دلبری تارگت از مشتریان با بابا نوئل خوش‌تیپ!


تارگت در آستانه‌ی بلک فرایدی و هم‌زمان با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال میلادی، از یک بابا نوئل مدرن رونمایی کرده است؛ شخصیتی به اسم کریس که به عنوان یکی از اعضای تیم فروشندگان فروشگاه تارگت معرفی شده و نسخه‌ی عضلانی و خوش‌تیپ آیکون محبوب کریسمس است.

کریس با پولیور قرمز جذب و موهای کوتاه و آراسته‌ی نقره‌ای در فروشگاه‌ها ظاهر می‌شود و به مشتریان در کارهایی مثل انتخاب بوقلمون مخصوص روز شکرگزاری و آیتم‌های کریسمسی کمک می‌کند. او با هیکل عضلانی و رفتار دوستانه‌اش قرار است توجه مشتریان را به این فروشگاه زنجیره‌ای جلب کند. نسخه‌ی مدرن بابا نوئل از طریق یک آگهی ۳۰ثانیه‌ای به مخاطبان معرفی شده است. در این آگهی کریس را می‌بینیم که به جای سورتمه با ماشین فورد قرمز به فروشگاه تارگت می‌رود.

بسیاری از افراد معتقدند که روزهای منتهی به کریسمس، شلوغ و پراسترس و طاقت‌فرساست و استراتژی تارگت بر مبنای همین دیدگاه تدوین شده است. معرفی کاراکتر کریس دنباله‌ی کمپین «تعطیلات شادتر با تارگت» بوده که از سوم نوامبر آغاز شده است. کریس در روزهایی مثل عید شکرگزاری و بلک فرایدی که خریدها به اوج می‌رسد، ظاهر می‌شود تا مصرف‌کنندگان را از تخفیف‌ها و خدمات ویژه تارگت آگاه کند.

منبع


منبع: https://mbanews.ir/%D8%AF%D9%84%D8%A8%D8%B1%DB%8C-%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7-%D8%A8%D8%A7%D8%A8%D8%A7-%D9%86%D9%88%D8%A6%D9%84-%D8%AE%D9%88%D8%B4/