تبلیغات و مارکتینگ در هفته ای که گذشت
انتشار: دی 12، 1403
بروزرسانی: 29 خرداد 1404

تبلیغات و مارکتینگ در هفته ای که گذشت


ام بی ای نیوز؛ در هفته گذشته اخبار و مطالب متنوعی را از حوزه مارکتینگ، تبلیغات و برندینگ منتشر کرد. لینک برخی از پربازدیدترین اخبار را مشاهده می کنید.

کمپین جدید پاکشوما با شعار «کنار هم، کامل تریم» اکران شد

پاکشوما با هدف معرفی محصول یخچال فیزر دو قلوی خود و افزایش آگاهی مخاطبان از این کمپین کمپین جدیدی را با شعار «کنار هم، کامل تریم» اکران کرده است.

تصمیمی برای سال نو: شنونده خوبی خواهم شد

اگر می خواهید یک مدیر ارشد خوب و موفق باشید، اگر انسان بلندپروازی هستید، وقت آن رسیده که ارائه ها و سخنرانی ها را موقف کنید و اندکی برای بهبود مهارت های شنیداری خود برنامه ریزی کنید.

جدیدترین عضو خانواده غنچه پلاس، روغن سه دانه به بازار معرفی شد

جدیدترین عضو خانواده غنچه پلاس، روغن سه دانه، به بازار عرضه شد. این محصول، با رویکرد سلامت محور و بهره گیری از دانش تغذیه متخصصان مجموعه، روغنی کامل از ترکیب دانه های کاملینا، آفتابگردان و کانولا و سرشار از امگاهای ۳، ۶ و ۹ به ارمغان آورده تا بار دیگر رسالت برند غنچه مبنی بر حفظ و ارتقای سلامت مصرف کنندگان و بهبود عادات غذایی را محقق سازد.

گروه صنعتی پاکرخ ۶۰ ساله شد

گروه صنعتی پاکرخ جشن ۶۰ سالگی خود را جشن گرفت. در این جشن از آخرین دستاوردهای و محصولات پاکرخ رونمایی شد. همچنین در این مراسم از الماس، نماد ۶۰سالگی و سند تحول پاکرخ نیز رونمایی شد.

ادغام تاریخی هوندا و نیسان: تأثیرات و چشم اندازها

در میان دلایل\xa0هوندا\xa0موتور برای ورود به مذاکرات ادغام با\xa0نیسان\xa0موتور، یکی از دلایلی که بزرگ به نظر می رسد، چین است. محبوبیت فزاینده وسایل نقلیه الکتریکی و هیبریدی تولیدشده شرکت بی وای دی و سایر شرکت ها، موقعیت پیشرو را که\xa0خودروسازان ژاپنی زمانی به عنوان ارائه دهندگان خودروهای با کیفیت از آن برخوردار بودند، از بین برده است.

ایستگاه اتوبوس، اتاقی گرم در زمستان

در زمستان، مردم ساکن استرالیای غربی از سرما یخ می زنند. یکی از بزرگ ترین شرکت های عرضه کننده گاز در این ایالت به نام «Kleenheat»، تصمیم گرفت تا در دل سرما به مسافران صبح زود اتوبوس فرصت استراحتی دل انگیز را بدهد.

گامی به سوی آموزش مالی فرزندان با بلوجونیور

بلوجونیور، اپلیکیشن و کارت بانکی\xa0برای کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۸ سال است تا از اولین تجربه های بانکی خود لذت ببرند و مدیریت مالی را در سنین پایین بیاموزند.

کوکاکولا: روی خوبی ها تمرکز کنید

آژانس خلاقیت\xa0SANTO\xa0کمپین «آن چه به اشتراک می گذاریم، از همه چیز قوی تر است» را به کارگردانی «پوچو منتاستی» راه اندازی کرد.



منبع: https://mbanews.ir/%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA-%D9%88-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D8%AF%D8%B1-%D9%87%D9%81%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%DA%AF%D8%B0%D8%B4%D8%AA-15/