برگزاری دوره آموزش مقدماتی دیجیتال مارکتینگ در چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی
در این دوره جامع ، بازاریابی محتوایی ، ایمیل مارکتینگ و خیلی از فضاهای دیجیتال مارکتینگ آموزش داده می شود .
در این دوره آموزشی، شرکت کنندگان با چگونگی شناخت مخاطب هدف، ساز و کار و روش های دیجیتال مارکتینگ و مقایسه بین بازاریابی سنتی و دیجیتال آشنا می شوند.
همچنین، وظایف بازاریاب دیجیتال مارکتینگ و تفاوت های بازاریابی از دیگر مباحث این دوره ها است.
وی در ادامه افزود: با آموزش این دوره می توانیم از تاکتیک های بازاریابی دیجیتال به خوبی استفاده کنیم.
کلید واژه ها: دیجیتال مارکتینگ – دیجیتال – آموزش – دانشگاه جامع علمی کاربردی – آموزشی – بازاریابی – برگزار – نمایشگاه بین المللی – نمایندگان – بازاریابی دیجیتال – دوره – نمایشگاه – بیمه – بازار – برگزاری – مقدماتی – کلاس – دانشگاه جامع – دوره مقدماتی – علمی کاربردی – روابط عمومی – بین المللی – صنعت بیمه – ضریب نفوذ – دانش – ساز و کار – صنعت – دانشگاه – کاربردی – استفاده
– به گزارش سایت قطره و به نقل ازآریا به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، حمید معینی رییس این مرکز هدف از برگزاری کلاسهای آموزشی را ارتقای سطح دانش و بینش و درایت نمایندگان در جذب نمایندگان و فروش بهتر و قطعاً هدف نهایی را افزایش ضریب نفوذ بیمه عنوان کرد و گفت: دیجیتال مارکتینگ یکی از نیازهای اساسی بازار صنعت بیمه کشور است.
این مباحث را به صورت مختصر در این کلاس توضیح می دهیم ولی آموزش جامع و کامل دوره های آموزشی در دانشگاه برگزار می شود.
غرفه بیمه ایران و موسسات و شرکتهای تابعه آن تا چهارشنبه پنجم مرداد ماه جاری در سالن شماره 6 نمایشگاه بین المللی تهران میزبان علاقه مندان و فعالان صنعت مالی کشور است.
دانشگاه جامع علمی کاربردی سبا با حضور در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی بورس بانک و بیمه، کلاس های آموزشی دوره مقدماتی دیجیتال مارکتینگ را برگزار کرد.