خاطر در خریدار و وفاداری مشتری می شود. دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال (همچنین به عنوان بازاریابی آنلاین، بازاریابی اینترنتی یا بازاریابی تحت وب نیز شناخته می شود) به هر نوع بازاریابی یا تبلیغاتی که از طریق کانال های دیجیتال قدیمی و جدید مانند وب سایت ها، رسانه های اجتماعی، برنامه های تلفن همراه، ایمیل یا موتورهای جستجو ارائه می شود، گفته می شود. در واقع این شیوه بازاریابی ، روشی موفق در سراسر دنیا است که محتواهای مفید به مخاطبان خود ارائه میدهد و با ارائه یک محتوای آموزشی، سرگرمی و یا ترفندهایی برای زندگی بهتر به مشتریان خود حق انتخاب میدهند. این تحقیقات همچنین به شما کمک می کند، درک کنید چرا مشتریان ترجیح می دهند از شما یا رقبای شما خرید کنند. قبل از درک اینکه چرا بازاریابی اینترنتی درونی یا اینباند مارکتینگ تبدیل به راه تجارت دنیا می شود، بگذارید لحظه ای در مورد بازاریابی سنتی فکر کنیم.

هزینه ها را کاهش می دهد: هزینه ی بازاریابی سنتی بسیار بیشتر از تاکتیک های دیجیتال است. با وجود پتانسیل بسیار بالای بازارهای آنلاین اما شیوههای بازاریابی کمی متفاوت تر از آنچه در بازارهای سنتی می بینید در این عرصه نیز وجود دارد. ابزارهای ارسال ایمیلی که وجود دارد گزارش های بسیار خوبی از میزان کلیک ها و باز شدن ایمیل ها توسط مخاطبان ارائه می کند. در مسیر رشد آموزش بازاریابی محتوا، تمامی تکنیک ها و مباحث آموزشی به صورت حرفهای ارائه شده و مناسب افرادی است که میخواهند به صورت اصولی، پایهای و تخصصی، کانتنت مارکتینگ را آموزش ببینند. تمرکز تبلیغات PPC کمک به دستیابی به اهداف بازاریابی مانند آگاهی از برند، بارگیری محتوا، ثبت نام در خبرنامه، بازدید از وب سایت می باشد. با توجه به اطلاعات هوشمند، برخی از مهمترین مهارتهای مورد نیاز برای سال 2017 تبلیغات دیجیتالی، ایجاد محتوا، استراتژی محتوا، و رسانههای اجتماعی بودند که این موارد مهم برای افرادی که به سمت هدف خلاق، اجتماعی و تجاری طیف گرایش دارند، بسیار مهم است. بسیار مهم است که بخش بازاریابی شما از درک و تجزیه و تحلیل آنها در مورد مصرف کنندگان مشاغل شما استفاده کند تا پیشنهادی در مورد چگونگی و فروش محصولات شما ارائه دهد.

همانطور که اشاره کردیم با تغییر روش ارائه محصولات و خدمات ، کسب و کارها هم دچار تحولات بسیاری شده اند ، از این رو نمی توان به راحتی مخاطبان و افراد در دنیای اینترنت را مجاب به خرید از کسب و کار خود کرد چرا که در حال حاضر تعداد بسیار زیادی از کسب و کارهای انلاین وجود دارند که توانسته اند مخاطبان زیادی را جذب کنند ، به همین دلیل کسب و کارهای نوپایی که وارد این عرصه می شوند اغلب در اوایل کار و یا حتی بعد از گذشت مدتی دلسرد می شوند و شکست را می پذیرند. تمرکز بازاریابی درونگرا بر خَلق تجربیات ارزشمندی است که تأثیر مثبتی بر افراد و کسبوکار شما داشتهباشد؛ به این ترتیب، مشتریان احتمالی را به سمت وبسایت شما با محتوای مربوط و کمککننده هدایت کند. اگرچه افراد مشهور ضریب نفوذ بالایی در بین مردم دارند، اما نویسندگان مطرح فضای مجازی را هم می توان در دسته افراد تاثیر گذار ارزیابی کرد. یکی از کانالهای قدرتمند بازاریابی است که میتوانید بصورت مستقیم برروی مشتری تاثیر بگذارد. کسبوکارهایی که از کانالهای دیجیتال مثل موتورهای جستجو، ایمیل، وبسایت، شبکههای اجتماعی و اپلیکیشنها برای ارتباط با مشتریان فعلی و بالقوه استفاده میکنند، در حوزۀ دیجیتال مارکتینگ فعال هستند.

