توجه به بازاریابی دیجیتال از نان شب واجب تر است | در دنیای
انتشار: شهریور 11، 1402
بروزرسانی: 19 تیر 1404

توجه به بازاریابی دیجیتال از نان شب واجب تر است | در دنیای

ابتدای هر سفری به رؤیا پردازی انجام می شود رؤیا ساختن برای آدم ها از طریق تولید محتوا، بروشور درست کردن، کلیپ ساختن امکان پذیر است.

وی گفت: خاطره ساختن و خاطره فروختن مهمترین محصول ماست.

در واقع برای او برنامه ریزی می کنید که چطور به آنجا سفر کند.

به افراد می گویید دیدید چه چیزی داریم حالا می توانید بیایید به این اقامتگاه.

چون از طویله کاهگل، اقامتگاه شده است تا آپارتمان.

اشکان بروج مدرس و مشاور بازاریابی کسب و کارهای گردشگری گفت: در بیش از سه هزار بوم گردی که به این اسم مجوز گرفته اند نمی توانم بگویم 30 مورد آنها بوم گردی است.

قرار نیست همیشه اتاق و غذا بفروشید.

اعتمادسازی مرحله دیگر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نخستین سمینار ملی آموزشی و تجربه های خانه های بوم گردی امروز شنبه 11 شهریور در سالن آمفی تئاتر وزارت میراث فرهنگی برگزار شد در این نشست.

در دنیای بوم گردی توجه به بازاریابی دیجیتال از نان شب واجب تر است.

بروج بیان کرد: فروشنده خوب مشاور خوب است هر اندازه بتوانید مشاوره بهتری بدهید بهتر می توانید بفروشید.

ارزش ها را برای او تعریف می کنید.

اینجا در اقامتگاه اعتماد و آگاهی می فروشید.

این مدرس گردشگری بیان کرد: اگر عاشق کارتان نباشید قافله را باخته اید.



منبع: https://www.ghatreh.com/news/nn14020653779372816384/%D8%AA%D9%88%D8%AC%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D8%A7%D8%B2-%D9%86%D8%A7%D9%86-%D8%B4%D8%A8-%D9%88%D8%A7%D8%AC%D8%A8-%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA