فقط کافی است صبر کنید و ببینید.
در ادامه به چند نمونه کمپینهای بازاریابی ایمیلی موفق در سال 2022 میپردازیم:
برای کسب موفقیت بیشتر، مدیران این خطوط هوایی توجه زیادی به طراحی این خبرنامه کرده و زمانی را به آن اختصاص دادند.
American Apparel به سرعت به هدف خود دست مییابد
بازاریابی ایمیلی یا عبارتی همان ایمیل مارکتینگ یکی از قدرتمند ترین و کم هزینه ترین ابزارهای بازاریابی است که ضمن حرکت در این مسیر و با استفاده از استراتژی مناسب میتوانید کسب و کار خود را به طور نجومی توسعه دهید.
Aegean Shows Appreciation از شما قدردانی به عمل میآورد
خوشبختانه این یک تکنیک سخت و پیشرفته نیست که نیاز به کسب تجربه فراوان در زمینه بازاریابی ایمیلی داشته باشد.
تنها کاری که باید انجام دهید انتخاب یک قالب ایملی متناسب با شما و کسب و کارتان و در نهایت ثبت آن به عنوان یک الگوی همیشگی است.
با آگاهی دادن به شما که بهتر از این حراجی در جهان وجود ندارد، این شرکت صادقانه با تحریک مخاطبان میخواهد بازدید از فروشگاه آنلاین خود را سرعت بخشد.
مدیران شرکت در قالب یک کمپین بازاریابی ایمیلی به مشترکین خود در قبال وفاداری پاداش داده و 50 درصد تخفیف در پروازهایشان پیشنهادشان به آنهاست.
بزرگ ترین شرکت خطوط هوایی یونان تحت عنوان «Aegean Shows Appreciation» به خاطر شخصیت برون گرای خود نزد همگان شناخته شده است. بنابراین چندان جای تعجب نیست اگر جشن 20 سالگی آنها همه را غافلگیر کند.
کمپانی پوشاک «American Apparel»، به سبک ساده و همیشگی خود، از مشترکینش با ایمیلی ساده و بدون جزئیات فراوان استقبال میکند. در این ایمیل دقیقا بر روی چیزی تمرکز شده که خواسته مشتری است و آن چیزی نیست به جز محصولات و تخفیفهای جدید و جذاب.
همه ما میدانیم که این روزها طرح فروش فوق العاده محصولات چگونه پیش میرود. ابتدا شما پیشنهاد تخفیف 10 درصدی، سپس 20 درصدی دریافت میکنید و خدا میداند که در ادامه آنها ممکن است هرگز دست از این روند کاهش قیمت خود برندارند.
در واقع به ازای هر 1 دلاری که در بازاریابی ایمیلی خرج میکنید، میتوانید انتظار بازگشت 24 دلاری داشته باشید.
اگر کمپینی متناسب با کسب و کار شماست، فقط کافیست طبق الگوهای موجود، خبرنامه تخفیف خود را تنظیم کنید و سپس آن را رایگان برای افراد حاضر در لیست ایمیلها و تماسهای خود بفرستید.
جهت تبلیغ فروش فوق العاده خود، این شرکت فروشنده پوشاک و جواهرات تصمیم گرفت تا در قالب این کمپین بازاریابی ایمیلی مشترکان را وادار به خرید فوری از خود کند.
www.moosend.com
منبع: http://mbanews.ir/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C/3211-Best-Marketing-Campaigns-to-Get-Inspired-in-2022.htmlاین ایمیل بسیار مرتب و مینیمال پیام را به وضوح به مخاطب انتقال داده و در عین حال به چشم خواننده جذاب و رضایت بخش مینماید.
ایمیل خوشامد گویی یکی از پر طرفدار ترین و موثر ترین کمپینهای بازاریابی است که همه شرکتها باید از آن سود ببرند.
Kate Spade خبر از فروش فوق العاده محصولاتش میدهد