داستان هایی که در رستوران شما اتفاق می افتد، جشن هایی که برگزار می شود، رویدادها، عکس منو و به خصوص عکس غذاهای رستوران از مهم ترین محتواهایی است که باید در شبکه های اجتماعی خود منتشر کنید. این بدان معناست که شما می توانید با استفاده از تلاش های بازاریابی خود، در زمان مناسب با فرد مناسب ارتباط برقرار کنید. پیشنهاد میکنیم برای آشنایی با سرفصل دوره دیجیتال مارکتینگ منتوریکس، سری به صفحهی آکادمی منتوریکس بزنید و با این دورهها آشنا شوید. شرکت برای تبلیغ محصول جدیدش یک راهنمای محصولِ قابل دانلود در وبسایتش منتشر میکند، یک ویدیو در اینستاگرام منتشر میکند تا محصول جدیدش را نمایش دهد و در یک سری از نتایج جستجوی دارای اسپانسر در گوگل سرمایهگذاری میکند زیرا این نتایج ترافیک را به یک صفحه محصول جدید در وبسایت شرکت هدایت میکنند. شما باید پرسونای مخاطبان هدف خود، ویژگیهای جمعیت شناختی آنها و مشخصات روانشناختی مشتریان جدید و قدیمی را درک کنید. بازاریابی هر نوع استراتژی یا اقدامی است که می تواند به شرکت ها کمک کند تا به اهداف خود دست یابند، فروش و سود خود را افزایش دهند یا درک برند خود را بهبود بخشند. این امر شامل مقایسه اطلاعات به دست آمده از سازمانتان با اطلاعات فراهم شده از سایر منابع می شود.

شما نیز بهتر است که پشتیبانی خوبی برای این قسمت در نظر داشته باشید. از شما که بابت حضور در این سایت ها هزینه ای دریافت نمی شود. در این جا به برخی از مزایای بازاریابی مشترک (Co-Marketing) پرداختهایم. بازاریابی موبایلی در شبکه های اجتماعی موبایلی مورد استفاده قرار می گیرد، با افزایش استفاده از اینترنت توسط کاربران تلفن همراه هوشمند طراحی سایت مناسب موبایل و انواع تبلت اهمیت بیشتری یافته و به بازاریابی موبایلی رونق داده است. این بدان معناست که شما نمی توانید برای بازاریابی تجارت خود از شبکه های اجتماعی چشم پوشی کنید. پس حتی اگر در سایتی سفارش به رستوران شما صادر نشود حداقل این است که افرادی که در آن سایت سفارش آنلاین غذا حضور دارند نام رستوران شما را دیده و احتمالا برای یکبار هم که شده منوی شما را دیده اند. خیلی از رستوران داران می پرسند من رستوران خود را در کدام یک از این سایت های سفارش آنلاین غذا قرار دهم؟

جواب خیلی ساده است. از آنجا که شبکه های اجتماعی امکان اظهار نظر عمومی و پیام رسانی خصوصی را فراهم می کنند، می توانید برای خدمات ساده و مقرون به صرفه مشتری به این خدمات اعتماد کنید. استراتژی محتوایی خود را برای حضور در شبکه های اجتماعی تعیین نمایید. دارایی های بازاریابی محتوایی شامل پست های وبلاگ، مطالعات موردی، فیلم ها، پادکست ها و موارد دیگر است. محتوایی که در توییتر استفاده می کنید به مراتب با محتوایی که در اینستاگرام قرار می دهید باید تفاوت داشته باشند. شرکت های وابسته معمولاً بررسی های عمیقی را ایجاد می کنند یا تأییدهایی را برای پیشبرد فروش تأیید می کنند. ترافیک مراجعه معمولاً از طریق پست های وبلاگ ایجاد می شود که به لیست کسب و کار یا شرکت شما در فهرست های آنلاین پیوند دارند. با اینکه این صفحه میتواند خانه شما باشد، اما معمولاً برای مشتریان بهتر است (و در نتیجه به نفع شماست) که به صفحهای هدایت شوند که مناسب با نیاز آنها باشد.

