متخصص بازاریابی دیجیتال تفکر طراحی را روشی برای خلق ایده های نو توسط فعالان فرهنگی مساجد در فضای مجازی دانست.
– اصفهان – متخصص بازاریابی دیجیتال تفکر طراحی را روشی برای خلق ایده های نو توسط فعالان فرهنگی مساجد در فضای مجازی دانست.
به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ستار کاشانی پیش از ظهر دوشنبه در دومین نشست تجربه نوردی فرهنگی با موضوع تحلیل نوآوری های مسجدمحور در فضای مجازی ویژه تشکل های مردمی و فعالان فرهنگی و اجتماعی که به همت خانه فناوری های فرهنگی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: مسجد، پایگاه یا کانون ایده آل چگونه است؟ مسجد ایده آل، محل رشد در همه زمینه ها اعم از اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و… است.
چنین رویکردی نسبت به مساجد در زمان اهل بیت (ع) وجود داشت؛ اما امروزه متأسفانه مساجد ما از این امر فاصله گرفته اند وی افزود: تصور بسیاری از ما از مسجد، تنها مکانی برای نمازخواندن است.
حتی اگر بخواهیم روشنفکرانه در مورد آن فکر کنیم، عقیده داریم کار فرهنگی نیز می بایست در مساجد انجام شود.
درحالی که این مسئله سی سال پیش باید حل می شد و اکنون باید به این بیاندیشیم که چگونه مشکلات اقتصادی مردم را در مساجد حل کنیم.
منبع: https://www.ghatreh.com/news/nn14030884234836934656/%D8%A8%D9%87%D8%B1%D9%87-%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%C2%AB%D8%AA%D9%81%DA%A9%D8%B1-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C%C2%BB-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%A6%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%B3%D8%AC%D8%AF%D9%85%D8%AD%D9%88%D8%B1