بازاریابی دیجیتال چیه و چه متعلقاتی داره؟!
در هر ساختاری که محتوا تولید می کنید، باید 3 موضوع را به خوبی رعایت کنید:
از هشتگ هایی استفاده کنید که به پست و مخاطب های هدف تان مربوط باشند. فراموش نکنید که استفاده درست از هشتگ ها باعث می شود تا محتواهای شما به صفحه اکسپلور
اینستاگرام\xa0هم راه پیدا کند.
7 . یک سوالی هم بپرسید
در صفحه «آموزش تولید محتوای ویدیویی» ما می توانید کلی آموزش رایگان و کاربردی ساخت و ادیت ویدیوهای اینستاگرام (صدا، تصویر، حذف پرده سبز و ...) را یاد بگیرید.
حتما بخوانید: آموزش ساخت کاور پست اینستاگرام؛ تضمینی برو اکسپلور!استراتژی تولید محتوای اینستاگرم
اما یک کسب وکار معمولاً یا می خواهد میزان آگاهی برندش را بالا ببرد و یا می خواهد از طریق اینستاگرام به فروش برسد.
یک شخص معمولی هم، یا به بلاگر شدن علاقه دارد یا می خواهد با تولید محتوای آموزشی یا سرگرم کننده، تعداد فالوورهای پیجش را بالا ببرد و از طریق دریافت تبلیغات درآمد کسب کند.
البته شما می توانید خلاق باشید و اگر ایده جدیدی در ذهن تان است، همان را عملی کنید.
حالا که فهمیدیم تولید محتوا در اینستاگرام چیست، هدف مان را شناختیم و دلیل حضور در این شبکه اجتماعی هم برایمان مشخص شد، جرأت شیرجه زدن پیدا می کنیم.


برای شروع تولید محتوا در اینستاگرام ابتدا باید با انواع آن آشنا شوید، نکات محتوانویسی در اینستاگرام را یاد بگیرید و سپس ابزارهای آن را بشناسید. در ادامه این بخش تمام این مبحث ها را باهم یاد می گیریم.
انواع تولید محتوا در اینستاگرام
یکی از جذاب ترین مشاغلی که در کتاب «آشنایی با مشاغل دیجیتال مارکتینگ» درباره آن صحبت کردیم، همین کارشناس شبکه های اجتماعی
است. خب این چه ربطی به\xa0تولید محتوا در اینستاگرام دارد؟
وظایف این شغل شامل، تولید محتوا، ایده پردازی، تهییه تقویم محتوایی، تدوین استراتژی و ... است. (تقریباً همه چیزهایی که در این مقاله به آن ها اشاره کریم!) شما می توانید این کار را به صورت فریلنسری یا حضوری انجام دهید.
حتماً کتاب بالا را دانلود و مطالعه کنید تا با این شغل بیشتر آشنا شوید.
شرکت های تولید محتوا اینستاگرام
در حال حاضر اکثر تولیدکننده های محتوا در اینستاگرام، برای ادیت یا ایجاد پست های خود از برنامه های موبایل شان استفاده می کنند. در بخش بعدی مقاله آن ها را به شما معرفی می کنیم.
چطور از تولید محتوای اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟
با استفاده از این اپلیکیشن، دیگر به نرم افزارهای کامپیوتری نیازی نخواهید داشت. با اپلیکیشن Motion Ninja، ویدیوهای خود را مانند یک ادیتور حرفه ای ویرایش کنید، بیش از 100 افکت جذاب به آن ها اضافه کنید، از ترنزیشن های تماشایی آن لذت ببرید، چند موسیقی را به طور همزان به ویدیو اضافه کنید، سرعت آن را تنظیم کنید و هر متن یا استیکری که می خواهید را روی ویدیو خود بگذارید.
این یعنی شما فرصتی دارید که توجه مخاطب را همچنان به خود جلب کنید و همانجا او را جادو کنید. پس نکات زیر را حتماً در کپشن نویسی رعایت کنید:
1 . برای کی می نویسی؟
برای اینکه بفهمید چه لحنی بیشتر به درد شما می خورد، اول باید خودتان را خیلی خوب بشناسید. سپس از خود بپرسید که می خواهید مخاطب تان شما را چطور بشناسد؟
یکی از جدید ترین ترفندهایی که در اینستاگرام به شدت ترند شده است. تبدیل کردن پرفایل به یک اثر هنری است. با استفاده از اپلیکیشن Puzzle Star، می توانید پست های خود را طوری طراحی کنید که در کنارهم از همیشه زیباتر به نظر برسند و یک ترکیب زیبایی را حفظ کنند.
بخش استوری اینستاگرام، یک بخش پربازدید است و ما باید نهایت سعی خود را بکنیم که به جذابیت استوری هایمان اضافه کنیم. با اپلیکیشن Storymaker می توانید استوری های باحال تری بسازید. هر فونتی که دوست دارید انتخاب کنید و خروجی های با کیفیت بگیرید.
این لیست، خلاصه ای از وظایف کسی است که مسئولیت تولید محتوای اینستاگرام شما را به عهده می گیرد و هردوطرف باید در تعیین قیمت به این نکات توجه کنند.
یک راه جذاب برای کسب درآمد از اینستاگرام!
در ادامه چند اپلیکیشن فوق العاده عالی و کاربردی که بدون شک خیلی از کابران اینستاگرام از آن ها استفاده می کنند را باهم بررسی می کنیم. آموزش های رایگان تولید محتوا با موبایل هم می تواند در این راه به شما خیلی کمک کند.
اگر به «پیج اینستاگرام نوین» سری بزنید هم، می بینید که ما با مخاطب هایمان خیلی ساده، راحت و صمیمی صحبت می کنیم.
3 . چقدر باید بنویسید؟
هر کسی که پیج اینستاگرام داشته باشد، در یک جایی از مسیر، ایده کم می آورد. تا به اینجای مقاله فهمیده ایم که یک محتوای خوب اینستاگرامی باید چه ویژگی هایی داشته باشد. اما از آنجایی که روزانه 95 میلیون عکس و ویدیو در اینستاگرام آپلود می شود، باید خلاق باشیم و از ایده های جدید استفاده کنیم.
در ادامه چند ایده تولید محتوا در اینستاگرام را نام می بریم:
- از فالوئرهایتان سوال بپرسید.

