کمپین جدید برند تشک «Nest Bedding» طبقه پایین جامعه را هدف قرار میدهد
به گفته جو الکساندر، مدیر عامل و بناینگذار برند «Nest Bedding»، همیشه افراد زیادی هستند که از آمازون خرید میکنند اما این تجربه جدید چیزی فراتر از خرید کالا است. مدیران برند میخواهند این اتفاق خوب مقدمه ای باشد برای مشتریانی که ممکن است پیشنهادهای Nest Bedding هرگز دریافت نکنند زیرا در موتور جستجوگر به جستجو یک تشک ارزان قیمت پرداخته و در نتیجه در میان گزینههای مطرح پیش رویشان اثری از این برند موفق به چشم نمیخورد.
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.