هدف از انجام این پژوهش بررسی موضوعات موردنظر در حیطه بازاریابی در بازار سرمایه و نهادهای مالی، به ویژه شرکت های کارگزاری بوده است.
بازاریابی دیجیتال در بازار سرمایه | فرهنگسرای رسانه جلسه
منبع: https://www.ghatreh.com/news/nn14020714516149862400/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%B3%D8%B1%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%87
به گزارش سایت قطره و به نقل ازایکنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، جلسه نقد و بررسی کتاب بازاریابی دیجیتال در بازار سرمایه نوشته مصطفی حسین زاده به همت فرهنگسرای رسانه و با مشارکت انجمن علمی بازاریابی ایران در دویست و هشتاد و هشتمین نشست تخصصی زرین قلم برگزار می شود.
فرهنگسرای رسانه جلسه نقد و بررسی کتاب «بازاریابی دیجیتال در بازار سرمایه» را با حضور فعالان عرصه بورس برگزار می کند.
در این مراسم علاوه بر نویسنده کتاب، محمودی احمدی شریف و محمدرضا مهدوی راد به عنوان منتقد در جلسه حضور دارند و درباره ابعاد مختلف علمی و پژوهشی این اثر سخن می گویند.
– فرهنگسرای رسانه جلسه نقد و بررسی کتاب بازاریابی دیجیتال در بازار سرمایه را با حضور فعالان عرصه بورس برگزار می کند.
کتاب بازاریابی دیجیتال در بازار سرمایه از شرکت های کارگزاری بورس در تهران سخن گفته است.
این کتاب از رساله پژوهشی دکتری در سال 1400 و 1401 با موضوع طراحی الگوی بازاریابی دیجیتال در حوزه بازار سرمایه برای شرکت های کارگزاری بورس در تهران استخراج شده است.