- محتوای آموزشی بگذارید.
- پشت صحنه کار خود را به مخاطب نشان دهید.
- از فالوئرهایتان بخواهید که هر سوالی دارند از شما بپرسند.
- با افراد سرشناس در حوزه کاری خود مصاحبه کنید.
- در چالش های اینستاگرامی شرکت کنید.
- از عکس هایی که مخاطب هایتان با برند شما گرفته اند، استفاده کنید.
- از اشتباهات خود بگویید.
- پست های باقی شبکه های اجتماعی تان را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.
- اگر اینفلوئنسری از محصولات شما استفاده کرده است، از عکس او استفاده کنید.
- از مراحل تولید محصول خود عکس یا ویدیو بگذارید.


چطور در اینستاگرام تولید محتوا کنیم؟
شما باید این سه موضوع را در تولید محتوا اینستاگرام خود رعایت کنید. فقط حواس تان باشد که آن ها را پشت سر هم تکرار نکنید. (مثلاً نباید تعداد زیادی پست تبلیغاتی پشت سر هم منتشر کنید!)
اپلیکیشن تولید محتوا در اینستاگرام
برای آن که فروش اینترنتی خودتان را افزایش دهید، باید از همه ظرفیت های اینترنت استفاده کنید. ساخت سایت فروشگاه اینترنتی اولین قدم آن است. حتماً مقاله «راه اندازی فروشگاه اینترنتی» را مطالعه کنید.
بلاگر شدن
اینستاگرام!
اپلیکیشنی که زندگی خیلی هایمان را زیر و رو کرد...از همان روزهای اول هم، هنرمندِ خلاق درون ما را هدف قرار داده بود. خوب یادم می آید! همه عکاس شده بودند...همه به دنبال گرفتن عکسِ هنری بودند :)