وقتی شما سقف آرزوهای یک فرد را به ۱۰۰ یا هزار میرسانید؛ اگر به این ها نرسد چه اتفاقی میافتد؟ برای برند شما شهرت ایجاد می کند: چه شرکت شما جدید باشد و چه قدیمی، مهم است که به طور مداوم آگاهی از برند را افزایش دهیم. هرچه این سیگنال ها مثبت تر باشند، صفحات و سایت شما از رتبه بهتری برخوردار خواهد شد. موتورهای جستجو از رباتها برای گشتوگذار و ثبت صفحات وب استفاده میکنند و بدینترتیب صفحات وبی که مورد کاوش رباتها قرار گرفتهاند در پاسخ به درخواستهای جستجو معرفی میشوند. اگر در این موارد اطلاعات کافی ندارید حتما از یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ که سابقه فعالیت هم داشته باشد مشاوره بگیرید. برای آنکه بهترین نتیجه را از بازاریابی دیجیتالی خود بگیرید اول از همه شما نیاز به یک وب سایت دارید که با توجه به اصول سئو و نیازهای کاربران و مشتریان شما طراحی شده باشد و دسترسی به مطالب آن برای مشتریان شما راحت باشد.

تحقیق در مورد رقبا به شما در تعیین قیمت بهینه و طرح ایدههایی برای قرار گرفتن برندتان در بازار موجود کمک میکند. تبلیغات PPC همچنین می تواند مشتریان موجود یا محصولاتی که هنوز خریداری نکرده اند را هدف قرار دهد. همچنین این ابزارها برای مطلع کردن کاربرانتان از جشنوارهها یا ایونتهایی که قصد دارید در آنها شرکت کنید میتوانند مناسب باشند. طبق تعریفی که از بازاریابی داشتیم (حضور در جایی که مشتری هدف حضور دارد) رستوران ها باید برای پیدا کردن مشتری و رونق کسب و کارشان رو به سمت شبکه های اجتماعی بیاورند. با توجه به الگوی استفاده از اینترنت در میان بازارهای هدف، مشخص کردن فعالیت های آنلاین بازارهای هدف شما ضروری می نماید. اینکار به شما این امکان را می دهد که از نظر آن ها ارزشمند تر شده و نسبت به کلمات کلیدی که برای شما ارزشمند است بتوانید رتبه خوب و مناسبی را در موتورهای جستجو به دست بیاورید و در نتایج جستجو از سایر همکاران و رقبایتان جایگاه بهتری داشته باشید. این کانال مستقیماً در صندوق ورودی ایمیل با مشتری ارتباط برقرار می کند.

راز موفقیت در بازاریابی از طریق ایمیل نوشتن عناوین جذاب و کپی با تبدیل بالا است که باعث می شود مردم بخواهند گام بعدی را بردارند. عرضــه کالاهای تولیدی تا اوایل دهه 1930 بیش از تقاضا بود. مشاغلی که بیش از حد بر تولید ارزان متمرکز شده اند، می توانند به راحتی ارتباط با نیاز مشتری را از دست داده و در نهایت علی رغم تامین کالاهای ارزان و در دسترس، کسب و کار خود را از دست بدهند و شکست بخورند. در ناهماهنگی مقداری شرکت دوست دارد که، حجم زیاد بفروشد ولی مشتری تا حد امکان تمایل به خرید خرده دارد. در دنیای تجارت امروز تعداد زیادی از انواع مدلهای بازاریابی وجود دارد که ما به برخی از آنها برای آشنایی شما اشاره خواهیم داشت. شما می توانید یک ROI (نرخ بازگشت سرمایه) قابل توجه دریافت کنید. و همیشه اولین چیزی باشد که او می بیند.! زمانی که از سئو به همراه بازاریابی محتوا استفاده کنید، نتایج بهتر و ماندگاری را کسب خواهید کرد. در حالی که یک عبارت جستجو را در Google جستجو می کنید، احتمالاً متوجه شده اید که چند تبلیغ در بالای نتایج جستجو ظاهر می شود.

