ایده فوق در پی ارسال گزارشی از سوی «لیزا لافلام»، مجری یک شبکه تلویزیونی در کانادا به ذهن مدیران داو رسید که بر اساس آن لیزا به دلیل تصمیمش مبنی بر ممانعت از رنگ زدن موهای خاکستری خود، پس از سی و پنج سال مجبور به استعفا از شبکه تلویزیونی «CTV National News» شد.
برند دست به انجام یک حرکت مبتکرانه موسوم به #KeepTheGrey زده و در این راستا نماد طلایی داو به منظور همبستگی با زنان مسنی که ممکن است به دلیل سالخوردگی مورد تبعیض قرار بگیرند، خاکستری میشود.
برند داو بار دیگر با هدف به چالش کشیدن کلیشههای متداول در جامعه و در قالب کمپین تبلیغاتی #RealBeauty، بر روی مساله عدم استخدام نیروی کار مسن تمرکز میکند.
علاوه بر این، داو مبلع 100 هزار دلار به شرکت غیر انتفاعی «Catalyst» اهدا خواهد کرد که هدف از راه اندازی آن بهبود فضای کاری و مساعد تر کردن محیط کار برای زنان در هر سن و سالی است.
در ادامه افراد میتوانند با تغییر تصویر پروفایل خود و انتخاب عکسی سیاه و سفید به جای عکس پروفایل قدیمی در کنار استفاده از هشتگ #KeepTheGrey حمایتشان از زنانی که به زیبایی پیر میشوند را نشان دهند.
داو در صفحه اینستاگرام خود به این موضوع اشاره کرده که پیری زیباست و همه ما باید بتوانیم و اجازه داشته باشیم که به میل خود و بدون ترس از عواقب انجام این کار، مو های خاکستری امان را رنگ نکنیم.
www.designtaxi.com
منبع: http://mbanews.ir/%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA/3123-Dove-Turns-Everything-Including-Its-Logo-Gray-In-Fight-Against-Workplace-Ageism.html