خب کسب وکارها که برای رضای خدا پیج اینستاگرام نمی زنند. حتماً می خواهند تبلیغ برند خودشان را هم بکنند. بلاگرها هم همینطور، در ازای تلاش هایی که می کنند و اعتباری که بین فالوئرهایشان بدست می آورند، حتماً باید از طریق تبلیغات کسب درآمد داشته باشند. پس وقتی دارید برای طراحی پست هایتان برنامه ریزی می کنید، یادتان باشد که صدای برند خودتان را هم به گوش مخاطب برسانید.
اگر در عکس خود لباسی پوشیده اید که برای یک برند خاص است، از دوربینی استفاده می کنید که می دانید فلان فروشگاه هم آن را دارد، به رستورانی رفته اید که می دانید در اینستاگرام
پیج دارد و ...، می توانید آن ها را در انتهای کپشن خود منشن کنید (یعنی ID آن ها را بنویسید)
اگر مقاله را خوانده باشید، متوجه شده اید که تولید محتوا در اینستاگرام سخت تر از چیزی بود که تصورش را داشتید.
اگر هم یک راست به سراغ خواندن این بخش آمدید، باید به شما بگوییم، تولید محتوا در اینستاگرام فقط به چندتا عکس و کپشن ختم نمی شود. (مقاله «هزینه تولید محتوا» را حتماً مطالعه کنید تا کاملاً مشکل هزینه برایتان برطرف شود)
ما نمیتوانیم که برای شما عدد مشخص کنیم، اما می توانیم بگوییم در قبال هزینه ای که می کنید، باید چه انتظاراتی داشته باشید.
اینجوری هم با یک پیج دیگر تعامل کرده اید و هم امکان دارد مخاطب های او هم عکس شما را در اکسپلورشان ببینند.
9 . فراخوان عمل، دوای هر درد
برای این که بتوانید مخاطب های خود را بیشتر درگیر کنید و به اهداف خود برسید، باید نوع محتوای خود را به درستی انتخاب کنید. برای مثال، کسب وکاری را در نظر بگیرید که هدفش بالا بردن میزان آگاهی برندش است. او باید در کنار فعالیت معمولی خود در اینستاگرام، در بخش استوری ها هم فعال باشد، مسابقه برگزار کند و با مخاطب های خود تعامل داشته باشد.
3 . استایل پست های خود را مشخص کنید
درست است که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی تصویر محور است، اما مخاطب وقتی عکس شما را می بیند، در مرحله بعدی دنبال کپشن شما می رود و اصولاً اگر با یک کپشن خالی مواجه شود، تعجب می کند!
ساده است...چون بیشتر از 50 میلیون کاربر ایرانی الان در این اپلیکیشن حضور دارند. چه چیزی بهتر از آن که جایی تولید محتوا کنیم که حتی شده 10 درصد از این آدم ها ما را ببینند، با کسب وکار ما آشنا شوند یا حتی بتوانیم تأثیر کوچکی روی آن ها بگذاریم. البته دلایل زیر را هم نباید فراموش کرد:
- چون دریچه بزرگِ بازاریابی شبکه های اجتماعی را به روی شما باز می کند.
- می توانید با مخاطب ها تعامل داشته باشید.
- بررسی رقبا بسیار آسان تر خواهد بود.
- تولید محتوای در اینستاگرم، شما را خلاق تر خواهد کرد.
- می توانید با اینفلوئنسر مارکتینگ، کسب وکارتان را زیر و رو کنید. (تبلیغات در اینستاگرام، راه و رسم خودش را دارد، پس حتماً مقاله «کامل ترین راهنمای تبلیغات در اینستاگرام» را مطالعه کنید.)
- خود اینستاگرام ابزاری به اسم اینسایت (Insight) دارد که رفتار فالوورهایتان را تحلیل می کند و به شما آمار می دهد.
- و صدها دلیل دیگر...یک نفر ممکن است صرفاً به دلیل علاقه به سراغ اینستاگرام برود.
موفقیت در اینستاگرام نیازمند داشتن استراتژی است و این استراتژی حتماً باید شامل موارد زیر هم باشد:
1 . تقویم محتوایی اینستاگرام

حالا اگر محتواهایی داشته باشید که هم سرگرم کننده باشد و هم آموزنده که دیگر برد کرده اید!
هدف شما از تولید محتوا در اینستاگرام چیست؟
اکثر استوری های جذابی که می بینید با این اپلیکیشن ساخته شده اند. با استفاده از Mostoty از بین صدها قالبی که برایتان آماده کرده است انتخاب کنید و عکس یا ویدیو بسازید. تازه می توانید آهنگ هم به استوری هایتان اضافه کنید.

