10/19
1401
بهترین کمپین مشارکتی سال 2022
در نتیجه آنها دست به معرفی تشک «Flip» زدند که به طور انحصاری در آمازون با قیمت تخفیفی 399 دلار فروخته میشود.
کمپین جدید برند تشک «Nest Bedding» طبقه پایین جامعه را هدف قرار میدهد
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
منبع: http://mbanews.ir/%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA/3224-Best-Marketing-Campaigns-Collaborative-Marketing.html
به گفته جو الکساندر، مدیر عامل و بناینگذار برند «Nest Bedding»، همیشه افراد زیادی هستند که از آمازون خرید میکنند اما این تجربه جدید چیزی فراتر از خرید کالا است. مدیران برند میخواهند این اتفاق خوب مقدمه ای باشد برای مشتریانی که ممکن است پیشنهادهای Nest Bedding هرگز دریافت نکنند زیرا در موتور جستجوگر به جستجو یک تشک ارزان قیمت پرداخته و در نتیجه در میان گزینههای مطرح پیش رویشان اثری از این برند موفق به چشم نمیخورد.
www.moosend.com