در آگهی‌های تبلیغاتی فقط با نگاه از طرفین می‌توان نقطه کور را دید

در آگهی‌های تبلیغاتی فولکس واگن شاهد آن هستیم که مجموعه ای از نقاط کور نامشخص در ابعاد واقعی سفارش داده شده اما با این وجود در ظاهر مسطح به نظر می‌رسند. در ادامه وقتی از کنار به تماشای آن‌ها می‌نشینید، حقایق بیشتری آشکار خواهند شد. این نمایشگر‌ها در نمایندگی‌های فولکس واگن و اماکن عمومی راه اندازی شده و از مردم دعوت می‌کنند تا به راحتی از آن‌ها نگذرند.

تماشاگران همچنین می‌توانند از طریق یک فیلتر واقعیت افزوده در گوشی‌های تلفن همراه هوشمند خود به مشاهده نقاط کور موجود پرداخته و بهره کامل را از عمق واقعی آثار هنری به نمایش گذاشته شده ببرند.


اکثر تصادفات خودرو غیر قابل پیش بینی بوده و در بسیاری از موارد، به معنای واقعی کلمه نقطه کور وجود دارد.

این کمپین تبلیغاتی خلاقانه نه فقط قابلیت‌های مدرن خودرو‌ های فولکس واگن در رابطه با نظارت بر نقاط کور را آشکار کرده بلکه به یاد رانندگان نیز می‌آورد که باید در جاده هوشیار باشند.

برای مشاهده ویدیو اینجا کلیک کنید

ماه مه ماه آگاهی رسانی درباره رانندگی ایمن با موتور سیکلت است. به همین مناسبت فولکس واگن توجه افراد را به نقاط کور در جاده‌های آفریقای جنوبی جلب می‌کند که بنا به شنیده‌ها، یکی از بالا ترین نرخ‌های تصادف و تلفات جاده ای در جهان را دارد. به استناد اسناد دولت محلی، روزانه حدود 40 نفر در تصادفات جاده ای در این کشور جان خود را از دست می‌دهند که در ادامه رقم فوق سالانه به 14000 مرگ خواهد رسید.

فناوری مدرن بکار رفته در ساخت خودرو‌های فولکس واگن موسوم به «IQ.DRIVE» مجهز به مانیتور نقطه کور بوده و با اسکن کناره و عقب خودرو، خطراتی را تشخیص می‌دهد که کمتر قابل تشخیص هستند. این فناوری مدرن که در نهایت ناجی جان راننده می‌باشد، توسط آژانس تبلیغاتی اوگیلوی آفریقای جنوبی به خوبی به مخاطب معرفی گردید.

www.designtaxi.com


منبع: http://mbanews.ir/%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA/3357-In-advertisements,-you-can-only-see-the-blind-spot-by-looking-from-the-side.html