بهترین کمپین مشارکتی سال 2022


10/19
1401

بهترین کمپین مشارکتی سال 2022

بهترین کمپین مشارکتی سال 2022

کمپین جدید برند تشک «Nest Bedding» طبقه پایین جامعه را هدف قرار می‌دهد

خرید تشک‌های برند «Nest Bedding» کم هزینه نبوده و قیمت آن‌ها بین 900 تا 1800 دلار می‌باشد.

در ادامه مدیران برند تصمیم گرفتند تا حرکتی جسورانه و نوآورانه انجام داده و شکاف بین خود و مخاطبان را به روشی کاملا متفاوت از گذشته پر کنند.

در نتیجه آن‌ها دست به معرفی تشک «Flip» زدند که به طور انحصاری در آمازون با قیمت تخفیفی 399 دلار فروخته می‌شود.

به گفته جو الکساندر، مدیر عامل و بناینگذار برند «Nest Bedding»، همیشه افراد زیادی هستند که از آمازون خرید می‌کنند اما این تجربه جدید چیزی فراتر از خرید کالا است. مدیران برند می‌خواهند این اتفاق خوب مقدمه ای باشد برای مشتریانی که ممکن است پیشنهاد‌های Nest Bedding هرگز دریافت نکنند زیرا در موتور جستجوگر به جستجو یک تشک ارزان قیمت پرداخته و در نتیجه در میان گزینه‌های مطرح پیش رویشان اثری از این برند موفق به چشم نمی‌خورد.

www.moosend.com




برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.


منبع: http://mbanews.ir/%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA/3224-Best-Marketing-Campaigns-Collaborative-Marketing.html