اما در کل یادتان باشد که کاربران اینستاگرام، خیلی دنبال لحن جدی نیستند. حتی جدی ترین کسب وکارهای دنیا هم می توانند در جای درست، با مخاطب های خود شوخی کنند و ارتباط نزدیک تری با آنها بگیرند.
پیشنهاد می کنیم برای شناخت مخاطب های خود، مقاله «پرسونا مشتری» را مطالعه کنید. بعد از آن که فهمیدید مخاطب تان کیست، کپشن را بنویسید و سوالات زیر را از خود بپرسید:
- آیا مخاطب من منظور حرف های مرا می گیرد؟
- آیا درست است که در این کپشن از ایموجی استفاده کنم؟
- چیزی را فراموش کرده ام یا نه؟
یعنی حتماً باید محتوایی تولید کنید که یک دردی از جامعه مخاطب هایتان را دوا کند. باید به آن ها کمکی کرده باشید تا اعتماد آن ها را جلب کنید.

دنبال یه کار پر درآمد از اینترنتی؟

در کنار دسته قبلی، دسته دیگری را می بینیم که به راه اندازی کسب و کار علاقه دارند و کسب وکارشان را از اینستاگرام شروع کردند و به جز پیج اینستاگرام هیچ فروشگاه آنلاین و آفلاین دیگری ندارند. محصولات خود را
به\xa0جذاب ترین شکل ممکن در ویترین اینستاگرام به نمایش می گذارند و با استفاده از تمام ترفندهایی که در این مقاله گفتیم، محتوای خلاقانه تولید می کنند و فروش خوبی هم دارند.
استفاده از تقویم محتوایی اینستاگرام مزایای زیادی دارد. برای مثال:
- وقت تان تلف نمی شود
- به طور مداوم فعالیت می کنید
- کمتر اشتباه می کنید
- مناسب های خاص را فراموش نمی کنید
- طبق استراتژی پیش می روید
این مقاله به طور مفصل تولید محتوا در اینستاگرام را به شما یاد داد. باهم فهمیدیم که تولید محتوا در اینستاگرام چه انواعی دارد، استراتژی محتوا به چه دردی می خورد، مشاغل اینستاگرام را بررسی کردیم و فهمیدیم که هزینه های تولید محتوا به چه عواملی بستگی دارد. در آخر از شما می خواهیم که سوالات خودتان را در بخش نظرات از ما بپرسید و اگر تجربه خاصی در این زمینه دارید، با ما در میان بگذارید.
منبع: https://www.novin.com/blog/content-creation-on-instagram/
کسب وکارهای مختلف هم به خاطر تأثیری که روی مخاطب هایتان دارید، از شما می خواهند که برایشان تبلیغ و درآمد کسب کنید.
حتما بخوانید: صفر تا صد ساخت هایلایت حرفه ای در اینستاگرامکارشناس شبکه های اجتماعی
شما باید برای انجام هرکاری در اینستاگرام برنامه داشته باشید و همینطور الکی مثل آوار روی سر فالوئرهایتان خراب نشوید. برای آنکه بفهمید چه مدل محتوایی به درد پیج شما می خورد باید انواع مختلف محتوا را تست کنید تا ببینید چه مدل محتوایی بیشتر برای شما جواب می دهد، چه زمانی پست بزارید بهتر است و ...
ما و شما الان در این مقاله همدیگر را پیدا کرده ایم که بفهمیم اصلاً تولید محتوا در اینستاگرام چیست؟ چطور باید در اینستاگرام تولید محتوا کنیم؟ استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام را یاد بگیریم و بفهمیم چطور میشود با آن، کسب درآمد کرد.
برای آن که یک راست در دنیای اینستاگرام شیرجه نزده باشیم، بیایید کمی بدیهیات را باهم مرور کنیم.
تولید محتوای اینستاگرام چیست؟
سپس باید یک تقویم محتوایی بسازید و طبق آن پیش بروید.
نمونه تقویم محتوایی اینستاگرم
اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است و به هر چیزی که در آن به اشتراک گذاشته می شود، محتوا می گویند. حالا اگر شما هر عکس، ویدئو یا نوشته ای را در آن بگذارید، تولید محتوا کرده اید.

