برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
بازار شویندههای لباس، زیر ذره بین
منبع: http://mbanews.ir/%D8%AA%D8%AD%D9%82%DB%8C%D9%82%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1/3143-Laundry-detergent-market-under-the-microscope.html
در چنین بازاری تنها در 1.4 درصد از نمونههای پنل، شویندههای لباس فروش نداشتهاند و اصطلاحا خاک خوردهاند.
بازار شویندههای لباس به چند دسته شویندههای کم کف، پر کف و مایع دسته بندی میشوند. مطابق بررسیهای به عمل آمده توسط شرکت پژوهش بازار رسانه امروز (emrc) در بازار شویندههای لباس، در بازه زمانی اواسط دی تا اواسط اسفندماه 1400، بیش از نیمی از فروش حجمی مربوط به شویندههای کم کف، حدود ¼ از میزان فروش مربوط به شویندههای پر کف و مابقی مربوط به شوینده های مایع بوده است. در چنین بازاری بیش از ¾ از فروش حجمی مربوط به پودر و حدود ¼ از میزان فروش مربوط به مایع است. لازم به ذکر است بازار فروش حجمی انواع شوینده های لباس در این بازه نسبت به دوره ی گذشته 3 درصد کوچک شده است.
اطلاعات ارائه شده بخشی از گزارش شرکت پژوهش بازار رسانه امروز (emrc) از بازار شویندههای لباس است که از مطالعه دورهای بازار محصولات در خرده فروشیها به دست آمده است. این مطالعه به طور مستمر در ۲۴ شهر در حال اجرا است و دادههای گروههای محصولی را در صنایع مختلف جمعآوری میکند. هدف این مطالعه کمک به تصمیم گیری تیمها و مدیران بازاریابی و فروش در صنایع مختلف، با ارائه نتایج به دست آمده از رصد مستمر تغییرات بازار خرده فروشان است. علاقه مندان میتوانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با emrc در ارتباط باشند.