بازاریابی دیجیتال در بازار سرمایه | فرهنگسرای رسانه جلسه

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایکنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، جلسه نقد و بررسی کتاب بازاریابی دیجیتال در بازار سرمایه نوشته مصطفی حسین زاده به همت فرهنگسرای رسانه و با مشارکت انجمن علمی بازاریابی ایران در دویست و هشتاد و هشتمین نشست تخصصی زرین قلم برگزار می شود.

هدف از انجام این پژوهش بررسی موضوعات موردنظر در حیطه بازاریابی در بازار سرمایه و نهادهای مالی، به ویژه شرکت های کارگزاری بوده است.


منبع: https://www.ghatreh.com/news/nn14020714516149862400/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%B3%D8%B1%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%87

در این مراسم علاوه بر نویسنده کتاب، محمودی احمدی شریف و محمدرضا مهدوی راد به عنوان منتقد در جلسه حضور دارند و درباره ابعاد مختلف علمی و پژوهشی این اثر سخن می گویند.

کتاب بازاریابی دیجیتال در بازار سرمایه از شرکت های کارگزاری بورس در تهران سخن گفته است.

فرهنگسرای رسانه جلسه نقد و بررسی کتاب «بازاریابی دیجیتال در بازار سرمایه» را با حضور فعالان عرصه بورس برگزار می کند.

این کتاب از رساله پژوهشی دکتری در سال 1400 و 1401 با موضوع طراحی الگوی بازاریابی دیجیتال در حوزه بازار سرمایه برای شرکت های کارگزاری بورس در تهران استخراج شده است.

– فرهنگسرای رسانه جلسه نقد و بررسی کتاب بازاریابی دیجیتال در بازار سرمایه را با حضور فعالان عرصه بورس برگزار می کند.