معرفی کسب وکار خودتان
هرکسی که در هرکاری موفق شده باشد، مدیون نظم و برنامه ریزی است. شاید شما یک شب پیش خودتان بگویید: «برای امشب پست ندارم؟ خب پست نمی گذارم! مگه چیه؟ یک شب که هزار شب نمیشه!» اما باور کنید که اگر برنامه ریزی نداشته باشید، در اینستاگرام به جایی نمی رسید. در قسمت های بعدی مقاله ترفندهای برنامه ریزی برای اینستاگرام را باهم یاد می گیریم.
چه محتوایی در پیج اینستاگرام تولید کنیم؟
021-58438داخلی 1
حالا که اهمیت این موضوع را خوب فهمیدید، می توانید نمونه تقویم محتوایی که برایتان آماده کرده ایم را از لینک زیر دانلود کنید.
گفتیم که پنجاه میلیون\xa0 کاربر ایرانی در اینستاگرام وجود دارد ولی همه آن ها که مخاطب شما نیستند! شما باید بدانید مخاطب تان کیست و برای او بنویسید. زن است یا مرد؟ چند سالش است؟ برای چه شما را دنبال می کند؟
علاوه بر شرکت ها، افرادی هم هستند که به صورت فریلنسری این کار را انجام می دهند. برای ارتباط با آن ها باید به سایت های فریلنسرها سری بزنید، درخواست خود را آگهی کنید تا آن ها را پیدا کنید.
این اپلیکیشن، یکی از کامل ترین ابزارها در زمینه دیزاین است. همانطور که در عکس میبینید، قالب های آماده زیادی برای پست و استوری در Canva وجود دارند که می توانی به راحتی از آن ها استفاده کنید. شما با استفاده از این اپلیکیشن می توانید محتواهای جذابی تولید کنید و در آخر با فرمت های مختلف PNG، JPEG و ... دانلودشان کنید.
حتما بخوانید: خرید فالوور ممنوع! 3 روش تضمینی برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرامخب، تا اینجا تولید محتوا در اینستاگرام را بررسی کردیم و گفتیم چگونه می توانید از اینستاگرام درآمد داشته باشید. حالا می خواهیم شغل ادمینی را به شما معرفی کنیم. ادمینی اینستاگرام یعنی شما به جای راه اندازی کسب و کار شخصی یا ایجاد یک پیج پرمخاطب، مدیریت پیج دیگران را برعهده بگیرید.
این کار صفحه شما را سازماندهی می کند و در ذهن مخاطب جایی برای خود پیدا می کنید. در حدی که مخاطب بعد از مدتی، چشم بسته می فهمد فلان پست، متعلق به صفحه شماست.
موفقیت، زندگی راحت، پول، خوشبختی...بدون نظم و برنامه ریزی به هیچ کدام از این ها نمی رسید. تولید محتوا در اینستاگرام هم از این قاعده مستثنی نیست. هر کسی که می خواهد پیج موفقی داشته باشد، باید با استراتژی پیش برود.
چرا استراتژی داشتن در تولید محتوا مهم است؟

هدف تمام پست ها و استوری های که در اینستاگرام به اشتراک می گذارید، ایجاد تعامل است. اصلاً یکی از دلایلی که به اینستاگرام وارد شدیم، همین رابطه نزدیک مان با مخاطب ها بود. پس پست هایتان را با هدف تعامل با فالوئرهایتان طراحی کنید.
3 . برند خودتان یا دیگری را پروموت کند

خب امیدواریم از این نکات محتوا نویسی در اینستاگرام استفاده کنید، اما اگر هنوز به دنبال ایده پست در اینستاگرام هستید، بخش بعدی مقاله را از دست ندهید.
ایده تولید محتوا در اینستاگرام برای کسب وکارها


تو دوره فرصت های اینترنتی بهترین راه رو بهت نشون میدیم!
برای مشاوره رایگان، همین الان با ما تماس بگیرید.
شروع می کنم
فرقی ندارد هدف تان چیست، مهم این است که هدف خود را خوب بشناسید، چون هر قدم دیگری که قرار است بردارید به همین نقطه برمی گردد.
چرا باید در اینستاگرام تولید محتوا کنیم؟

