برند‌ها برای ملکه الیزابت به سوگ نشستند


از رستوران‌های فست فود گرفته تا برند‌های فروشنده دونات همگی نسبت به خبر فوت مکله الیزابت واکنش نشان داده و ابراز تاسف کردند.

در دنیای توییتر موجی از توییت‌هایی را می بینیم که برای ملکه الیزابت به سوگ نشسته اند.

شرکت‌های سازنده سوسیس، مواد غذایی پخته و آماده، اسلحه و کارتون برای کودکان، همگی نشان داده اند که از شنیدن خبر فوت ملکه الیزابت بی نهایت ناراحتند.

حساب توییتر پیتزا دومینو به سرعت نسبت به این خبر واکنش نشان داد و در قالب بیانیه ای به رنگ سیاه و سفید به این شکل ابراز تاسف کرد: «همه در پیتزا دومینو به موج گسترده مردم و ملتی می‌پیوندند که در غم از دست دادن ملکه الیزابت اشک ریزانند.» رقیب دیرینه دومینو، پیتزا اکسپرس نیز چند ساعت پس از انتشار این خبر، مراتب تاسف و تاثر خود را در غم از دست دادن ملکه الیزابت ابراز نموده و با اعضای خانواده سلطنتی همدردی کرد.

یک فروشگاه زنجیره ای تولید کننده مواد غذایی پخته و آماده موسوم به «Greggs» نیز ضمن ابراز تاسف بابت شنیدن این خبر، نوشت که ملکه الیزابت برای بیش از هفت دهه الهام بخش مدیران این فروشگاه بوده است.

مدیران و مقامات برند دونات «Krispy Kreme» نیز از ملکه الیزابت به خاطر سال‌ها خدمت وفادارانه اش به بریتانیا تشکر کردند.

حساب توییتری بزرگ ترین پیمانکار تجهیزات دفاعی و اسلحه در جهان یعنی «Lockheed Martin»، نیز در راستای ادای احترام به ملکه فقید انگلستان، از او به عنوان فرمانده بزرگ و برجسته نیرو‌های مسلح بریتانیا یاد کرد.

یک شرکت تولید کننده اسباب بازی در آلمان به نام «Playmobil» به همین مناسبت تصویری سیاه و سفید از یکی از اسباب بازی‌های خود با لباس ملکه منتشر کرده و برای ملکه الیزابت از خدا طلب آرامش نمود.

در همین حال کارتون محبوب کودکان، Peppa Pig، نیز به منظور ادای احترام به ملکه فقید انگلیس، ملکه را در کنار شخصیت اصلی داستان، Peppa، به تصویر کشید.

برند‌های دیگری از جمله هاینز، کادبری و فروشگاه زنجیره ای «Sainsbury’s» نیز نسبت به شنیدن خبر فوت ملکه الیزابت اظهار تاسف کردند.

در این میان شاید شدید ترین و تاثیرگذارترین واکنش را از سوی شخصیت داستانی و پر طرفدار «Paddington Bear» شاهد بودیم. او در حساب توییتر خود چنین نوشت: «ممنونم خانم، برای همه چیز»

این خرس محبوب که در قالب یک داستان جدید از «پرو» به «لندن» سفر کرده بود، در یک ویدئو تصاویری از صرف چای عصرانه با ملکه الیزابت را منتشر کرد. او قصد داشت با انجام این کار در جشن هفتادمین سالگرد سلطنت ملکه الیزابت موسوم به «Platinum Jubilee» شرکت کند.

www.vice.com


منبع: http://mbanews.ir/%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%DA%A9%D8%A7%D8%B1/3141-These-Brands-Are-Very-Sad-About-the-Passing-of-the-Queen.html