با کدام ابزار کمپین های دیجیتال خود را بررسی کنیم؟ | با افزایش

با افزایش حضور کسب وکار ها در دنیای دیجیتال، بازار طراحی کمپین های تبلیغاتی نیز رونق پیدا کرده است.

چه مدیر وب سایت باشید و چه بازاریاب دیجیتال، با شرکت در این دوره های آموزشی می توانید فروش کسب و کار خود را افزایش دهید.

در این میان، گوگل آنالیتیکس یک ابزار فوق العاده قدرتمند است که با بررسی اثربخشی کمپین های تبلیغاتی، – را برای شما در نظر گرفته است.

از مهم ترین مزایای بکارگیری دیجیتال مارکتینگ می توان به موارد زیر اشاره کرد: ● دسترسی گسترده به مخاطبان● افزایش دیده شدن برند، نسبت به بازاریابی سنتی● تعامل بیشتر با مشتریان و وفادارسازی آن ها● تحلیل رفتار مشتریان● افزایش نرخ بازگشت سرمایه● امکان بررسی و تحلیل میزان اثربخشی کمپین های دیجیتال از میان تمام مزیت های گفته شده، طراحی و نظارت بر کمپین های دیجیتال بیشتر از همه مورد توجه صاحبان کسب و کار قرار گرفته است.


منبع: https://www.ghatreh.com/news/nn14011201254364971008/%D8%A8%D8%A7-%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%A8%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D9%85%D9%BE%DB%8C%D9%86-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85%D8%9F

دیجیتال مارکتینگ چیست و چه اهمیتی دارد؟ دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال ، به نوعی از بازاریابی گفته می شود که از طریق فضای آنلاین به رشد و توسعه کسب و کار ها کمک می کند.

از آنجایی که در سال های اخیر افراد بیشتری برای تحقیق در مورد خرید محصولات به اینترنت مراجعه می کنند، کسب و کار ها هم اهمیت بیشتری به استراتژی های بازاریابی دیجیتال می دهند.