همچنین مقدار بودجه شما مهم نیست، دیجیتال مارکتینگ به شما این امکان را می دهد تا خط اصلی شرکت خود را تقویت کنید. یک ارائه دهنده خدمات ایمیل (ESP) مانند MailChimp یا ConvertKit می تواند در اجرای کارآمدتر این استراتژی ها به مشاغل کوچک کمک کند ، اما متخصصان بازاریابی از طریق ایمیل همچنین می توانند از ابزارها یا روش های دیگری برای تهیه یک استراتژی سودآور استفاده کنند. همچنین میتوانید از گروههای تمرکز اطلاعات بگیرید. موضوع سفارش غذا به صورت آنلاین را بسیار جدی بگیرید. سایت از دیگر ابزارهای بسیار حائز اهمیت در دیجیتال مارکتینگ برای رستوران ها است. بدون نظر / بازاریابی شبکه های اجتماعی / مسابقه اینستاگرامی از چه طریقی میتواند به کسب درآمد و افزایش فروش در اینستاگرام کمک کند؟

چه مصداقهایی را از نکات فوق دیدهاید و در ذهنتان باقی مانده است؟ علاوه بر مخاطبان عظیم، بیشتر رسانه های اجتماعی از مزیت تجزیه و تحلیل برخوردار هستند و بیش از هر زمان دیگری اطلاعات مربوط به ترکیب و تنظیمات مخاطبان خود را به شما می دهند. اما تفاوت واقعی آن این است که شما با مشتری ها به صورت آنلاین ارتباط برقرار می کنید و بر آنها تأثیر می گذارید. و مدل­های زیادی دیگه نمی­شود تو این ویدیو در موردش حرف زد ولی رایج ترین­هاش برمی­گرده به فعالیتهای که تو شبکه­های اجتماعی انجام می­دهیم فعالیتهایی که در مورد محتوای آن در پلتفرم­های متفاوت انجام می­دهیم و در نهایت سئو که رایج ترینش بهینه سازی وب سایت برای گوگل. در اصول اولیه بازاریابی مدرن حفظ مشتری به اندازه به دست آوردن او، از اهمیت زیادی برخوردار است.

از آنجا که تقریباً 90٪ از مصرف کنندگان به اندازه توصیه های شخصی به بازبینی آنلاین اعتماد دارند، بازاریابی وابسته می تواند ارزش باورنکردنی ای ارائه دهد. تجارت خود را گسترش دهید: اندازه شغل شما مهم نیست، شما باید مشتری های خود را به طور مداوم گسترش دهید. به دلیل موقعیت یابی، این تبلیغات کلیک های زیادی دریافت می کنند که به معنای بازدید، فروش و هدایت بیشتر برای تجارت شما است. این تبلیغات در دستگاه های تلفن همراه نیز نمایش داده می شود. تجارت شما چگونه می تواند از سئو بهره مند شود؟ شما می توانید مشتریان جدیدی را به دست آورید. وقتی محتوای مفیدی برای حل مشکلات مشتریان ایجاد می کنید، اعتبار کسب می کنید. هرچه محتوای با کیفیت بیشتری ایجاد کنید، شانس بیشتری برای معرفی برند و رتبه بندی خود در موتورهای جستجو دارید. در حقیقت، یک لیست طولانی از عوامل رتبه بندی جستجو وجود دارد. شما نیز میتوانید با توجه به نوع کسب و کاری که دارید از شیوه در بازایابی استفاده کنید. تجارت شما چگونه می تواند از بازاریابی محتوا بهره مند شود؟ به طور خلاصه، Google می خواهد بداند که کسب و کار شما قابل اعتماد است و به دنبال سیگنال هایی مانند بازبینی های خارجی در مورد تجارت شما، نام تجاری شما از منابع خارجی معتمد ذکر شده باشد، اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی و موارد دیگر ذکر می کند.