اگر همان 10 سال قبل به کسی می گفتید که می تواند در اینستاگرام تولید محتوا کند و پول دربیاورد، باورش نمی شد!
راستش هنوز هم کسی درآمد میلیونی اینفلوئسرها را درک نمی کند...اما اینستاگرام کم کم بزرگ شد و با خودش مشاغل بیشتری را بوجود آورد. در ادامه آن ها را باهم بررسی می کنیم:
3 . جلو جلو برنامه ریزی کنید
دسته دیگری که نام آن ها اخیراً بیشتر به گوش مان می خورد، بلاگرها هستند. هر کسی می تواند بلاگر باشد، کافی است کمی تخصص را چاشنی تکنولوژی کنید. یعنی اگر در
زمینه خاصی حرفی برای گفتن دارید، درباره آن محتوا تولید کنید. مخاطب ها هم آرام آرام می آیند و برای شما به همراه خود اعتبار هم می آورند.
1 . همیشه خودتان باشید
حتما بخوانید: میکروفون Rode Wireless Go | یک بررسی کامل برای حرفه ای هامثلاً به عکس بالا نگاه کنید. در این 9 پست، با حفظ ترکیب رنگی و طراحی به هم پیوسته، به ذهن مخاطب یاد می دهد که هرجا این سه ترکیب رنگ را دیدی، یاد من بیفت. (علاوه بر آن، ظاهر پروفالیش هم بسیار زیباتر شده است.)
4 . نحوه تعامل

از آنجایی که خیلی از افراد، محتوای اینستاگرام خود را با موبایل تهیه می کنند و کارکردن با نرم افزارهای کامپیوتری مثل Photoshop و Premiere \xa0برایشان سخت است. در نتیجه ترجیح می دهند با همان موبایل های خود پست و استوری درست کنند.
چه سوال به جایی :)
مطمئنناً بعد از خواندن این مقاله نسبتاً طولانی، دلتان می خواهد کمی هم از پول، صحبت کنیم.
امروز اما اینستاگرام فرای این صحبت ها رفته...دیگر نمی توان به آن به چشم یک اپلیکیشن ادیت و انتشار عکس نگاه کرد. شما هم برای همین اینجا هستید!
با توجه به اینکه اکثر کسب وکارها در اینستاگرام فعالیت می کنند، بازار کار اینستاگرام هم بسیار جذاب است و تقریبا هر فردی که پیجی دارد و به رشد آن فکر می کند، به دنبال فردی است که بتواند به رشد پیجش کمک کند و بابت آن مبلغ خوبی هم می پردازد
یک پکیج کامل یک ماهه تولید محتوا در اینستاگرام، شامل موارد زیر است:
- آنالیز کسب وکار شما و ارائه خدمات بر اساس آن
- تدوین استراتژی اینستاگرام
- تهییه تقویم محتوایی برای اینستاگرام شما
- تولید محتوا (شامل طراحی پست، استوری،... هر تعدادی که توافق کرده اید)
- تدوین استراتژی هشتگ گذرای
- انتشار پست در زمان مقرر
- ادمین اختصاصی
- ارائه گزارش عملکرد به شما
Picsart یکی از محبوب ترین اپلیکیش های ادیت و دیزاین عکس است. کار کردن با این اپلیکیشن، بسیار راحت است، پس اصلاً جای نگرانی نیست. از ویژگی های دیگر آن میتوان به ابزارهای حرفه ای مثل crop، clone، افکت های عکس، اضافه کردن استیکر، متن و عکس اشاره کرد.
چون مهم ترین اصل در اینستاگرام آن است که به طور مداوم در آن فعالیت داشته باشید. یعنی نه آنقدر کمرنگ باشید که مخاطب شما را یادش برود و نه آنقدر پررنگ که شب ها هم خواب شما را ببیند:) اما مدیریت این کار، چندان هم آسان نیست.
دومین اصل مهم هم، آن است که بتوانیم نقاط قوت و ضعف خود را در اینستاگرام بشناسیم.
هر کسی می تواند در اینستاگرام، محتوا تولید کند و ممکن است مسیر متفاوتی را هم برود، اما هدف همه یک چیز است:
دیده شدن و کسب درآمد
(البته یک سری هم هستند که برای دل خودشان صفحه ای باز می کنند و در آن فعال اند)

