کسب وکارهای دیجیتال با مدیریت و هدفمندسازی محتوای قابل انتشار در شبکه های اجتماعی بستر لازم برای توسعه مجموعه خود را فراهم می کنند.
– به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا”، اصطلاح دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال به مجموعه فعالیت هایی که در راستای تبلیغ محصولات و خدمات با استفاده از ابزار های دیجیتالی صورت می گیرد، اطلاق می شود.
با توجه به رشد استفاده عموم مردم از ابزار های دیجیتال به خصوص شبکه های اجتماعی و به تبع آن رشد تقاضای شرکت ها به حضور و فعالیت در این فضا و همچنین فراهم بودن امکانات برای صادرات سرویس ها، شرکت های دانش بنیان و خلاق زیادی به این حوزه ورود کرده اند.
امروزه تمامی برند های دنیا حداقل یک وب سایت را دارند و اگر این طور نباشد، حداقل در شبکه های اجتماعی حضور دارند یا دارای یک استراتژی تبلیغاتی دیجیتال هستند.
هدفمندسازی تولید محتوا پلتفرم آنالیز شبکه های اجتماعی نیز با آنالیز عملکرد در اینستاگرام تولید محتوا را هدفمند تر می کند و با استفاده از مهم ترین اطلاعات شبکه های اجتماعی، مؤثرترین استراتژی های ممکن را در راستای رشد کسب وکار خود به کار می برد.
امروزه محتوای دیجیتال و بازاریابی انقدر رایج شده اند که شرکت ها به این شیوه به عنوان راهی مهم برای توسعه خود نگاه می کنند.
با افزایش دسترسی افراد به اینترنت و روند رو به رشد آن، بازاریابی هم تحت تاثیر قرار گرفته است و امروزه هر کسب و کاری با توجه به شرایط و موقعیت خود، دلایلی برای استفاده از دیجیتال مارکتینگ دارد.
در واقع تمام فعالیت هایی که به منظور تبلیغ محصولات، خدمات، برند ها و بررسی رفتار مشتری در بستر اینترنت انجام صورت می گیرد، دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود.
بازاریابی دیجیتال حوزه محوری فعالیت یک شرکت دانش بنیان، دیجیتال مارکتینگ با تمرکز روی شبکه های اجتماعی و اطلاعات آن ها است.
به این شکل که متناسب با نیاز مشتریان در فضای دیجتال، استراتژی ها و راهکار های مختلف توسط این شرکت، طراحی و اجرا می شوند.
تا به امروز بالغ بر 400 پروژه موفق برای بیش از 50 مجموعه در زمینه های مختلف دیجیتال مارکتینگ انجام شده و تمرکز در حال حاضر برای ارائه سرویس ها به کشور های اروپایی و کامل کردن سرویس ها برای کاربران داخلی است.
همچنین این سرویس به کسب و کار های کوچک که قصد فعالیت در شبکه ها اجتماعی را به صورت تخصصی دارند، مشاوره ارائه می دهد.
انتهای پیام/
کلید واژه ها: دیجیتال – بازاریابی دیجیتال – دیجیتال مارکتینگ – شبکه های اجتماعی – بازاریابی – فعالیت – شرکت های دانش بنیان – بازار – اجتماعی – محصولات – استفاده – شرکت ها – دانش و فناوری – شرکت های دانش – تولید محتوا – توسعه – محتوا – ابزار – خدمات – تبلیغ – دانش بنیان – شبکه – دانش – شرکت – صورت – بستر – حوزه – خبرگزاری – هایی – دیجیتالی
منبع: https://www.ghatreh.com/news/nn64949771/%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B9%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D8%A8%D8%A7-%D9%87%D8%AF%D9%81%D9%85%D9%86%D8%AF%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%D8%A7