با شروع یک فصل جدید کاری، ولوو پس از سال ها تحمیل و تبلیغ معیار های ایمنی خود این بار پایداری و حفظ محیط زیست را در کانون فعالیت های برند های زیر مجموعه خود قرار داده است. تا سال ۲۰۴۰، ولوو قصد تبدیل شدن به یک شرکت خنثی از لحاظ تاثیر پذیری از آب و هوا در چرخه ارزش خود و تا سال ۲۰۳۰ قصد تبدیل شدن به شرکتی را دارد که تماما خودروی برقی تولید می کند.
با هدف اعلام این خبر، آژانس تبلیغاتی Grey اقدام به ساخت یک آگهی تبلیغاتی موسوم به «تست ایمنی نهایی» کرده است که در آن تعهد شرکت به برق رسانی و خنثی سازی تاثیر تغییرات آب و هوایی بر روی سطح ایمنی رانندگی با اتومبیل هایش انعکاس می یابد.
در این آگهی تبلیغاتی، یکی از سخنگویان شرکت به نام «بیجورن» بینندگان را به بازدید از چند دهه تست ایمنی خودرو و سپس قطب شمال دعوت خواهد کرد تا مشخص شود که در این شرایط آب و هوایی نیز خودروی ولوو از تست ایمنی سربلند بیرون می آید.
در نهایت یک تکه بزرگ یخچال طبیعی در حال فروپاشی پاسخ این سوال را می دهد و بار دیگر به همگان یادآوری می کند که رانندگی امن در جاده بزرگ ترین تهدیدی نیست که ولوو از لحاظ ایمنی با آن روبرو است. امروزه، تغییر شرایط آب و هوایی، بخش اصلی تازه ترین تست ایمنی این شرکت را تشکیل
می دهد.