توسعه هوشمند کسب و کار با مدیریت بودجه در فضای دیجیتال ممکن شد


یکی از بزرگترین مزایای دیجیتال مارکتینگ به صرفه بودن آن است، با ورود به این حوزه می توان هزینه ها را کاهش داد و همچنین از حالت سنتی به سمت هوشمندی بیشتر حرکت کرد.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اصطلاح دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال به مجموعه فعالیت هایی که در راستای تبلیغ محصولات و خدمات با استفاده از ابزارهای دیجیتالی صورت می گیرد، اطلاق می شود.

در واقع تمام فعالیت هایی که به منظور تبلیغ محصولات، خدمات، برندها و بررسی رفتار مشتری در بستر اینترنت انجام صورت می گیرد، دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود.

با توجه به رشد استفاده عموم مردم از ابزارهای دیجیتال به خصوص شبکه های اجتماعی و به تبع آن رشد تقاضای شرکت ها به حضور و فعالیت در این فضا و همچنین فراهم بودن امکانات برای صادرات سرویس ها، شرکت های دانش بنیان و خلاق زیادی به این حوزه ورود کرده اند.

بازاریابی دیجیتال حوزه محوری فعالیت شرکت راهکار خلاق مهتاب، دیجیتال مارکتینگ با تمرکز روی شبکه های اجتماعی و اطلاعات آن ها است.

به این شکل که متناسب با نیاز مشتریان در فضای دیجتال، استراتژی ها و راهکارهای مختلف توسط این شرکت، طراحی و اجرا می شوند.

تا به امروز بالغ بر 400 پروژه موفق برای بیش از 50 مجموعه در زمینه های مختلف دیجیتال مارکتینگ انجام شده و تمرکز در حال حاضر برای ارائه سرویس ها به کشورهای اروپایی و کامل کردن سرویس ها برای کاربران داخلی است.

امروزه تمامی برندهای دنیا حداقل یک وب سایت را دارند و اگر این طور نباشد، حداقل در شبکه های اجتماعی حضور دارند یا دارای یک استراتژی تبلیغاتی دیجیتال هستند.

امروزه محتوای دیجیتال و بازاریابی انقدر رایج شده اند که شرکت ها به این شیوه به عنوان راهی مهم برای توسعه خود نگاه می کنند.

هدفمند سازی تولید محتوا پلتفرم آنالیز شبکه های اجتماعی نیز با آنالیز عملکرد در اینستاگرام تولید محتوا را هدفمند تر می کند و با استفاده از مهم ترین اطلاعات شبکه های اجتماعی، مؤثرترین استراتژی های ممکن را در راستای رشد کسب وکار خود به کار می برد.

همچنین این سرویس به کسب و کارهای کوچک که قصد فعالیت در شبکه ها اجتماعی را به صورت” تخصصی دارند، مشاوره ارائه می دهد.

با افزایش دسترسی افراد به اینترنت و روند رو به رشد آن، بازاریابی هم تحت تاثیر قرار گرفته و امروزه هر کسب و کاری با توجه به شرایط و موقعیت خود، دلایلی برای استفاده از دیجیتال مارکتینگ دارد.

انتهای پیام/
کلید واژه ها: دیجیتال – دیجیتال مارکتینگ – معاونت علمی و فناوری ریاست – فعالیت – بازاریابی دیجیتال – شبکه های اجتماعی – محصولات – استفاده – شرکت ها – خبرگزاری فارس – شرکت های دانش – هوشمند – فضای دیجیتال – مدیریت بودجه – علم و پیشرفت – معاونت علمی – خدمات – تبلیغ – بازاریابی – شرکت – کسب و کار – صورت – بزرگترین – خبرگزاری – هایی – دیجیتالی – هزینه ها – امکانات – اجتماعی – اینترنت


منبع: https://www.ghatreh.com/news/nn64957129/%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B9%D9%87-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D9%88%D8%AF%D8%AC%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D9%81%D8%B6%D8%A7%DB%8C