کمپین مبارزه بر علیه زندگی بی رحمانه (CALM) منجر به راه اندازی یک جنبش بر علیه خودکشی شد.
خودکشی بزرگ ترین عامل مرگ مردان زیر ۴۵ سال در بریتانیا است. در همین راستا یک کمپین تبلیغاتی بصری با مشارکت آژانس های تبلیغاتی adam&eveDDB و ocean Outdoor برگزار شد.
کمپین «تماس برای کمک» تعداد تماس های پاسخ داده شده توسط CALM به طور روزانه را نشان می دهد و هدف از آن زدودن ننگ دسترسی و درخواست کمک است. در همین حال مردم به بازدید از وبسایت این سازمان خیریه و اطلاع از چگونگی کارکرد آن تشویق می شوند. در ادامه آن ها می توانند اطمینان پیدا کنند که هیچ تماسی بی پاسخ نمی ماند.
کمپین فوق از طریق یک سری نمایشگر های دیجیتال خارج از فضای خانه و بیلبورد هایی در سرتار لندن، منچستر و بیرمنگام در ارتباط زنده با خط تلفن رایگان و ناشناس CALM فعال شده است. کمپین با بازتاب تماس های دریافتی در زمان واقعی نشان می دهد که چه تعداد افراد هر روز تقاضا برای دریافت کمک را پر و پشتیبانی از CALM را دریافت می کنند.
با نمایش تعداد تماس هایی که در همان لحظه طی زمان اجرای کمپین در فضای خارج از خانه پاسخ داده می شوند، هدف از انجام این کار نه فقط مشارکت گسترده با مخاطبان بلکه تاکید بر روی خدمات CALM و توانمند سازی افراد بحران زده در راستای برداشتن گوشی تلفن و تماس با این سازمان خیریه است.
از ساعت ۵ صبح روز ۱۶ آوریل، یک آگهی تبلیغاتی استاتیک مرتبط با خط تلفن کمکی CALM به ازای هر یک تماس پاسخ داده شده قطع می شود. با عبور هر رهگذر زنگ هشدار به صدا در می آید تا توجه او را به سوی خود جلب می کند. در آن لحظه صفحه نمایش ها به یک صفحه «تماس در حال انجام» تبدیل می شوند و در همان لحظه نشان می دهند که به چه تعداد تماس پاسخ داده می شود. این کمپین همچنین بر روی فوریت امکان کمک به افراد حین تجربه شرایط سخت تاکید می کند.
www.adeevee.com
منبع: https://mbanews.ir/%D8%A8%DB%8C%D9%84%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D8%B2%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%88-%D8%AA%D9%82%D8%A7%D8%B6%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%87%D8%B4-%D8%AE%D9%88%D8%AF%DA%A9%D8%B4%DB%8C/