بازار پودر کیک و آرد زیر ذره بین emrc
انتشار: فروردین 14، 1402
بروزرسانی: 23 خرداد 1404

بازار پودر کیک و آرد زیر ذره بین emrc

برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.



منبع: http://mbanews.ir/%D8%AA%D8%AD%D9%82%DB%8C%D9%82%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1/3315-Cake-powder-and-flour-market-under-the-emrc-microscope.html

01/141402

بازار پودر کیک و آرد زیر ذره بین emrc

در ادامه این گزارش آمده: در بازه مورد بررسی سهم بازار حجمی برندهای برتر این محصول در زیربخش های رشته غذایی، آرد، پودر کیک و پودر سوخاری به ترتیب حدود 15%، 17% ، 48% و 45% است. برندهای برتر این محصول در زیربخش های رشته غذایی، آرد، پودر کیک و پودر سوخاری به ترتیب حدود 28%، 26%، 32% و 19% از فضای قفسه مغازه هایی که در آن حضور داشته اند، به خود اختصاص داده اند.


شرکت پژوهش بازار رسانه امروز (emrc) در پژوهشی به بررسی بازار پودر کیک و آرد در بازه زمانی آذر تا دی ماه 1401 پرداخته است. طبق این بررسی حدود 175 برند و 693 کالای فعال در بازه ی مورد نظر در بازار پودر کیک و آرد ثبت شده است. همچنین براساس نتایج به دست آمده، در بازه زمانی مورد نظر بیشترین میزان فروش این بازار مربوط به رشته غذایی بوده است و در میان انواع بسته بندی های این محصول بیشترین میزان فروش حجمی در قالب بسته بندی جعبه ای است.