تقویم تولید محتوا اینستاگرام
2 . نوع محتوا
البته نکته بسیار مهم این است که برای ادمین شدن، باید مهارت های ادمینی را یاد بگیرید. به صورت کلی، 2 مهارت تولید محتوا با موبایل و کار با اینستاگرام تمام چیزی است که لازم دارید. بعد از یادگیری این دو مهارت، لازم است وارد بازار کار شوید. اما چگونه؟!
پس پیشنهاد می کنیم این فرصت عالی را از دست ندهید.
در پایان...

این مدیریت وظایف مختلف را می تواند شامل شود:
- مدیریت دایرکت و کامنت
- تولید محتوای پست و استوری
- ثبت سفارش
- بلاگری و اجرا
- تدوین ویدیو و فتوشاپ
- مدیریت کامل پیج و...
بدون شک، یکی از خاص ترین ابزاراهای ادیت عکس VSCO است. با این اپلیکیشن می توانید مثل حرفه ای ها عکس ادیت کنید، به عکس های خود فیلتر اضافه کنید، رنگ ها را تنظیم کنید و ...
بله حتماً. متنی که می نویسید را باید چندین و چند بار چک کنید؛ مخصوصاً اگر طولانی باشد و جنبه آموزشی هم داشته باشد.
توجه کنید که هر کلمه ای که می نویسید، هدفتان را به مخاطب برساند. اگر می بینید که یک سری حرف ها مشخصاً اضافه اند، می توانید آن ها را حذف کنید.
6 . هشتگ کیلیویی چند؟
یکی از حرفه ای ترین ابزارهای ویرایش ویدیو که تقریبا همه از آن استفاده می کنند، Inshot است. با این اپلیکیشن می توانید به ویدیو های خود انواع ترنزیشن را اضافه کنید، موسیقی دلخواه خود را به ویدیوها بچسبانید، هر متنی که دوست دارید روی ویدیو بنویسید، سرعت اش را کم یا زیاد کنید و با کیفیت عالی خروجی بگیرید.
خیلی ها هستند که کسب وکار آنلاین داشته اند و بعد از مدتی پیج اینستاگرام خود را راه انداخته اند. خیلی های دیگر هم فروشگاه آفلاین دارند و در کنارش، در اینستاگرام هم فعالیت می کنند، محصولات/خدمات خود را پروموت می کنند، مخاطب های جدید پیدا می کنند و از این طریق، هزاران مشتری دست به نقد پیدا می کنند و درآمد خوبی هم بدست می آورند.
راه اندازی کسب وکار اینستاگرامی
یکی از ساده ترین روش های ایجاد تعامل با مخاطب آن است که از او «یک سوال» بپرسید. حالا این سوال می تواند چهارگزینه ای، نظر سنجی یا هر مدل سوال دیگری هم باشد.
حتما بخوانید: این خط، این نشان! بدون استراتژی به جایی نمی رسید8 . اگر لازم است، منشن هم بکن
برای تعامل با پیج های دیگر چه برنامه ای دارید؟ طبق چه قانونی می خواید پست های دیگران را لایک کنید با برای آن ها کامنت بگذارید؟ چطور به کامنت ها و دایرکت هایی که می گیرید پاسخ می دهید؟
حتما بخوانید: رسیدن به اکسپلور اینستاگرام، شکستن شاخ غول نیستدر پایان مقاله هم، کمی از نحوه سفارش،\xa0هزینه های تولید محتوا و استخدام شدن به عنوان ادمین اینستاگرام هم گفته ایم.
در اینستاگرام محتوایی تولید کنید که ارزش دیدن داشته باشد. یادتان باشد که مخاطب بدون آن که به چیزی فکر کند، دارد صفحه اینستاگرام را به طرف بالا می کشد. (mindless scrolling)
پس باید چیزی به او نشان دهید که توجه اش به شما جلب شود و انگشتش را روی پست شما نگه دارد، حالا شانس بیاورید که یک لایک یا کامنتی هم از او بگیرید.
021-58438داخلی 1